Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GTDesign


VlisChris


Marijn Moonlit by Sauer Fotografie, on Flickr

Snelle foto van een maatje van me. Ja, ik weet het. De maan was mooier geweest als die net vrij was geweest.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

Wat is je maatje van plan bij volle maan?  ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Serieus? Op deze pagina kijk jij naar het maatje van Chris?? :P

Mijn ogen vielen eigenlijk eerder op de foto's van Gé.. Geen idee of het mooie foto's zijn trouwens. Zal vast Gé kennende. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

alexander2

Strakke foto's van Gé maar ben niet anders van hem gewend, wel zijn haar handen op mijn scherm vreemd, zal wel aan mijn scherm liggen.


Erik

Tijd niks meer gezien van Gé dacht al dat hij gestopt was. Wel weer erg mooie plaatjes respect daarvoor.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Nog eens een foto van de shoot met Simone.


Simone Pleizier by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Geert

#2083
Mooie natuurlijke foto Christiaan!
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

VlisChris

Thanks!

Hier een wat hardere B&W foto van me van vandaag. Gemaakt in het muZEEum in Vlissingen tijdens een museumweekend.


_MG_0955_bw by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kjelt

Zou je die twee mensen op de achtergrond er uit kunnen shoppen dan zou ik het echt een hele goede foto vinden. Nu irriteer ik me zwaar aan die ongeinteresseerde blikken terwijl het op de voorgrond erg spannend er uit ziet (hoge concentratie en degene die het ondergaat houdt het allemaal met een beetje angst nauwlettend in de gaten).

Zymotic

Helemaal met Kjelt eens. En is die vrouw op de achtergrond ook Simone?

VlisChris

LOL. Ze zou best Simone kunnen heten.
Maar het is zeker niet de Simone van de foto hierboven van mij ;) Die komt uit een compleet ander deel van NL.

Ik snap jullie punt vwb de mensen op de achtergrond, op dit moment ben ik zelf een andere mening toebedeeld. Vind het juist wel een toegevoegd contrast. De geconcentreerde artiest + wat angstige klant, en dan twee vrienden die het weinig doet. Kan persoonlijk zijn, kan zijn dat ik mijn mening nog eens bijdraai en het toch geen toffe plaat vind. Op dit moment is dit echter hoe ik het ervaar ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raymond187


bmateijsen


WickedGame

Quote from: Raymond187 on April 23, 2013, 09:03:22
Me zoon eindbaas Jiro  O0



Met een deel van je eindbazin er naast ;) Leuk kereltje heb je!

KillerbeeNL

#2091
grappige (lucky) shot van onze jongste dochter 9 jaar, het viel me thuis pas op.

2e is onze oudste dochter 12 jaar

Gemaakt met een mobiel LG optimus
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Raymond187


skyfox

Quote from: KillerbeeNL on April 23, 2013, 19:44:44
grappige (lucky) shot van onze jongste dochter 9 jaar, het viel me thuis pas op.

2e is onze oudste dochter 12 jaar

Gemaakt met een mobiel LG optimus

Grappig, zo in mid-flight. Superhero in je eigen huis  ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

KillerbeeNL

Quote from: skyfox on April 24, 2013, 10:58:50
Grappig, zo in mid-flight. Superhero in je eigen huis  ;)

held op sokken ;D
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

eddy135

Quote from: KillerbeeNL on April 24, 2013, 18:35:49
gaat wel veel tijd in zitten...;D

O ja, wanneer gaat dat beginnen?  ;)  :sly:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

KillerbeeNL

Quote from: eddy135 on April 24, 2013, 21:32:37
O ja, wanneer gaat dat beginnen?  ;)  :sly:

gort droog die heide op de Posbank
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

J.A.F._Doorhof

Even wat verzameld.



1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.



MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"