Post hier je architectuur foto's

Started by Spacebass, June 11, 2009, 23:24:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Bewuste keus, dus goed ;)
Dan zou je het kunnen scharen onder "over smaak valt niet te twisten" :)
Maar persoonlijk zou ik er iets meer imperfecties in willen zien. Gewoon wat grover.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Cyrus·

Point well taken  ;)

Dit was trouwens mijn eerste serie in B/W dus wellicht inderdaad voor een volgende keer kijken hoe het resultaat is bij een iets minder cleane PP.
Groeten,
Edwin

Rob Eric Blank

Erg mooie z/w platen. Het pand wordt periodiek opengesteld voor het publiek? Staat dat aangekondigd, of moet je hiervoor kennis(sen) hebben?

Cyrus·

Op het terrein is ook het Hembrugmuseum gevestigd - dat is een weergave van de geschiedenis van Eurometaal en het terrein. Via het museum kun je je aanmelden voor een rondleiding o.l.v. Gé Dubbelman. Ik weet niet exact hoe vaak dat is en of daar regelmaat in zit; kan best zijn dat men een dag prikt indien de lijst "vol" genoeg is.

Ik ga mij beslist nog een keer aanmelden voor dit jaar. Wil er nog wel een keer heen, want dan zie je vast weer andere dingen.
Groeten,
Edwin

Rob Eric Blank


Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Rob Eric Blank


Cyrus·

Groeten,
Edwin

VlisChris

Mooie foto.
Moet wel even wennen aan het prominente takje (?) in beeld. Maar beeld blijft leuk om naar te kijken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

Quote from: Christiaan S on February  7, 2012, 22:43:39
Mooie foto.
Moet wel even wennen aan het prominente takje (?) in beeld. Maar beeld blijft leuk om naar te kijken.
Heb de foto ook zonder takje, maar koos toch voor deze plaat.

Hootie

Avondopname station Guillemins te Luik.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Hootie

Hetzelfde station maar dan van buiten. Ik mis hier groothoek. 24mm op crop tsja...

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Hootie

Laatste van station Guillemins.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

VlisChris

Weer eens wat anders dan de vrij 13 in een dozijn foto's van dit station. Vind hem eigenlijk ook best aardig geslaagd zo.
Klein puntje van kritiek: de reflectie in de roltrap-wand.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

alexander2

Quote from: Hootie on March 18, 2012, 18:26:30
Avondopname station Guillemins te Luik.

Hootie

wow geweldige foto het lijkt wel een film shot.  :clapping:

denoontje

vindt ze ook wel cool, alleen zou je mi  beter naar je uitsnedes moeten kijken:
roltrap mist recht klein stukje
buiten foto recht mist recht ook net een stukje van de schuine muur.

jammer van de bakken op de roltrapfoto (vuilnis en zand??)

Maar er is duielijk in de foto's sprake van lijnenspel!

Cyrus·

Groeten,
Edwin

alexander2

3. Eenzame tweeling  :clapping: :clapping:
Vraag mij niet waarom maar iets in mij vindt dit een hele fraaie compositie.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Hootie

EDF gebouw, La Defense, Parijs.
Experimentje.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

VlisChris

Ah, dat is een mooie. Lekker abstract, lekker omgezet. Bevalt me wel. Als ik een kritiek puntje moet noemen is het dat ik de boog op de voorgrond net een tikkeltje te prominent aanwezig vindt, maar dat is niet echt storend te noemen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Hootie

Ik kan me vinden in je feedback Christiaan. Dat had "een onsje" minder mogen zijn.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Starred

Smaken verschillen. Vind het juist wel fraai die onderkant, met name die lijn precies vanuit de linkeronderhoek

skyfox

Quote from: CyrusOne on April 15, 2012, 23:09:07
Afgelopen weekend naar Duisburg gereden om de Sinteranlage op de plaat te zetten. Eerste serie van veel foto's:

1. - Transportband (gezien vanaf bovenste etage)


2. Deur (of terug naar heden?)


3. Eenzame tweeling


4. Strijdkreet


5. Kelder - impressie van wat ooit was


6. Graffiti op de 4e etage


7. Deur naar vergetelheid

Hele mooie serie van 7 uitgekozen. Zelf vind ik foto's 2 en 6 eruit springen. Bij foto 2 krijg ik echt een gevoel van verlatenheid bij de eenzame deur. Bij foto 6 vind ik de redelijk mooie graffiti op de levensloze muur er zo lekker uitspringen. Het contrast vind ik dus erg mooi.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9