welke online store is best/snelst/goedkoopst

Started by Jin, July 18, 2003, 13:22:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jin

Hi

Welke shops online vinden jullie het beste

- up to date
- levertijd
- kosten
- service

graag hoor ik jullie advies

heb net bij www.play.com  een bestelling geplaatst, schijnt goed bekend te staan...

Jin.

Oracle

Heb zelf goede ervaringen met devoted..

http://www.devoted.com.au

Goede prijs, goede verzending..

Groet,
Mark

MrPink

Ik koop eigenlijk alle R1 discs bij DvdBoxoffice. Niet zo snel qua collectie, 1-2 weken levertijd, redelijk goedkoop, goede service. R2 bij Play.

Groetjes,
Oscar

Oracle

Quote from: MrPink on July 18, 2003, 15:25:14
Niet zo snel qua collectie, 1-2 weken levertijd, redelijk goedkoop

Waarom koop je er dan?  ;)

Groet,
Mark

garmtz

Ik vind snel niet zo belangrijk. De DVD blijft toch maanden liggen omdat ik geen tijd heb alles te kijken...  ::)

MrPink

LOL! :)

Ik heb nooit echt haast met een dvd, en 1-2 weken levertijd is bij een winkel buiten Nederland normaal. Prijs en service zijn ook belangrijk. :)

Groetjes,
Oscar

dENDen

Bij http://www.ezydvd.com.au heb ik hele goede ervaring ook bij http://www.dvdzone2.com/dvd/ ook.

Persoonlijk heb ik met devoted de eerste de beste keer slechte ervaringen gehad en koop daar dus nooit meer.

dD.

Gaeje

iemand ervaringen met www.cd-wow.com ?  en dan toevallig ook in belgie??

G.

MarcoV

Quote from: Gaetan on August  5, 2003, 18:48:59
iemand ervaringen met www.cd-wow.com ? en dan toevallig ook in belgie??

G.


ik bestel daar sinds kort, alleen niet vanuit Belgie. Prima website, snelle levering..ik heb de indruk dat het assortiment nogal eens wisselt. Ik wilde bijvoorbeeld Desperado Superbit R3 bestellen, een koopje voor 8 euro....op zondagavond stond ie nog op de site, op maandag ochtend was ie verdwenen ???

Ik heb trouwens ook begrepen dat de Belgische douane alle films eerst uitgebreid kijkt voordat ze naar de koper worden doorgezet, los van de website waar je bestelt ;)

Marco

Grindtegel

De laatste tijd ook wat dvd besteld bij cd-wow, nu dat dvdsoon voor geen meter meer betrouwbaar is...

Bij cdwow wordt alles keurig bevestigd, dwz de bestelling, de afschrijving van je C.C., en de shipping. Komt nog bij dat ze vrij goedkoop zijn, zowel R1,2 en 3 leveren (en cd's), en de dvd's zijn 4 dagen na shipping binnen.

Voor mij op dit moment de beste online store, samen met Play.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbo

Bij mij gaat DVDsoon prima. Maar heb er tot nu toe nog maar 3x iets besteld :)

Verder DVDboxoffice voor als je geen haast hebt. Play is eigenlijk wel het beste.

Bij DVD Import heb ik al sinds 17 december een DVD in order staan, maar ondanks diverse mails geen reactie. Ze hebben al wel het bedrag afgeschreven.


Rob

Melvin

Ik bestel vaak bij play.com, en daar ben ik zeer tevreden van. Netjes verpakt, snelle service en de prijs is goed. Alleen moet je dus goed oppassen met de britse versies, want daar zijn ze strenger met knippen dan hier. Zo heb ik bv. de LOTR 4 DVD versie met 4mins in geknipt :(

Er was een site waar je kon kijken of ze er in geknipt hadden, maar die ben ik even kwijt helaas...

MarcoV

Quote from: Melvin on August  5, 2003, 23:29:32

Er was een site waar je kon kijken of ze er in geknipt hadden, maar die ben ik even kwijt helaas...

dat is deze onder andere.

Marco

Jinsu

#13
Ik bestel ze via een vriend die momenteel in GB woont bij play.com het enige wat ik een beetje jammer vind is dat ze af en toe R1 uit Canada ertussen doen. Frans op de hoesjes gatverdamme ;D .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

tomvbugg

Dag Gaetan,

Ik heb al verscheidene dvd's besteld bij cd-wow vanuit Belgïe.
Heel betrouwbaar en heel snel. Zeer aan te raden. Trouwens nog nooit problemen gehad me de douane.  Maar ik bestel ook nooit meer dan 1 tegelijkertijd.

Mvg,

Tom

Gaeje

bedankt voor de snelle en vele reply's.
ik gebruik(te) tot nu toe ezydvd en dvdzone2,
maar denk daar dus deze site bij te voegen,
enerzijds door de positieve reacties en anderszijds
door de goedkoopheid  ;)

G.

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

MarcoV

Met alle respect Theo, maar als ik snel even die website scan is het alles behalve goedkoop :( De meeste prijzen zijn op zijn best doorsnee.

Het lijkt me weer zo'n typisch hollandse site die met grote letters GOEDKOOP erboven zet...zodat mensen niet verder zoeken.

Marco

Vlearmoes

Soms staan er leuke aanbiedingen bij; maar inderdaad voor de rest zijn ze niet veel goedkoper als een ander.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Marcel

Hi All
Ik heb met enkele site's heel goede ervaringen.
www.cd-wow.com.hk
www.ezydvd.com.au

DrBoom

Verbaast me een beetje dat ik deze site nog niet heb horen vermelden.
Ik ben zelf ook nog maar net op http://www.dvdzone2.com gestoten, maar het ziet er allemaal vrij goed uit tot nu toe.

Zo zijn er heel veel DVD's die voor minder dan €15 de deur uitgaan, zo'n 1800 titels.
Waar dus ook nog heel recente films bijzitten.
Zo heb ik net The Rock: Deluxe Edition (2-disc set) besteld voor €9.99, Crimson Tide (€9.99) en Reign of Fire (€11.99).
Vooral die eerste twee vind ik echt films van formaat, heb ik al vaak gezien en die word ik niet beu :)
Reign of Fire ziet er vooral een effectenfilm uit, maar voor dat geld kon'k hem niet laten liggen.

Melvin

Kijk altijd wel 2 keer uit voor je zo een goedkoper DVD koopt, soms is het een 4:3 film, of zitten er geen ondertitels bij...

DrBoom

Dat zit wel goed hoor, het is netjes 2.35:1, Dolby Digital en DTS (enkel Frans ::) ), THX certified zelfs.

En ondertitels, wie gebruikt dat nu, leidt je aandacht veel te hard af van de film imo ;D

Melvin


DrBoom

Nog nooit gezien eigenlijk :)

Ik moet wel toegeven dat ik het wel gebruik, maar dan enkel voor films waar ik geen bal van versta omdat het té onduidelijk gesproken is (of een of ander dialect), ofwel té ingewikkeld.
Ik probeer altijd wel eerst zonder subs, houdt je aandacht veel meer bij de film omdat je dan echt moet gaan luisteren wat ze vertellen, en je kijkt ook meer naar de gezichten van de acteurs.
Met subs aan zit ik altijd naar de tekst te kijken, zelfs al versta ik wat ze zeggen, zal een of andere reflex zijn zeker ?