Once Upon a Time in the West

Started by MrPink, July 18, 2003, 01:31:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrPink

"...how about a first look at Paramount's Once Upon a Time in the West: Special Collector's Edition? Yeah... we figured that'd make yer day. We've spoken to Paramount today and gotten the latest on the disc. This information isn't yet final, but you can expect an official announcement next month. So here's where things are at right now. The two-disc set will street in November. Disc One will include the 165 minute version of the film, in anamorphic widescreen video with Dolby Digital 5.1 audio and a cleaned-up mono mix as well. I'm told that the film looks and sounds fantastic. Disc One will also include an audio commentary track. More on that in a minute. Disc Two will include no less than three documentaries on the film, along with a shorter piece on the impact of the railroad in the Old West. The three main documentaries cover such subjects as director Sergio Leone's career, background on the film, the writing and casting process, the location shoot, the style of the film (both cinematographically and other), the film's impact on the Western genre and more. Also featured in the documentary are new interviews with John Carpenter, John Milius, Alex Cox, Claudia Cardinale, Bernardo Bertolucci, Gabriele Ferzetti, cinematographer Tonino Delli Colli, Leone biographer, film historian Sir. Christopher Frayling (author of the excellent book Sergio Leone: Something to Do with Death) and more. Many of these individuals also participate in the audio commentary. Additional features are TBA. If you're any kind of serious film fan, you ought to be pickin' your jaw off the ground right now."

Bron: The Digital Bits

Groetjes,
Oscar

The Luggage

Eindelijk, hier ben ik al lang op aan het wachten. Een van mijn favoriete films.

November wordt wel een hele dure DVD maand. Deze, Indiana Jones, TTT extended edition, The Lion King ook dacht ik, dat belooft ...

MrPink

Verwachte artwork voor de R2 versie:



Groetjes,
Oscar

jaco

#3
Eindelijk. Erg lang op moeten wachten. Dit was mijn eerste film die ik op Laserdisc kocht..

Ben wel benieuwd naar de 5.1 mix. Het was echt een Mono film, dus ze hebben heel wat moeten doen om er 5.1 van te maken.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

MrPink

Volgens mij staat hij ook op alle "most wanted" lijstjes. :)

Groetjes,
Oscar

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

MrPink

Verwachte releasedatum: 18 november. :)

Groetjes,
Oscar

MrPink

Voor spikebyt: releasedatum R2: link

;D

Groetjes,
Oscar

GTDesign

Quote from: MrPink on July 23, 2003, 00:39:43
Verwachte releasedatum: 18 november. :)

Groetjes,
Oscar

Sorry ? releasedatum is 18 september... Gaat kosten € 24,99

MrPink

Geeft niets hoor... ;D

Ik weet niet waar jij je info vandaan hebt, maar voor zover ik weet komt de regio 1 op 18 november uit, en de regio 2 op 6 oktober. Zie ook de link in mijn laatste post:

Quote from: spikebyt on September  5, 2003, 17:58:25
Ik krijg net via de dealer te horen dat de release van Once upon a time in the west op DVD is uitgesteld naar 2 oktober  :'(  :'(

Oscar, wil je deze info ook doorlinken naar je ander topic waar je hierboven naar verwijst? :)   ;)  :D :D ;D
Ik weet niet hoe dat  moet ???

Groetjes,
Oscar

GTDesign


robbie V

Bij play voor 14.99 engelse knotsen (ca 21 euro), releasedatum 1/10/2003.

MrPink

Hmmm nogal wat verschillende data LOL! :)

Nou ja, ik wacht toch op de R1, dus ik vind het allemaal best. :)

Groetjes,
Oscar

traxmore

 ;D
Voor de echte filmliefhebber een unieke kans......


Royal goes west. Gaat u mee?

Op 2 oktober a.s. komt de legendarische western “Once upon a Time in the West” uit op DVD, een titel waar talloze liefhebbers jarenlang op hebben zitten wachten.

Ter ere van deze release organiseert Royal Theaters een speciale western night, waarbij u de DVD van Once Upon a Time in the West zelfs gratis kunt krijgen!



Western Night…

Op woensdag 1 oktober, de dag voor de DVD release begint om 19:00 uur een gezellige avond bij Royal, compleet in western stijl.
In onze saloon krijgt u een stevige shot whisky en bovendien kunt u zich tegoed doen aan het smakelijke western style buffet!
Rond 20:30 uur nodigen we u vervolgens uit in de grote Royal zaal waar u nog eenmaal, of misschien zelfs wel voor de allereerste keer, kunt genieten van “Once Upon a Time in the West” op het grote doek, in een kwaliteit die u zal verbazen!
De avond zal bovendien nog verder worden uitgebreid met meer verrassingen…!

Entree zaal: € 12,50 p.p.

Wilt u ons western buffet liever overslaan en alleen de film bekijken, dan kan dat natuurlijk ook. U betaalt dan de reguliere entreeprijs van € 6,50 p.p. voor een zaalkaartje. U bent dan om 20:30 uur van harte welkom.

Alle Royal Card houders krijgen bovendien extra korting op deze avond. U leest hier verderop meer over…



Extra korting op de DVD…

Na afloop van de film bieden we u de gloednieuwe DVD van Once Upon a Time in the West aan voor een aantrekkelijke prijs:
Alleen bij Royal betaalt u geen € 24,99 maar slechts € 21,99. Voor bezoekers van de film is hij zelfs nog voordeliger, want ieder die zijn bioscoopkaartje na afloop inlevert betaalt slechts € 17,99 !!  (max. 2 exemplaren p.p.)



U kunt de DVD ook gratis meenemen…

Bij een western night horen natuurlijk echte cowboys en cowgirls. Stroomt het avontuurlijke bloed door uw aderen, schroom dan niet, want de drie gasten met de meest originele cowboy- of cowgirl outfit (natuurlijk wel wat meer dan een hoed en een paar laarzen) krijgen van ons de DVD cadeau!



U krijgt voorrang!

Wij verzoeken iedereen dringend op tijd te reserveren voor de complete avond, aangezien er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is voor het buffet. Ook is het aantal DVD’s beperkt. U dient daarom bij uw reservering aan te geven of u gebruik wenst te maken van ons DVD aanbod.

Reserveren kan tot en met woensdag 24 september a.s.

Op donderdag a.s. beginnen wij met de officiele promotie voor deze gezellige avond. U als nieuwsbrieflezer krijgt echter nu al de gelegenheid om te reserveren, zodat u er als eerste bij kunt zijn!


Bent u in het bezit van een Royal Card? Dan bent u nog voordeliger uit:
U betaalt dan slechts € 11,50 p.p. voor een zaalkaart inclusief buffet en consumptie of € 5,50 p.p. voor een zaalkaart zonder buffet. Bij inlevering van uw bioscoopkaartje, na afloop van de film, betaalt u bovendien slechts € 16,99 voor de DVD.




Bruine bonen, blauwe bonen, een stevige hap, stoere whisky en alles dat in het wilde westen thuishoort…
U vindt het op 1 oktober a.s. om 19:00 uur in Royal Theaters Heerlen!

Saddle up and be there…


RESERVEER OP TIJD !!  (uiterste reserveerdatum: 24 september)


MrPink


MrPink

Voor een review van de R2 versie: DVD Breakdown.

Groetjes,
Oscar

jaco

Ziet er interessant uit, maar er heeft natuurlijk weer een sufferd aan de edge enhancement knop gezeten. Direct zijn vingertjes eraf hakken, dan doet hij het niet weer !

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

bmateijsen

De EE lijkt inderdaad duidelijk zichtbaar als ik naar de berg kijk die als achtergrond dient voor de 2de foto... Als het op zo'n klein plaatje te zien is.. wat moet dat wel niet zeggen voor een geprojecteerd beeld?

jaco

Ik zie weinig aan die kleine plaatjes. Zelfs in photoshop op breedte monitor zie ik geen problemen.. De resolutie is natuurlijk ook veel te laag om uitspraken te doen denk ik.

Affijn, we wachten gewoon af. Zal allicht beter zijn dan mijn Lasserdisc..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm



MrPink

Ehhh, Dvd Breakdown had ik al eerder gelinkt ;)

Groetjes,
Oscar

jaco

Ja en gelukkig staat daar occasional Edge enhancement. Dus wie weet valt het erg mee.
Zo erg als Django wordt het hopenlijk niet..


En ik heb 4 jaar of zo gewacht, dus die paar dagen kan ook nog wel.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

jaco

Hij staat ook in de macro folder. Dus met wat geluk aankomende dinsdag ? kost 15 ex btw.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

jaco

Nou hij is het wachten waard. Beeld is erg goed voor een film uit 1967. Heel lichte edge enhancement in sommige scene's. Maar voor de rest valt het mij 100% mee.

Geluid is niet te merken 5.1 Licht nog dicht tegen de originele mono mix aan wat mij wel bevalt. Als er opeens van alles om me heen te horen was geweest zou minder zijn.

Aanrader voor de western liefhebber. Dit is de film die sergio leone als zijn final western wilde maken.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm