Joe Satriani Satch Tapes op DVD

Started by schedel, October 26, 2003, 18:53:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

schedel

Op veler verzoek vanaf 18 November te koop de Satch Tapes op DVD regio 1.
T+A | REL | Denon | JVC

J.A.F._Doorhof

COOL,
Direct bestellen.

Ik heb de videoversie en die is echt zeer goed, en bovenal very funny.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Satriani is geweldig!!!

Wat staat er allemaal op die dvd?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Als ik het me goed herriner is het een soort biografie waar veel mensen wat vertelen over Joe, waaronder Steve Vai en iemand van Spinal Tap (je pist in je broek aan het eind als het over zijn Marshalls gaat :D.) verder zie je Joe wat dingen spelen uit zijn hoofd en zie je wat clip fragmenten.
Ik heb de tape zeker 10x gezien het bleef me boeien, dat is echter al weer een hele tijd terug, verheug me echt ENORM op de DVD.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lone Ranger

Ik heb ooit eens een concert gezien in Sevilla met Joe Satriani, Steve Vai, Brian May, Joe Walsh, Cozy Powell, Xtreme en nog een aantal anderen.
Stonden ze gezamelijk op het podium.
Echt geweldig.Je weet gewoon niet wat je ziet en hoort.

Gr.Fred.

J.A.F._Doorhof

Ik heb dat nog op video, dat was echt één lange verwen partij, Brian May + Steve Vai + Joe Satriani op één podium, dat moet gewoon op DVD komen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

In amerika is er weer een nieuwe G3 tour aan de gang, nu met Satriani. Vai en... Malmsteen  :o  :o  :o

Wauwie, ik hoop dat ze ook in Nederland komen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Lone Ranger

Quote from: Grindtegel on October 28, 2003, 10:32:36
In amerika is er weer een nieuwe G3 tour aan de gang, nu met Satriani. Vai en... Malmsteen  :o  :o  :o

Wauwie, ik hoop dat ze ook in Nederland komen.

Reken er niet op. :-[
Vond de oudere van Yngwie trouwens beter.

J.A.F._Doorhof

TJEES !!!!
Je meent het, fantastisch maar dat zal niet lang duren, Malmsteen is een ongelovelijke EGO tripper, die past totaal niet bij Satriani en Vai. Als het May zou zijn zou ik naar de US vliegen voor een concert.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon