Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beunky

Een nog ontbrekende categorie... normaliter niet echt iets waar ik mij mee bezig houd, maar vandaag hadden we familiedag in Burger's Zoo in Arnhem.
Daar heb ik wel een paar leuke foto's gemaakt imho.

Frank, kan dit topic misschien sticky worden?

1.


2.


3.


4.


5.


6.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

blue-eyes

Quote from: beunky on June 20, 2009, 23:32:51
Een nog ontbrekende categorie... normaliter niet echt iets waar ik mij mee bezig houd, maar vandaag hadden we familiedag in Burger's Zoo in Arnhem.
Daar heb ik wel een paar leuke foto's gemaakt imho.

Frank, kan dit topic misschien sticky worden?

Consider it done ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

sj0er-D

#3






dagje dolfinarium :)

van die laatste vond ik de spetters erg mooi. had toen nog geen idee hoe ik moest focussen op het object. ook de silhouetten van de hoofden op de achtergrond vond ik wel een aardig effect hebben.

let overigens eens op de mijn hopeloos flitsende overbuurman ;D

sj0er-D

van foto 2 van het stokstaartje vind ik de focus erg goed gelukt!

beunky

Foto 3 (met de spetters) is erg leuk gedaan!

Die stokstaartjes hebben me heel wat ruimte op mijn CF-kaartje gekost zeg ;D ;D
Ze blijven echt geen moment stil zitten... ben er drie keer geweest, deze is eind van de middag genomen en dat was het mooiste moment. Deze bleef wel even redelijk stil zitten, heb zo dus ongeveer 15 foto's van deze kunnen maken (vanuit verschillende standpunten en hij nam elke keer iets andere posities aan).
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Paul1967

Gaaf die foto met dolfijnen, mooi gemaakt ;)

sj0er-D


x.studio

Vorig jaar te Emmen, Behalve die vogel dan, die 'woont' in de Apenheul.


PietB

#9
Genomen in de plaatselijke vogeltuin, behalve de laatste, dat is onze poes.
Eigenlijk genomen om mijn nieuwe Panasonic TZ7 uit te proberen, ik ben niet ontevreden met de resultaten van deze compact camera.








RonG

#10



beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Madhouse

Allemaal maar even hierheen verhuist, had niet gezien dat er een dieren topic was.

Even wezen wandelen/zwemmen met de honden. De lichtste hond is al bijna 17 jaar. Hij wankelt wat, hij is doof, heeft 3 hersenbloedingen overleeft maar loopt nog steeds vrolijk rond en geniet van het leven.

1.


2.


3.


4.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Atmoz


Wow, d'r zitten weer prachtige en scherpe exemplaren bij in bovenstaande reacties 8)

Ik had toen pas mijn camera, dus de scherpte is soms niet helemaal zoals ik zou willen:

1.


2.


3.


4.


5.


6.
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

deze past hier ook wel. Sinds gisteren gezinsuitbreiding :smile:


Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

S@m

S@m

spotmatic

Zoals gewoonlijk geschoten met een oude lens: de SMC Takumar 200mm f/4 op mijn Canon 5D.



BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

PietB

Wow, mooie foto's van iedereen.
In de vlindertuin in Luxemburg maakte ik deze plaatjes.








RonG


beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

spotmatic

In een vlindertuin kun je zeker veel moois vinden. Maar ik heb het mezelf moeilijk gemaakt vandaag en vlinders "geschoten" met de Pentax K-7 en SMC Pentax-F* 300mm f/4.5 ED [IF]. (Alleen nr. 7 is gemaakt met de kitlens van de K-7, namelijk de SMC Pentax-DA 18-55mm WR).

Ik heb de correcte Nederlandse namen er ook nog bij gezet. Ik moest zelf ook even zoeken, zo vaak fotografeer ik geen vlinders  :bigsmile:

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

erik s.

#23
een uitgetelde Yoshi
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

RonG