Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Former member 78


Rob Eric Blank

Starred, dit is inderdaad meer onzeker. Vind het een kwetsbare maar mooie foto!

peterrr

prachtige foto "Starred""

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

GTDesign


rijstfj


LittleNinja

Leuke platen Gé! Die eerste is mooi hoe de shaduw de boel in het duister weet te houden. Sowieso het spelen met licht in deze serie. 8)

reminder aan mezelf:
het gaat om het plaatje, niet het meisje...
het gaat om het plaatje, niet het meisje...
het gaat om het plaatje, niet het meisje...

:inlove:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

@Frank,

Bekende koppen op de vorige pagina Frank! Wie is de dame op de laatste twee platen? ( Of is die niet bekend en moet dat ook zo blijven? )

@Tube,

Mooi evenement Tube. Wat was het voor een ceremonie?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Ik kon haar niet meteen plaatsen.. Gaaf zeg!

Die foto met die brandtrap is ook geweldig!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Tube-freak

Quote from: LittleNinja on October 30, 2012, 17:51:03
@Tube,

Mooi evenement Tube. Wat was het voor een ceremonie?

Taoisten van heel china kwamen naar wudang om het 600 jarig bestaan te vieren van wudang kungfu en tai chi.
Het is meer het taoistische aspect wat er wordt benadrukt en die mensen zijn hier een paar weken zodat iedereen naar de tempel kan komen om eens nader kennis te maken met taoisten of gewoon kijken.

Het enige waar ik me persoonlijk mee bezig probeer te houden is Qigong en tai chi wat dus een onderdeel is van Taoistische Neidan, (internal alchemy) maar ik ben verder niet betrokken bij dat hele festijn.

Eergister had ik weer een openings ceremony van de 4th World Taijiquan Health Congres.
Ik  moest de vlag voor nederland dragen en sommige mensen van onze school moesten optreden met zijne koninklijke kungfuheid
Jet Li en er waren allerlei beroemde zangers enzo en werd ook op tv uitgezonden.

Nog geen tijd gehad om fotos te maken.

Gister moest ik de internationale Tai ji competitie doen. voor iemand die pas een jaar tai ji doet deed ik het niet slecht.  Oke geen fotos van blote meiden hier dus zal verder het topic niet vervuilen.  Zal nog even kijken of ik nog wat bruikbare fotos heb van dat tv optreden.


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

LittleNinja

Het gaat toch ook niet om blote meiden?? Dat topic is allang bevroren geraakt..

Gaaf zeg! Jet Li is altijd een bron van inspiratie voor me geweest. Heb je hem kunnen spreken of was het niet zo toegankelijk?

Laatste stukje off topic.. Blijf je daar of kom je weer terug?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Oud lid

Ge, de derde foto vind ik niet zo goed in beeld zitten.

De 1e is top! Mooi licht!

Erwin B

WickedGame

Quote from: LittleNinja on October 30, 2012, 17:47:46
Leuke platen Gé! Die eerste is mooi hoe de shaduw de boel in het duister weet te houden. Sowieso het spelen met licht in deze serie. 8)

reminder aan mezelf:
het gaat om het plaatje, niet het meisje...
het gaat om het plaatje, niet het meisje...
het gaat om het plaatje, niet het meisje...

:inlove:

:clapping: Ik had precies dezelfde gedachten, euhm afleiding :P

Tube-freak

Nee Jet Li is niet toegankelijk.  Zat de hele avond onderuit gezakt met basebal pet op zodat je hem niet kan herkennen in een soort speciale tribune voor belangrijke mensen.  De man kan hier natuurlijk ook niet echt gewoon over straat lopen in China.

Quote from: LittleNinja on October 31, 2012, 06:58:34
Het gaat toch ook niet om blote meiden?? Dat topic is allang bevroren geraakt..

Gaaf zeg! Jet Li is altijd een bron van inspiratie voor me geweest. Heb je hem kunnen spreken of was het niet zo toegankelijk?

Laatste stukje off topic.. Blijf je daar of kom je weer terug?
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

GTDesign

Oke...een wat bekendere persoon...


donaldk


Erik

Het lag dus niet aan mij, durfde het al niet te vragen :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

GTDesign


vieze freddie

was het een lingerie-opdracht, Gé?
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

B.J.

mooie photo's (alleen niet zo spannende lingerie)

J.A.F._Doorhof

Een paar van deze week :

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.



6-10 zijn geschoten gedurende workshops dus jammer genoeg niet teveel tijd voor gehad, had sommige wat verder willen uitwerken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob Eric Blank

7 & 8 zijn leuk kwa composities. Vooral 7 vind ik wel wat hebben.
En de duinen zijn neem ik aan niet in de buurt van Schoorl of Scheveningen ;)

Lekkere platen man. Met een Ranger Quadra belicht?

J.A.F._Doorhof

Allemaal small flash, in de woestijn met 2 canon 600 flitsers voor zonsondergang en met 1 erna.
In de club (cavalliclub in Dubai) ook small flash.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Heren ( of dames, waar jullie je het meest bij aangesproken voelen.. ),

Ik ben op zoek naar foto's van een zeer hoge resolutie. Het is puur om de beeldkwaliteiten boven water te kunnen halen. De resolutie moet zo dicht mogelijk tegen 3840x2160 ( 4K ) zijn.

Kleine kanttekeningen:
-Geen half naakte vrouwen ( het moet zakelijk verantwoord blijven! )
-Geen kosten ( het is voor een enkele demonstratie en ik zou dat graag willen bereiken zonder extra kosten te maken )
-Het liefst in allerlei categoriën ( industrie, medical, landscapes, detail, enzovoort )

Wie kent sites waar je deze kunt downloaden? Of zijn er mensen die over dergelijke foto's beschikken die ik hiervoor mag gebruiken. De naam van de fotograaf mag er wat mij betreft gewoon onder/bij blijven staan bij wijze van reclame. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

ProXius

Quote from: LittleNinja on November 23, 2012, 09:38:34
Heren ( of dames, waar jullie je het meest bij aangesproken voelen.. ),

Ik ben op zoek naar foto's van een zeer hoge resolutie. Het is puur om de beeldkwaliteiten boven water te kunnen halen. De resolutie moet zo dicht mogelijk tegen 3840x2160 ( 4K ) zijn.

Kleine kanttekeningen:
-Geen half naakte vrouwen ( het moet zakelijk verantwoord blijven! )
-Geen kosten ( het is voor een enkele demonstratie en ik zou dat graag willen bereiken zonder extra kosten te maken )
-Het liefst in allerlei categoriën ( industrie, medical, landscapes, detail, enzovoort )

Wie kent sites waar je deze kunt downloaden? Of zijn er mensen die over dergelijke foto's beschikken die ik hiervoor mag gebruiken. De naam van de fotograaf mag er wat mij betreft gewoon onder/bij blijven staan bij wijze van reclame. ;)

Wat je altijd nog kan doen, is een zoekterm in google images gooien en daarbij aangeven dat je minimaal 10Mpix foto's wil hebben:

https://www.google.com/search?q=portraits&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=7piwUL28JvGR0QWqlIGABg&biw=2560&bih=1265&sei=8JiwUNiqIeqc0QWl3IGADA#um=1&hl=en&safe=off&client=firefox-a&tbo=d&rls=org.mozilla:nl%3Aofficial&tbs=isz:lt%2Cislt%3A10mp&tbm=isch&sa=1&q=beautiful+wallpapers&oq=beautiful+wallpapers&gs_l=img.3..0l10.101.8739.7.9231.11.4.0.7.7.0.116.248.3j1.4.0...0.0...1c.1.HpllVDY68Qo&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=be6797c62cd69166&bpcl=38897761&biw=2560&bih=1265

https://www.google.com/search?q=portraits&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=7piwUL28JvGR0QWqlIGABg&biw=2560&bih=1265&sei=8JiwUNiqIeqc0QWl3IGADA#q=portraits&um=1&hl=en&safe=off&client=firefox-a&tbo=d&rls=org.mozilla:nl:official&tbm=isch&source=lnt&tbs=isz:lt,islt:10mp&sa=X&ei=8JiwUIzqJsaX0QWmjIHYBw&ved=0CC0QpwU&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=633b99809ef8e9e&bpcl=38897761&biw=2560&bih=1265

Tuurlijk je zit altijd met copyright, maar als het slechts intern wordt vertoond, zou ik me daar niet zo druk om maken.
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"