BluRay & DVD

Started by Zymotic, December 29, 2010, 23:06:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zymotic

Kan iemand mij uitleggen waarom er regelmatig een DVD bij een BR zit? Ik vind dit zo nutteloos, en volgens mij betaal ik er wel voor :S


squeek

Quote from: Zymotic on December 29, 2010, 23:06:26
Kan iemand mij uitleggen waarom er regelmatig een DVD bij een BR zit? Ik vind dit zo nutteloos, en volgens mij betaal ik er wel voor :S



Ja erg irritant vindt ik dat! Als je de company's uitleg moet geloven dan is het om mee op reis te nemen of in de auto etc. Maar ik zou ze ook liever zonder hebben en de prijs wat lager zien.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

celerontje

Heel simpel: Het verkoopt beter. Hoe flexibeler de consument kan zijn met een product, hoe aantrekkelijker het is om te kopen.

Btw, ik heb niet echt het idee dat BD's met een DVD erbij duurder zijn dan die zonder DVD erbij. (kost ook maar enkele tientallen centen om zoiets bij te voegen)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ajbeefde

Quote from: celerontje on December 30, 2010, 00:37:25
Heel simpel: Het verkoopt beter. Hoe flexibeler de consument kan zijn met een product, hoe aantrekkelijker het is om te kopen.

Btw, ik heb niet echt het idee dat BD's met een DVD erbij duurder zijn dan die zonder DVD erbij. (kost ook maar enkele tientallen centen om zoiets bij te voegen)

Klopt....

en dan heb je nog de mensen die geen br speler hebben maar wel de plannen om in de nabije toekomst voor br te kiezen....

Begrijp het probleem dat sommige mensen hiermee hebben niet zo, genoeg andere zaken in het leven om je druk over te maken. ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Zymotic

Ik geef nu de dvd altijd weg. Diegene koopt nu de dvd niet meer, dus daar schiet de maatschappij ook niet echt wat mee op.

Vroeger kreeg je bij je dvd toch ook geen vhs band erbij :-\

squeek

Quote from: Zymotic on December 30, 2010, 14:39:42
Ik geef nu de dvd altijd weg. Diegene koopt nu de dvd niet meer, dus daar schiet de maatschappij ook niet echt wat mee op.

Vroeger kreeg je bij je dvd toch ook geen vhs band erbij
:-\

zou iets geweest zijn he  ;D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |