Bybee Large Quantum Purifier

Started by Cloontje, June 11, 2009, 11:35:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ruud-

Quote from: Audiofiel on June 28, 2009, 20:20:22
En met twee bedoel je dan - neem ik aan - eentje in de fase-lijn en eentje in de nul-lijn? ::)

Parallel...inderdaad ;)
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

Audiofiel

#51
Duidelijk! Parallel schakelen is natuurlijk wat anders (immers tweemaal parallel aan elkaar), maar ik dacht dat jij dat ook wel weet; dit is 2x serieel (serieel in de fase en serieel in de nul). ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Ruud-

Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

hifiman

Ik heb ze ondertussen binnen (twee stuks), was ongeveer de helft kwijt tov de prijs hier in nederland  :) Dit kwam mede doordat ik nog net effe een 20% kortingsaktie meepakte  ;D

Ik ga ze in eerste instantie ook in een kastje bouwen om ze zo op verschillende plaatsen in de 220 te kunnen inzetten. Ik verwacht echter dat de grootste winst behaald zal worden op de versterker (de transporter zit bij mij op een regenererende uitgang van de P500 power plant). Eventueel bouw ik ze dan later in in de versterker.

Ik ben benieuwd wat het in mijn set nog aan verbetering gaat brengen  :)

993

Upgrading is an art ;-)
HT forum donateur
Highly esteemed member group

Offline

Gender:
Posts: 15391



     Re: Audioloog op reis door audio en video land, destination unknown ;-)
« Reply #5726 on: Today at 16:14:31 » Quote 

--------------------------------------------------------------------------------

Zojuist even relaxt in de tuin mijn 2 bybees in een kastje gebouwd 

Let the quantum purifying experiment begin! 

Als kabel een stukje 3 mm2 Belden gebruikt.

--------------------------------------------------------------------------------


DSC03678.jpg (15.15 KB, 512x340 - viewed 27 times.)

« Last Edit: Today at 16:14:54 by Audioloog » 

Hi Ronald,

ik vond dit onder een ander topic, ik ben toch wel heel benieuwd hoe het effect is ( vóór en na de PS 500 met en zonder Bybees op de cd/dvd speler enz.....) :bigsmile:

Walter

Ps trouwns een mooi stukje huisvlijt, dat kastje. :clapping:

Koen K

Kwantumruis? Wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen   :confused:

993

Dat is ruis die je niet hoort, maar mist als het er niet meer is

Koen K

Dat is een contradictio in terminis ;)

celerontje

#58
Mooie film:
Quantum Purifier of Solace

Met Ronald What's-in-the-name! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Koen K


hifiman

#60
Quote from: celerontje on July  4, 2009, 20:52:02
Mooie film:
Quantum Purifier of Solace

Met Ronald :D
Gelieve een beetje spaars te zijn met het verspreiden van mijn volledige naam en dergelijke  :police:

Cloontje

Quote from: Koen K on July  4, 2009, 20:43:40
Dat is een contradictio in terminis ;)

Het is net als met de kruiden in een maaltijd.
Als je het proeft is er teveel gebruikt.
Dus goed klaargemaakt proef je het niet.
Maar als het er niet inzit mis je het toch.

Zullen we dit topic maar sluiten?

Koen K

Van mij hoeft het niet. Voel je je ongemakkelijk bij mijn vragen?

Cloontje

Quote from: Koen K on July  4, 2009, 21:21:07
Van mij hoeft het niet. Voel je je ongemakkelijk bij mijn vragen?

In het geheel niet, maar ik weet niet of het veel meerwaarde heeft.

celerontje

#64
Quote from: Audioloog on July  4, 2009, 20:55:50
Gelieve een beetje spaars te zijn met het verspreiden van mijn volledige naam en dergelijke  :police:
Ehh, jij post zelfs op avsforum.com (en hier ook) linkjes naar jou eigen website, met welk domein...? ;D
En ook al zou jouw domein je achternaam niet dragen, kom je daar zo achter via de whois gegevens. :police:

Dus ik maak geen privé info openbaar, want dat doe je zelf al. :D
Anders had ik je achternaam heus niet gepost hoor, no worries! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Koen K

Quote from: Cloontje on July  4, 2009, 21:22:49
In het geheel niet, maar ik weet niet of het veel meerwaarde heeft.

OK. Ik snap het niet, dus voor mij heeft het wel meerwaarde als er wat zou kunnen worden verteld over hoe dit zou moeten werken / klinken.

hifiman

#66
Quote from: celerontje on July  4, 2009, 21:23:29
Ehh, jij post zelfs op avsforum.com (en hier ook) linkjes naar jou eigen website, met welk domein...? ;D
En ook al zou jouw domein je achternaam niet dragen, kom je daar zo achter via de whois gegevens. :police:

Dus ik maak geen privé info openbaar, want dat doe je zelf al. :D
Anders had ik je achternaam heus niet gepost hoor, no worries! ;)
Die domeinnaam ga ik waarschijnlijk om die reden een keer wijzigen.

Gaarne mijn achternaam niet meer gebruiken aub!

Dat er langs andere wegen ook te achterhalen is wat mij prive gegevens zijn is natuurlijk geen excuus om ze dan maar openlijk hier te posten!

PS. Ik zag dat je mijn achternaam elders ook 1x had genoemd, heb de mods gevraagd dit te verwijderen.

celerontje

#67
Je had me ook even een PM kunnen sturen, dan doe ik dat gewoon.
EDIT: De mods hoeven niks meer te doen, ik heb het zelf net verwijderd!

Ik wist echt niet dat je er problemen mee had, wegens de genoemde reden. :(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

#68
Quote from: celerontje on July  4, 2009, 23:03:09
Je had me ook even een PM kunnen sturen, dan doe ik dat gewoon.
EDIT: De mods hoeven niks meer te doen, ik heb het zelf net verwijderd!

Ik wist echt niet dat je er problemen mee had, wegens de genoemde reden. :(
Geen big deal Celerontje, maar ik vond het inderdaad niet prettig.
Bedankt voor het verwijderen.  :)

Overigens was de vraag aan de mod puur om mijn achternaam te verwijderen, niet om jou levenslang te bannen van dit forum  ;)

Afijn, ontopic maar weer  :P

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

enyonam

hallo , ik val er zo wel ff tussen maar voor wie interesse heeft, heb ik een Bybee silver8 interlink te koop. Is overcompleet , cinch , 70 cm. In totaal 8 slipstreambybee`s . Kijk op de bybee site en daar staat een recensie. Kan er natuurlijk wel meer over vertellen maar niet iedereen heeft zin 650 euro neer te tellen voor een kabel waarvan ook een kous niet helemaal mooi meer is. Maar ja het is wel pure exotica, voor de liefhebber voor wie het beste eigenlijk nog niet goed genoeg is .
groetjes
Audio-Consulting isolatie trafo, P.Hynes Multirail, Zuma, Empirical Audio Overdrive, Ear 890, Magnepan 1.6