Maro's HT/Stereo

Started by Maro, June 16, 2009, 17:27:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vik

Quote from: Maro on July 25, 2013, 09:12:33
OK, dus de forum test disc gaat het ook doen. Dat is de enige gebrande BR die ik heb.  :thumbs-up:


Ik heb enkel films getest op BD-R/BD-RW. Ik heb geen idee hoe de forum disc op schijf staat.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maro

-R zag ik net. Da's dus oke.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Maro

#1177
Hmmmm de Denon 3313 is binnen maar lijkt een half dode speler. Netwerk gaat in 1 keer goed maar de spinner leest geen enkele disc in. No disc. Vertrouwen in de machine is meteen weg.. :nopompom:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -


Raymond187


Maro

Na een stuk of 5 CD's geprobeerd te hebben draait ie nu wel enkele cd's. Firmware update gedaan maar BR's pakt ie soms wel maar vaker niet. Laden duurt dan een eeuwigheid... Gelukkig bij Marcel gekocht dus gaat vast goed komen maar wel jammer.

De Oppo staat er nog maar heb al spijt dat ik hem verkocht heb.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Nooff

Weg met die Denon en dan toch maar de 105  :D

vik

Quote from: Maro on July 26, 2013, 13:31:25
Na een stuk of 5 CD's geprobeerd te hebben draait ie nu wel enkele cd's. Firmware update gedaan maar BR's pakt ie soms wel maar vaker niet. Laden duurt dan een eeuwigheid... Gelukkig bij Marcel gekocht dus gaat vast goed komen maar wel jammer.

De Oppo staat er nog maar heb al spijt dat ik hem verkocht heb.  :D

Gewoon pech. Kan ook met een Oppo gebeuren.  Marcel regelt het vast wel.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maro

Inmiddels is de Denon langzaam in beweging gekomen. :unsure:  Nadat ik een aantal cd's geprobeerd had kreeg ik uiteindelijk eentje die hij las. Daarna leek het wel of de laser wakker werd. Na nog een heel aantal keer no disc pakt hij nu wel alle disc's. Zelfs Avatar die zeker een keer of 5 niet werd ingelezen doet het nu opeens goed ook in 3D. SACD via DSD alles lijkt te werken. Ik hou hem scherp in de gaten maar heb hem toch maar in de kast gezet.

Beetje vreemd maar ben blij dat hij het nu goed lijkt te doen.  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

vik

Quote from: Maro on July 26, 2013, 14:23:08
Inmiddels is de Denon langzaam in beweging gekomen. :unsure:  Nadat ik een aantal cd's geprobeerd had kreeg ik uiteindelijk eentje die hij las. Daarna leek het wel of de laser wakker werd. Na nog een heel aantal keer no disc pakt hij nu wel alle disc's. Zelfs Avatar die zeker een keer of 5 niet werd ingelezen doet het nu opeens goed ook in 3D. SACD via DSD alles lijkt te werken. Ik hou hem scherp in de gaten maar heb hem toch maar in de kast gezet.

Beetje vreemd maar ben blij dat hij het nu goed lijkt te doen.  :headbanging:

Ik zou hem toch omruilen Wim.  Hij klinkt niet helemaal fris zo te lezen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maro

Ik heb Marcel al een PM gestuurd. Heb er nu ook een beetje dubbel gevoel bij en dat is jammer.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raymond187

Ook vaag. wat Vik zegt toch terug sturen. Kan niet goed zijn. Straks werkt hij 1 jaar of 2 en daarna ineens toch stuk.

Maro

Hij werkt nu 100%. Lijkt alsof de laser even los moest komen oid. Als ik hem opstuur gaat ie gerepareerd worden maar hoe check ik als ie goed werkend op is gestuurd dat er iets aan gerepareerd is als ie ook goed werkend terug komt? Daarbij moet ie het hele land door in busjes en dat lijkt me ook verre van ideaal. Dat is het nadeel van ver weg kopen, dat blijkt dan maar weer. Niks ten nadele van natuurlijk Marcel hoor. Contact en afspraken + levering waren dik in orde. Ook de prijs.  :pompom:  Denk al stiekem aan een volgende bestelling.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Maro

Nou, hij zit weer in de doos. Maandag return to sender. Net weer twee BR's geprobeerd maar meteen de melding unknown disc. :-X  Waren regio 0 disc's die zouden het toch gewoon moeten doen?
Ben er helemaal klaar mee. Wil de koop maar ongedaan maken. Neem aan dat dat kan...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

JCL

Quote from: Maro on July 26, 2013, 17:22:33
Nou, hij zit weer in de doos. Maandag return to sender. Net weer twee BR's geprobeerd maar meteen de melding unknown disc. :-X  Waren regio 0 disc's die zouden het toch gewoon moeten doen?
Ben er helemaal klaar mee. Wil de koop maar ongedaan maken. Neem aan dat dat kan...

Ga je voor een andere speler? Of wil je gewoon een nieuwe Denon? In ieder geval wel balen! Ik heb hetzelfde gehad met mijn Denon speler (1610). Kost die ex-demo en toen bleek dat het loopwerk een gigantische herrie maakte! Moest gelijk weer terug. Geen pretje om weer van Deventer naar Apeldoorn te moeten slepen met de trein.

Maro

Ik heb hem via GLS van Marcel (HcHifi.nl) hij lag al achter in het GLS busje, wie weet wat hij heeft meegemaakt. Wil eigenlijk mijn geld terug maar weet niet of dat wettelijk mogelijk is. Marcel had het over repareren...eigenlijk wil ik dat helemaal niet maar goed zal me aan de wettelijke regeltjes moeten houden. Ook al krijg ik hem gerepareerd (als het niet ander kan) dan gaat ie meteen MP op... >:D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raymond187

Quote from: Maro on July 26, 2013, 17:22:33
Nou, hij zit weer in de doos. Maandag return to sender. Net weer twee BR's geprobeerd maar meteen de melding unknown disc. :-X  Waren regio 0 disc's die zouden het toch gewoon moeten doen?
Ben er helemaal klaar mee. Wil de koop maar ongedaan maken. Neem aan dat dat kan...

Zie je nou. Niet eigenwijs doen de volgende x he gewoon luisteren  :tongue2:

Wel klote, maar je mag toch je geld terug eisen binnen 14 dgn ?? Verzendkosten niet.

evilniek

Quote from: Maro on July 26, 2013, 17:38:50
Ik heb hem via GLS van Marcel (HcHifi.nl) hij lag al achter in het GLS busje, wie weet wat hij heeft meegemaakt. Wil eigenlijk mijn geld terug maar weet niet of dat wettelijk mogelijk is. Marcel had het over repareren...eigenlijk wil ik dat helemaal niet maar goed zal me aan de wettelijke regeltjes moeten houden. Ook al krijg ik hem gerepareerd (als het niet ander kan) dan gaat ie meteen MP op... >:D

Je reactie komt op mij wel een tikkeltje overdreven over als ik eerlijk ben. Ik zie het probleem niet zo van een reparatie, als het gerepareerd kan worden is het toch ook goed?
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

lynch1979

Ik snap je reactie wel, van iets wat nieuw uit de doos komt verwacht je dat niet.

Even over GLS.....voor mijn werk hebben we veel met UPS, FEDEX, DHL enz. te maken, GLS is een bedrijf waar wij geen zaken mee doen
gezien hoe onvoorzichtig ze met andermans spullen omgaan.

Maar ik denk ook dat je van de koop af kunt zien, daar heb je inderdaad 14 dagen recht op.
Ik verwacht dat jullie er gewoon uitkomen.

Maro

 :(
Quote from: evilniek on July 26, 2013, 19:18:09
Je reactie komt op mij wel een tikkeltje overdreven over als ik eerlijk ben. Ik zie het probleem niet zo van een reparatie, als het gerepareerd kan worden is het toch ook goed?

Ik koop een nieuw product, daar betaal ik voor en dan wil ik niet een kapot nieuw product wat meteen naar een reparatie centrum kan. Misschien raar en overdreven maar goed. Als jij dat geen probleem vind, prima. Ik wel. Als ie na een paar maanden stuk gaat balen maar oke, daar is garantie voor.

Quote from: lynch1979 on July 26, 2013, 19:44:39
Ik snap je reactie wel, van iets wat nieuw uit de doos komt verwacht je dat niet.

Even over GLS.....voor mijn werk hebben we veel met UPS, FEDEX, DHL enz. te maken, GLS is een bedrijf waar wij geen zaken mee doen
gezien hoe onvoorzichtig ze met andermans spullen omgaan.

Maar ik denk ook dat je van de koop af kunt zien, daar heb je inderdaad 14 dagen recht op.
Ik verwacht dat jullie er gewoon uitkomen.

Ik zag toen ik de Denon in handen kreeg de chaos in de bus...ik dacht nog daar heeft mijn speler al een x aantal rotondes in mee gevlogen... Zou idd niet mijn keuze zijn.

Met Marcel kom ik er zeker uit.  :coffee:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

thepioneer

Ik begrijp het helemaal. Ik zou ook mijn geld terug willen. Een nieuwe speler met direct een loopwerk probleem zou ik ook niet accepteren. Voor het streamen heb je al een apparaat en deze speler doet niet waar je hem voor hebt.

Ook heb je het recht bij alle online aankopen om binnen 14 dagen terug te sturen in dezelfde staat als hij gekomen is. In dit geval dus kapot. Ik zeg terug sturen en een nieuwe speler ontvangen of geld terug. Net wat jou keus is.

Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

Raymond187

BTW Wim dit is een DOA. Dat betekend dat je een. NIeuwe hoort te krijgen en. nIet deze in reparatie en weer ontvangen.

So you know

morca

Vind ik ook,hoe lullig soms voor de winkel.....
Maareuh hoe zag de doos eruit Wim,geen deuken.
Meteen een foto nemen dan,ik had schade,maar had het aardig snel weer terug gelukkig.

dan kost het jouw en de winkel niks  ;)

Maro

Marcel had het eerst over reparern maar inmiddels heeft hij een vervangend toestel toegezegt. Daarmee is voor mij de kous af en zeer tevreden.  :clapping:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

lynch1979

Quote from: Maro on July 26, 2013, 22:50:40
Marcel had het eerst over reparern maar inmiddels heeft hij een vervangend toestel toegezegt. Daarmee is voor mij de kous af en zeer tevreden.  :clapping:

:clapping: zeker maar niet meer met GLS  :D