Post hier je muziek foto's

Started by Spacebass, June 6, 2009, 15:28:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Dit keer "even" naar Hengelo soms moet je even pijn lijden bijna 6 uur reistijd uiteindelijk voor 5 kwartier lol.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Ze zijn wat aan de drukke chaotische kant. Maar, je belichting heb je op deze manier al een stuk beter onder de knie als ik het zo snel zie.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

#77
Thanks, het scheelde wel dat er 10 x zoveel lampen schenen als normaal. Moeten ze altijd doen.  :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Gisteren een bezoekje in Amstelveen gebracht bij twee hardcore Industrial bands.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rob Eric Blank

De tweede vind ik duidelijk sterker. Op de eerste plaat zijn een aantal lichte vlekken (van objecten) die de aandacht trekken.

Erik

Skull Fist
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Die vind ik qua belichting een stuk beter geslaagd dan je vorige foto. Die is op cruciale plekken artiesten bv) overbelicht. En die heeft behoorlijk wat storende elementen op de achtergrond (box links in beeld denk ik, standaard die voor gitaar langs gaat, drummer die compleet achter gitarist verscholen gaat enz).

Nee, 2 vind ik een stuk netter :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Voorlopig even de laatste. Ik heb nu wel wat ik weten wil en veel feedback komt er toch niet, dus ook een beetje zonde van de tijd.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

En je sluit meteen af met 1 van je betere foto's 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

#85
Quote from: Christiaan S on February  9, 2014, 03:30:07
En je sluit meteen af met 1 van je betere foto's 8)
Eens, even een mooie plaat van de muzikant waar een stukje concentratie is te zien. Alleen vormt de microfoon links een storend element.

Nahpets

En tattoos. En ventilatieroosters in de nabijheid van de gehoorgang.

Mooie foto.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

snicky

Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Rob Eric Blank

Quote from: snicky on February 10, 2014, 14:10:18
Heineken Music Hall


Vind er weinig aan. Zie niet dat het muziek is, wie is het onderwerp wat spelen ze??

Erik

#89
Dit is een foto waar ik niets van snap. Ik ben gewend dat 6400 iso op mijn camera er niet uit ziet, ruis, weg details, etc.
Kijk ik naar deze foto dan denk ik 6400 iso en toch weinig ruis, best scherp wat ik eerder bij 400 iso verwacht. Deze is 6400 en ik ben tevreden WTF.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VTEC_genieter

Ik kijk nu wel op m'n iPad Mini, geef ik je mijn mening:
Over het algemeen zie je ruis ook eerder bij grijstinten/schaduwen.
*slijm modus* Je foto is gewoon mooi geschoten[emoji12]
Je zeurt nu niet omdat de witbalans de sfeer goed weergeeft. En de achtergrond heeft ook een mooie kleur blauw wat goed uitkomt met de gitarist. Gitarist is als onderwerp hierdoor sterker geworden. Dus mooi kleurig en contrasty.
De scherpte vind ik ook goed en acceptabel ondanks de 6400 iso. Hele goede camera's tegenwoordig. En ik vind vaak dat deze hoeveelheid ruis, vind ik wel een extra soort toevoeging voor meer sfeer in je concert/muziek foto's[emoji4]
*minder slijm modus* Heb je ook foto's van dit moment waar de gitarist meer zijn emotie toont? Bijvoorbeeld dat ie met zijn gezicht in de richting van je lens kijkt, met zijn ogen dicht, een "oorgasm* gelaatsuitdrukking toont? [emoji5]️
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Erik

#91
Quote from: VTEC_genieter on November 20, 2014, 05:13:30
*minder slijm modus* Heb je ook foto's van dit moment waar de gitarist meer zijn emotie toont? Bijvoorbeeld dat ie met zijn gezicht in de richting van je lens kijkt, met zijn ogen dicht, een "oorgasm* gelaatsuitdrukking toont? [emoji5]️
Thnx voor het vele geslijm  8)

Foto van zanger ook goed  iets als dit?

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Erik,

Je foto's gaan er op vooruit!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Dank je Christiaan leuk om te horen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Altijd moeilijk om dit op de foto te zetten maar als je een leuke plek mag uitzoeken helpt dat enorm :D
Op het podium naast de artiest bv.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob Eric Blank

De tweede is sterk. Je eerste is voor mij smaak te donker in het gezicht.

J.A.F._Doorhof

Was weinig aan te doen bij de eerste was erg weinig licht en dan wint de verlichting op de piano.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

Tweede is leuk, lijkt me bij nummer 3 heel gek om zo achter hem te staan met alle mensen die naar hem en indirect ook naar jou kijken, lees ongemakkelijk gevoel.  Heeft hij nog steeds allemaal disneyfiguurtjes?

Mag ik je trouwens vragen hoe jij aan dat logo gekomen bent. Heb je die zelf gemaakt of ergens laten maken. Wil ook wel iets anders, iets herkenbaarders hebben dan standaard letters
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

iemand heeft het voor me gemaakt.
het is wat apart inderdaad maar alles voor de foto
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

BuSpu

Zit er nou een lamp boven het klavier? Apart bij een concertvleugel.