Post hier je architectuur foto's

Started by Spacebass, June 11, 2009, 23:24:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Madhouse

Quote from: BernHardN on January  7, 2010, 23:21:50
Zo, even wat foto's van Budapest en Esztergom







Je bent wel van de 'spooky' foto's merk ik. Ik hou wel van je style, het vertelt een verhaal. Goed werk dus  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Hootie

Station
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Hootie

Vanmiddag een dagje erop uit geweest om te experimenteren met HDR fotografie.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

BernHardN

Zo, even 2 plaatjes uit Hongarije.




Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Audiofiel

@Hootie en Bernard: hele mooie foto's. Vooral omdat je veel langer blijft kijken en er een 'verhaal' in de foto's lijkt te zitten! 8) 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Dirc

zeker sprekende foto's!

morgen ga ik naar een nieuwe cam kijken (ja helaas de DSLR ruilen voor een compacte). Hopen dat ik daarmee nog mooie foto's kan maken als deze!

R

Lissabon 2010

alexander2


JeKa


sj0er-D

Quote from: Hootie on May 30, 2010, 00:26:11
Vanmiddag een dagje erop uit geweest om te experimenteren met HDR fotografie.

Hootie
Nice! dat soort objecten lenen zich erg goed voor HDR foto's! :D

RonG

#88
Denver USA

Valkyrie

Ook eentje uit Amerika, maar dan van LA:


En nog een panorama van NY:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Ghosty J

In Juni van me vriendin een Canon 1000D gekregen met lens kit om eens wat dingen te proberen te fotograferen.
Deze foto heb ik zelf gemaakt, ik moet nog wel veel leren. :D

Vind het een mooie sport ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

stoffels

Quote from: Valkyrie on August 26, 2010, 11:19:20

En nog een panorama van NY:


deze is supermooi man, zou ik wel willen als desktopachtergrond, van op welk gebouw heb je deze gemaakt.

Valkyrie

#92
Quote from: stoffels on August 26, 2010, 23:11:21
deze is supermooi man, zou ik wel willen als desktopachtergrond, van op welk gebouw heb je deze gemaakt.

De foto is gemaakt vanaf de Rockefeller Center. De link stuur ik je even via PM. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

sj0er-D

Quote from: Ghosty J on August 26, 2010, 22:20:17
In Juni van me vriendin een Canon 1000D gekregen met lens kit om eens wat dingen te proberen te fotograferen.
Deze foto heb ik zelf gemaakt, ik moet nog wel veel leren. :D

Vind het een mooie sport ;)
Erg nice! heb je de RAW's nog? ze verdienen wel wat nabewerking :) bij de tweede foto had ik de positie anders gekozen (zonder bladeren).

Ghosty J

Dankje! mjah nu komt het volgende probleem het bewerken, had laatst al een foto recht moeten zetten en daar was ik al ff mee bezig :)
Wat voor digitale bewerkingen zou je me aanraden?

Ik heb de foto's niet geschoten in RAW had geen laptop mee op vakantie.

Quote from: sj0er-D on August 27, 2010, 00:14:12
Erg nice! heb je de RAW's nog? ze verdienen wel wat nabewerking :) bij de tweede foto had ik de positie anders gekozen (zonder bladeren).
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

Quote from: Valkyrie on August 26, 2010, 23:26:33
De foto is gemaakt vanaf de Rockefeller Center. De link stuur ik je even via PM. ;)
mag ik die ook van je? :blush:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Beertender

Kwam er nog eentje tegen die ik een paar jaar geleden genomen had.
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

Hootie

#97
Valkyrie, de foto vanuit laag standpunt in LA kan mij wel bekoren.

Afgelopen zondag voor een 2e keer naar het station in Luik geweest en hierbij geprobeerd het lijnenspel vast te leggen.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Madhouse

#98
Quote from: Hootie on May 30, 2010, 00:26:11
Vanmiddag een dagje erop uit geweest om te experimenteren met HDR fotografie.

Hootie

Ik vind je HDR zeker goed gelukt. Ik hou er op zich wel van maar zou de foto eigenlijk zo bewerkt willen zien dat je net kunt zien dat het een HDR is maar dat hij toch wat realistischer lijkt.

De kunst van HDR is eigenlijk dat je niet ziet dat het een HDR is maar dat de verschillende contrasten wel goed zichtbaar zijn.

Maar zoals ik al zei, ik hou ook stiekem wel een beetje van het 'over the top' HDR  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Hootie

Madhouse,

ik deel je mening. Ik heb de foto met de nieuwe Paint verkleind maar ook de kwaliteit verkleind. Resultaat, heel veel ruis en een extreem HDR effect. Heb de foto opnieuwgeplaatst en alleen het formaat aangepast en niet de kwaliteit. Resultaat, minder extreme HDR.
Oordeel zelf.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X