welke online store is best/snelst/goedkoopst

Started by Jin, July 18, 2003, 13:22:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TomSwinnen

www.dvdzone2.be > snel , goedkoop , gewoon goed
www.proxis.be > snel , ietsje duurder maar betere service , géén verzendkosten en veel meer keus ( uw producten worden ook beter verpakt )

DrBoom

sorry tom, dat moet ik ff tegenspreken wat je daar over Proxis zegt ;)

Heb ik net een heel slechte ervaring mee gehad eigenlijk.
Voor m'n eerste bestelling daar had ik een cd besteld, die volgens de site gewoon leverbaar was binnen normale termijn.
Na 2 weken nog altijd niks, en status bleef altijd maar staan op "levering is vertraagd".
Dan heb ik eens een mail gestuurd naar Proxis om te vragen of ze wisten wanneer die cd zou aankomen ongeveer, kreeg ik zo'n standaard reply terug waar ik dus niets mee was.
Dan nog een week later krijg ik een bevestigingsmail dat m'n bestelling verzonden is, en NOG een week later was die pas hier. (gisteren dus)

Het beste moet nog komen, ik doe die cd open (die vrij goed ingepakt was nochtans), was er een enorme barst vooran in't doosje, de bovenste rand hing er vrijwel volledig los aan, en uit de achtekant was ook een stuk plastic weg  >:(

Dus 4 weken gewacht op een levering, die dan ook nog eens zwaar beschadigd was (de cd zelf was OK).
Ik vertik het echter om 'm terug te sturen voor vervanging want dan heb'k em waarschijnlijk niet voor nieuwjaar terug ::)

Terwijl ik met DVDzone2.com al 2 bestellingen heb gedaan die telkens perfect op tijd verzonden EN geleverd zijn, in onberispelijke staat.
En hun verpakking is vrijwel identiek aan die van Proxis.
De customerservice bij DVDzone2 vond ik ook STUKKEN beter, ik had eens een verkeerde dvd besteld, direct mailtje naar daar gestuurd, en de volgende dag al een reply met een kortingscoupon om het prijsverschil te compenseren.

En veel meer keuze bij Proxis ???
Ik vond het net andersom eigenlijk, maar ja, dat zal waarschijnlijk afhangen van wat je wil bestellen.

Anyway, vanaf nu wordt alles gewoon meteen bij DVDZone2 besteld, die €2 verzendkosten neem ik er dan wel bij. :)

TomSwinnen

Vreemd toch , ik heb bij dvdzone , een week moeten wachten, en dan als de dvd aankwamen in een flauwe gescheurde envelop waren al mijn doosjes ( 3 dvd's ) kapot .. de één had een kapotte cover , de ander zen doosje was gebasteren , ...

Bij Proxis steken ze het in een hard kartonnen doos waar de dvd niet in kan verschuiven of geraakt worden.Proxis heeft op cd gebied héél veel keuze.

DrBoom

DVDzone2 zal dan toch geleerd hebben uit z'n fouten, want m'n 2 zendingen (allemaal DVD's) zaten in hard kartonnen verpakking ook.
Net hetzelfde ingepakt als de cd van proxis, enkel wat groter.

Daar zit'm inderdaad wat verschil in, Proxis heeft meer CD's van meer uiteenlopende genres, terwijl de DVD collectie van DVDzone2 veel uitgebreider en toch ook wel een stuk goedkoper is voor veel titels.

Gaeje

proxis is toch wel verschrikkelijk duur??

MarcoV

DVDzone2 ook  ;) Misschien is dat weer anders voor onze Belgische medemens ivm douaneproblemen? Deze site valt wat mij betreft niet in de rij Play, Ezy, DVDsoon etc.

Marco

TomSwinnen

Quote from: DrBoom on August 22, 2003, 16:55:59
DVDzone2 zal dan toch geleerd hebben uit z'n fouten, want m'n 2 zendingen (allemaal DVD's) zaten in hard kartonnen verpakking ook.
Net hetzelfde ingepakt als de cd van proxis, enkel wat groter.

Daar zit'm inderdaad wat verschil in, Proxis heeft meer CD's van meer uiteenlopende genres, terwijl de DVD collectie van DVDzone2 veel uitgebreider en toch ook wel een stuk goedkoper is voor veel titels.
Hmm , dan hebben ze geleerd op paar dagen ofzo? Want ik heb mijn nog niet zo lang geleden besteld :)
Anyway , Proxis heeft reuze keus van cd's ( heeft zelfs van een paar onbekende metalbands zoals Windir , Lost Horizon ,etc .. cd's in hun lijst )


Oracle

Om te lachen: dedvdshop.nl ;D

Let vooral eens op de algemene voorwaarden, en de voorraad! ;)

Groet,
Mark

Grindtegel

Da's ook een manier om van je ouwe dvd's af te komen.

Vraag me af of ie is ingeschreven bij de KvK. :P
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Selmar_Cleef

#35
Vorige week een bestelling geplaatst bij www.dvdpacific.com.
Zeer schappelijke prijzen, ook voor het verzenden. Had mijn bestelling binnen een week in huis met priority. Waren twee dvd's en zaten in een grootte enveloppe.

Hertog_Martin

Quote from: TomSwinnen on August 22, 2003, 16:41:59
Vreemd toch , ik heb bij dvdzone , een week moeten wachten, en dan als de dvd aankwamen in een flauwe gescheurde envelop waren al mijn doosjes ( 3 dvd's ) kapot .. de één had een kapotte cover , de ander zen doosje was gebasteren , ...

Bij Proxis steken ze het in een hard kartonnen doos waar de dvd niet in kan verschuiven of geraakt worden.Proxis heeft op cd gebied héél veel keuze.

mijn boxset van buffy kwam van dvdzone anders perfect aan en binnen 2 dagen

is een boxset waarvan de verpakking heel makkelijk beschadigd.. heb er 1 van angel met een vouw erin. maar deze was echt perfect (tot een stukje keukenrol! een randje losmaakte toen ik m ff wou schoonmaken (pff dat spul zit hartstikke vast en stukje keukenrol raakt het ff en het schiet los.. heb ik weer; wou het juist netjes houde, vandaar schoonmaken en dan juist averechts effect)))
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

HTH

Ik heb 26 oktober de Hulk bestelt bij DVDSoon.com
27 oktober verstuurt.
30 oktober nu net thuis gekregen.
Dat is wel heel snel

Hans

Rick-DTS

Iemand misschien ervaring met onderstaande shop ?
http://www.store4dvd.com/index.php

Via de price check komen ze er wat betreft de prijs meestal wel goed vanaf

Rick