Post hier je architectuur foto's

Started by Spacebass, June 11, 2009, 23:24:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jimmy Conway

Quote from: Spacebass on July 10, 2009, 15:43:11
Oh dan vind ik het niks






;D

Knap dat nu wel ziet wat ik er mee bedoel.

Bij de limited print edition krijg je een certificaat met o.a. daarop vermeld de titel: 'The Nothing'.




:D


snopper

#26
Op fotografie gebied ben ik nog een absolute beginner (< 1 jaar ermee bezig). In de laatste 2 maanden heb ik 3 lucky shots gemaakt. Deze zijn natuurlijk wel wat bewerkt met filters en co in photoshop en gimp. Hoop dat het jullie bevalt.

De Philharmonie met het gebouw van de Europese Commissie op de achtergrond. De philharmonie is een van de architectonische hoogstandjes in Luxemburg.




en nog een laatste die gecropped is van mijn werkplek toen iedereen al naar huis was gegaan.



Snopper

Jimmy Conway

Gaaf toch snopper.
Maar, je hebt bewust die zon door laten komen door het gebouw.... Dat is dus geen lucky shot geweest.... :D

R


beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Doompie

Nog een kleine toevoeging.. gebouwtje in frankfurt.. geschoten met kitlens op een 400D..



BernHardN

heb in de vakantie gewoon wat in het wilde-weg geschoten,




Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Jimmy Conway

Quote from: BernHardN on July 18, 2009, 23:07:59
heb in de vakantie gewoon wat in het wilde-weg geschoten,





De Ponte Vecchio in Florence, waarom in het wilde weg schieten en niet gericht?  :)

BernHardN

gericht maar niet bewust bezig geweest met compositie enzo, 't was trouwens 40!!! graden   :blink:

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Spacebass

Quote from: snopper on July 11, 2009, 13:03:55
Hoop dat het jullie bevalt.
WOW!!  Gaaf zeg! 8)
Heb je de eerste toevallig ook in landscape gemaakt?

Die van je werkplek is qua idee ook heel 8)
Heb je hem ook als er mensen aan het werk zijn?

Quote from: BernHardN on July 18, 2009, 23:07:59
heb in de vakantie gewoon wat in het wilde-weg geschoten
Geloof er niks van ;D

Quote from: BernHardN on July 19, 2009, 13:10:13
gericht maar niet bewust bezig geweest met compositie enzo, 't was trouwens 40!!! graden   :blink:
Watje!!! Geen slappe excuusjes ;D  Een beetje (hobby)fotograaf riskeert minstens zijn leven ;D

Rob Eric Blank

@Snopper, die z./w platen zijn mooi! Top gedaan!

Jimmy Conway

Weet niet of dit architectuur genoeg is, maar het is toch komkommertijd op het forum.




Audiofiel

Quote from: Jimmy Conway on July 21, 2009, 16:38:31
Weet niet of dit architectuur genoeg is, maar het is toch komkommertijd op het forum.

Wat mij betreft architectuur genoeg, maar wel jammer van dat paaltje op de voorgrond. Kun je die eventjes wegshoppen? :P ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jimmy Conway

Het zijn er twee, voor de balans en de diepte... :D

Spacebass


Audiofiel

Quote from: Jimmy Conway on July 21, 2009, 17:59:36
Het zijn er twee, voor de balans en de diepte... :D

Nu zie ik de tweede ook na scrollen (krijg je als je boven de 800 pixels breedte gaat). :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

Je hebt toch een 24"....beeldscherm ;D

Audiofiel

Klopt. En een 23" iMac. Maar ook een 17" iMac en 13" MacBook en op die laatste twee valt het weg (gek genoeg op de iPhone ook...) ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Leuk, op het linkerpand heb ik ooit nog de reclame gehangen (40m)!! (zie net boven de lantaarn)

Quote from: Jimmy Conway on July 21, 2009, 16:38:31
Weet niet of dit architectuur genoeg is, maar het is toch komkommertijd op het forum.





Doompie

In mijn "hometown" gemaakt
even wat gespeeld met de nabewerking


beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

oliverken

Quote from: snopper on July 11, 2009, 13:03:55
Op fotografie gebied ben ik nog een absolute beginner (< 1 jaar ermee bezig). In de laatste 2 maanden heb ik 3 lucky shots gemaakt. Deze zijn natuurlijk wel wat bewerkt met filters en co in photoshop en gimp. Hoop dat het jullie bevalt.

De Philharmonie met het gebouw van de Europese Commissie op de achtergrond. De philharmonie is een van de architectonische hoogstandjes in Luxemburg.




en nog een laatste die gecropped is van mijn werkplek toen iedereen al naar huis was gegaan.




Snopper

leuke lijntjes!

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Madhouse

Quote from: Valkyrie on August 20, 2009, 16:13:16
Walt Disney Concert Hall in LA:



Lekker rustig daar. Heb je aan iedereen gevraagd om ff aan de kant te gaan zodat jij een foto kon maken?  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

#49
Quote from: Madhouse on August 20, 2009, 16:14:20
Lekker rustig daar. Heb je aan iedereen gevraagd om ff aan de kant te gaan zodat jij een foto kon maken?  ;D

Het was inderdaad lekker rustig toen. :P Was rond etenstijd dacht ik. Ik zou eigenlijk deze foto nog wel na moeten bewerken, want de foto lijkt erg bol (met 12-24 op 12mm geschoten).
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster