Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Vind het wel een interessante foto om naar te kijken, ik blijf wat langer kijken om te zien of ik weer wat nieuws kan ontdekken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raphie

Ja vind deze ook wel weer mooi, mooi kleurenpallet!

Frank vind bij jou ook foto 1 het mooist, ik vind de gelaatsuitdrukking bij 2/3/4 veel te geposeerd.
Bij 1 ben ik een observant, voelt natuurlijk bij 2/3/4 bekijk ik een scene en geloof ik het niet.

JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

Is erg persoonlijk. Ik vind vaak het geposeerde / surrealistische juist aantrekkelijk. Maar andere keren weer zoals 1. Vandaar dat ik beide gewoon schiet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 25, 2012, 20:29:52
Let op licht in de ogen.
Accent had iets meer aan de zijkant gemogen, staat nu iets te ver naar achteren en een stopje lager waardoor het haar minder "aangezet word".
tevens vreemd "krul/knoop" in het haar (rechterkant als je er naar kijkt).
Let ook op de duimen, niet verkeerd maar vaak net iets mooier als je ze niet wegstopt, maar goed soms kun je niet overal op letten (gebeurt mij ook veels te vaak :D)

Ik zou zeggen...nodig haar eens uit..haar zus heb je inmiddels al gehad.  ;)

J.A.F._Doorhof

Ben slecht met namens maar haar achternaam zegt me wel wat. Kom er alleen ff niet op.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 26, 2012, 00:07:17
Ben slecht met namens maar haar achternaam zegt me wel wat. Kom er alleen ff niet op.

Milessa... ;)


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob Eric Blank

Lekker licht, maar de toning maakt het wel af. Het model zelf doet mij iets minder, maar de kleuren maken het helemaal goed.

Nahpets

Quote from: Gé on June 25, 2012, 17:19:38


Na het afbranden van de vorige foto's is hier alleen een 'prachtig' gepast.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

skyfox

Quote from: Gé on June 26, 2012, 00:41:54
Milessa... ;)



Mooi gebruik van kleuren inderdaad. Ik vind alleen de huid van het model iets te kunstmatig (neem aan dat het bewerkt is?), maar dat is natuurlijk smaak.

Is de flaring van het licht achter het model expres in de foto gebruikt?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

GTDesign


Kjelt

Nice! ,de vrouw dan van foto's geen verstand  :D
Ik zie volgens mij bij foto2 wel duidelijk de visagie op het gezicht dat vind ik persoonlijk eigenlijk niet kunnen, is dat een gevolg van hires camera's of is de visagie te grof?

GTDesign

#1887
Hoi Kelt,

Dat komt omdat ik geen blur in mijn foto's gebruik, dus de huid structuur blijft gewoon behouden, maar ik zie ook dat ie voor het web net een tikkeltje te scherp is.

Starred

Zeer hoge kwaliteit die foto's!

Erik

Die onderste vind ik erg mooi, sexy en toch stijlvol, niet plat.

ps wat heb je voor effect toegepast op die foto met pallets? Ik heb ze zelf ook liggen maar die van jou lijken wel "sparkelig" (en een andere kleur).
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Een paar van vandaag
1.


2.


3.


4.


5.


6.


Geschoten voor Leaf met hun nieuwe Leaf Credo60, worden als het goed is voor promotie van de back gebruikt.
Er zijn er nu een stuk of 3 in omloop waarvan 1 bij mij dus er is nog wat schaarste aan foto's, vandaar dat we een paar verschillende sets hebben neergezet van natuurlijk licht tot flitslicht en wat meer special effects en flits buiten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

Excuse moi, maar wat is er nou zo bijzonder aan de Leaf? Ik als nitwit zie geen verschil met standaard toestellen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Op internet zie je dat ook amper ;)
Maar als je de files ziet ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Starred

#1893
Kid

R


Kwabbernoot

Mooie foto. Top.

Groeten...

Hootie

Erg mooie naturel look en dito sfeer vast weten te leggen. Goede omzetting naar zwart wit.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

VlisChris

Leuke foto hoor :) Scherptediepte bevalt me wel.
Omzetting zou van mij iets lichter mogen; het wit van de ogen is nu net niet wit genoeg in mijn ogen. Maar voor de rest mooie foto.

Hier een foto van mijn kant van een recente bruiloft.


_MG_7634 by Sauer Fotografie, on Flickr

Och, waarom ook geen twee :)


_MG_6878 by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Zymotic

Eerste vind ik te veel lucht (nu al donderwolken boven het huwelijk?). 2e vind ik erg mooi!

Gaeje

geven mij allebei een beetje een onderbelichte indruk. Op de eerste lijkt zij ook groter dan hem door de schuine hoek, is misschien iets om rekening mee te houden.

ze zien er wel gelukkig uit en dat is toch belangrijk bij trouwfoto's.

stressy dag gehad?