Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Gaeje

Ik zou hem een beetje warmer trekken. Doordat hij in de schaduw loopt oogt hij wat blauwig, koud-ish...

Rob Eric Blank

@peerles, lekkere plaat. Volgende keer de struik er volledig achter of helemaal niet. Zou de foto net nog wat beter maken.

Peerless Monster

Quote from: Rob Eric Blank on May  8, 2014, 15:31:37
@peerles, lekkere plaat. Volgende keer de struik er volledig achter of helemaal niet. Zou de foto net nog wat beter maken.

Was een lucky shot ;D
Er is altijd wat mis qua compositie, maar dit vond ik zo'n typerende foto van een jochie die lekker onder modderspetters zit, snot uit zijn neus, heerlijk vies gewoon in de buitenlucht...

Quote from: Gaeje on May  8, 2014, 13:25:11
Ik zou hem een beetje warmer trekken. Doordat hij in de schaduw loopt oogt hij wat blauwig, koud-ish...

Oh ok, ik zal eens experimenteren...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Gaeje

Quote from: Peerless Monster on May  8, 2014, 20:05:28
Was een lucky shot ;D
Er is altijd wat mis qua compositie, maar dit vond ik zo'n typerende foto van een jochie die lekker onder modderspetters zit, snot uit zijn neus, heerlijk vies gewoon in de buitenlucht...

Oh ok, ik zal eens experimenteren...

zoiets?

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Zodiac

Wat n maf topic joh. Wachten op de eerste die hier de grens over gaat.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

donaldk

Is dat waarom ik geen plaatjes meer van Gé voorbij zie komen :-\?

Nahpets

Nadat iemand als commentaar geeft dat je vrouw er als een trafo uit ziet gaat de lol er snel af. Behoorlijk kwetsend (en onterecht).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

donaldk

Dat heb ik gemist. Had Gé een foto van zijn vrouw gepost en kreeg hij die reactie. Tja, ik maak vaak verkeerde grappen, maar ik kan mij indenken dat dat niet goed valt. Doe hij nog veel GT design, of is het meer fotografie geworden, ik zie weinig projecten meer langskomen.

Nahpets

Was nog een mod ook. Niet 1 van de betere momenten op het htforum.

Geen idee wat hij tegenwoordig doet. Hij staat volgens mij wel op de site van BB&G als samenwerkingsbedrijf.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

donaldk

#2137
Zijn bedrijfsadres is wel veranderd, maar dat is niet de locatie van de ruimte die we hier zagen. Ik ging eens googlen een tijdje terug waar ie ergens gevestigd is, kwam hoekhuis tegen, dat was ouder adres, nieuwer adres is mooi landelijk gelegen boerderij, zelfs nog aan een dijkje ook als ik het me goed herinner, dus het gaat hem niet slecht, denk ik dan.

Dat op de BB&G, alsook zijn eigen site is allemaal al tijden niet veranderd.

Ik kreeg wel mee dat er vaak spanning was met Frank, ook in dit topic.

VlisChris

Even uit interesse,

waar hebben jullie het nu over? Ik ben tot (zo uit mijn hoofd) pagina 79 ofzo teruggegaan met lezen, maar ik zie het zo snel niet staan?

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Zodiac

#2139
Ik heb t nergens over, ben slechts passant die zich verbaast over het 'exhibitionisme' in dit topic.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

holco

Quote from: Gaeje on May  9, 2014, 08:56:37
zoiets?

Over modder gesproken, mijn kleindochter had een poeltje ondekt ;)

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Nahpets

Quote from: Christiaan S on March 29, 2015, 04:36:16
Even uit interesse,

waar hebben jullie het nu over? Ik ben tot (zo uit mijn hoofd) pagina 79 ofzo teruggegaan met lezen, maar ik zie het zo snel niet staan?
De posts zijn verwijderd, neem aan door betreffende mod. Ge had een boudoir achtige foto gepost van zijn vrouw. En dat is een gespierde/getrainde dame. Hij kreeg toen als opmerking op de foto dat het model wel een trafo leek (ondanks dat de post verwijderd id ben ik er vrij zeker van dat die term ook gebruikt werd). Ge reageerde nogal verbolgen dat betreffende model zijn vrouw/vriendin is. Daarna volgens mij geen foto's van hem meer gezien. Ik neem aan dat het in dit topic was, maar weet dat niet zeker.

Een aantal aannames, maar zeker gebeurd.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Zodiac

Als je zo'n foto plaatst is het vragen om reacties, leuke, beledigende, cynische, grappige...dan moet je niet gaan janken achteraf. Je zet je hele hebben en houwen op internet! Da's de consequentie van exhibitionistisch gedrag.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

eddy135

Volgens mij gaat her hier om het beoordelen van fotografische kenmerken van betreffende foto's...
Enig respect voor de geportretteerde lijkt me wel op z'n plaats.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

vieze freddie

Quote from: holco on March 29, 2015, 09:43:13
Over modder gesproken, mijn kleindochter had een poeltje ondekt ;)


Super dat onschuldige gezicht en modderpoel op de achtergrond :clapping:
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

vieze freddie

Quote from: eddy135 on March 29, 2015, 13:34:31
Volgens mij gaat her hier om het beoordelen van fotografische kenmerken van betreffende foto's...
Enig respect voor de geportretteerde lijkt me wel op z'n plaats.
+1
Het is not done om commentaar te geven op het model zelf, niet iedereen kan een knap model inhuren voor een shoot
Er zijn ook mooie foto's van lelijke mensen



Zoals die van chris hierboven  :devil: :devil:
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Perfectionist

#2146


Nikon D-7000, 16-85mm
Een beter forum begint bij jezelf.

Erik

Quote from: Nahpets on March 29, 2015, 10:43:52
De posts zijn verwijderd, neem aan door betreffende mod. Ge had een boudoir achtige foto gepost van zijn vrouw. En dat is een gespierde/getrainde dame. Hij kreeg toen als opmerking op de foto dat het model wel een trafo leek (ondanks dat de post verwijderd id ben ik er vrij zeker van dat die term ook gebruikt werd). Ge reageerde nogal verbolgen dat betreffende model zijn vrouw/vriendin is. Daarna volgens mij geen foto's van hem meer gezien. Ik neem aan dat het in dit topic was, maar weet dat niet zeker.

Een aantal aannames, maar zeker gebeurd.
Had ik ook gemist dan ik vond hem altijd erg mooie foto's maken en miste die wel op een gegeven moment.
Erg jammer dit respectloze gedrag. Iemand op zijn uiterlijk aanspreken en not done. Helaas is empathie hier soms ver te zoeken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Laten we het niet hebben over verwijderde posts.... ik kan me namelijk niet herinneren dat er zoiets gebeurt was, hoewel ik eerlijk moet zijn ik niet alles zie natuurlijk.
Daarnaast kan ik het me niet indenken dat het van een mod af zou komen.

Tussen mij en Ge was er geen spanning zover ik weet, Ge is hier zelfs verschillende keren op workshops geweest.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Nahpets

#2149
Of je vraagt het aan Ge.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.