Post hier je muziek foto's

Started by Spacebass, June 6, 2009, 15:28:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

.

garmtz

En jij denkt dat IEMAND hierna nu nog zijn eigen foto's durft te posten...? ;D

Spacebass

#2
Tuurlijk wel!  Als ik Frank zijn super fashion/glamour foto's zie dan durf ik mijn "leerling" fototjes toch ook te posten ;D

Ik laat mijn werk meestal alleen op "school" zien, maar ik merk dat ik daardoor steeds minder ben gaan
fotograferen. De lol was eraf omdat ik de lol die je hebt met fotograferen niet deelde met anderen en
alleen als "studiepunten" ben gaan zien. Door foto's te posten hoop ik dat ik weer wat meer gewoon
voor de lol ga fotograferen. Ga straks naar Kaderock om foto's te maken. Jou wel bekend  ;)  8)

J.A.F._Doorhof

Mijn deelname dan maar, Live is niet iets wat ik vaak doe maar het is altijd wel erg leuk :D


Wibi




Sandy Dane




Ollie




DJ Dash




Shroom


En wat live werk uit de hele oude doos (zeker 20 jaar oud):






En iets nieuwer.












www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

@spacebass, dat is 1 van de redenen dat ik nog steeds actief ben op forums, het delen is gewoon het leukste wat er is.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Criterionlover

Spacebass: keep up the good work ! 


Mooi man !
T+A ; Sonos

GTDesign


Spacebass

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  6, 2009, 15:47:24
@spacebass, dat is 1 van de redenen dat ik nog steeds actief ben op forums, het delen is gewoon het leukste wat er is.
Geef mij jouw Mamiya + Leaf dan!!! ;D ;D ;D ;)

x.studio

Deze zijn meer in de categorie kiekjes, lol was er niet minder om. Misschien dat anderen nu ook durven  ;D

J.A.F._Doorhof

Wel als je interesse hebt mijn hele Mamiya set is te koop op dit moment (zonder de Leaf maar wel met een filmback).
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mikeske

@ spacebass: echt super foto's man  :o
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

JeKa

Quote from: Spacebass on June  6, 2009, 15:28:03
Hopelijk mag deze sticky worden 8)

ff snel een hele kleine greep genomen uit pop/muziek/backstage foto's die ik de afgelopen 2 jaar gemaakt heb en mag publiceren. Soms maak ik wel eens afspraken dat ik deze alleen voor studiedoeleinden gebruik
(anders mocht ik helemaal niet fotograferen en zeker niet op het podium of backstage waar je vaak hele 8) portretten kan maken in de kleedkamers ala Kees Tabak in de punktijd 8) ).
Helaas zitten daar dus ook een hoop tussen die ik heel graag had willen laten zien...mja zo gaat dat tegenwoordig in het lichtelijk overdreven beschermde wereldje van de muziek. Je krijgt daardoor steeds
minder zin om er tijd en moeite in te steken helaas. En als je er de tijd en moeite niet in steekt kan je ook niet leren en verder komen....tis niet anders.

Yous'n Dour



























Tussendoor

Straks moet ik hier zelf aan het werk. Eerst ff luisteren wat de andere techneuten neerzetten ;D




Bassist van Kassav George Décimus die een militair provoceert voor het podium ;D






Haagse Popweek 2008


























































































































@Spacebass: De laatste foto, wie zijn dat?

beunky

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  7, 2009, 08:15:16
Wel als je interesse hebt mijn hele Mamiya set is te koop op dit moment (zonder de Leaf maar wel met een filmback).

How come?
Upgrade-plannen?
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Spacebass

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  7, 2009, 08:15:16
Wel als je interesse hebt mijn hele Mamiya set is te koop op dit moment (zonder de Leaf maar wel met een filmback).
Ik maakte maar een geintje vanwege het alles delen Frank ;)

Quote from: JeKa on June  7, 2009, 11:18:20
@Spacebass: De laatste foto, wie zijn dat?
Dat was een groep prettig gestoorde gekken genaamd the hot stewards ;D
Die mochten het feestje afsluiten in het paard.

J.A.F._Doorhof

@Beunky.
Ik gebruik in de studio een RZ67ProII van Mamiya waar ik helemaal weg van ben (beste systeem ooit gemaakt denk ik :D).
Maar log en zwaar, dus op locatie gebruik ik de 645AFD/III ik ben echter totaal niet te spreken over de service.
Hij ligt nu bij Mamiya voor een fabricage fout die trouwens 100% gerepareerd word maar ik ben dus 2-3 weken mijn camera kwijt en ze weigeren me een leenbody te geven.

Bij Hasselblad krijg ik binnen 24 uur een leenbody tot de camera weer terug is.
En aangezien ik ook commercieel behoorlijk actief ben moet ik gewoon altijd door kunnen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

beunky

Ah, vandaar.
Begrijp ik goed dat je over gaat stappen op Hasselblad?
Mijn oom heeft jarenlang met een Hasselblad systeem gewerkt (volgens mij werkt ie er nog mee, maar dat weet ik niet zeker) en dat is wel echt geweldig als ik hem moet geloven.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

J.A.F._Doorhof

Ik ben zelf een grote liefhebber van de RZ dus, heb nog nooit iets gezien dat beter is.
De 645 is voor mij de locatie oplossing, ik schat hasselblad met de juiste lensen in op gelijke hoogte.
Heb toen voor Mamiya gekozen omdat ik de hasselblad erg goedkoop vind aandoen (plastic achtig) maar goed hun service is wel stukken beter.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

#17
.

Spacebass

#18
.

Jimmy Conway

Wow Spacebass, heel gaaf  O0  :worship:



Had zelf nog wat sfeerdingetjes gemaakt op Kaderock.









Robert Toet

Dit vind ik een leuk fototopic. Ben zelf muzikant en vind het altijd mooi om te zien hoe fotografen de sfeer kunnen vastleggen. Die van Spacebass en Jimmy Conway vind ik dan ook echt helemaal geweldig. Niet te glad, maar precies gefotografeerd zoals een band moet zijn: Rauw, Hees en Teder ;)

oliverken

leuke fotos, zkeer die laatste zo in b&w

Lynxxx

Koel topic. Erg mooie foto's. Ik heb sinds deze week een eigen spiegelreflex om mee te prutsen maar als ik dit zo zie heb ik nog een lange weg te gaan  :D


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Spacebass

#23
.

Rob Eric Blank

Afgelopen week naar een bandje geweest in de paradiso. De kleine zaal aldaar is erg slecht verlicht en ben blij dat de D700 redelijke hose Iso's kan schieten. Alleen Iso 6400 is toch wel erg hoog....