Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

 90% van de look is licht.
In Photoshop bepaal ik de extra tint en dat is het wel een beetje.

Concept van zwart wit was mijn idee. Perfect uitgewerkt door de kappers en hun visagie.
Het was wel een klant opdracht waar dit als extra concept bij werd gedaan.  Bij dit soort dingen werk je met een heel team. Even uit mijn hoofd waren hier 15 man bij werkzaam.  Waarvan 6 modellen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje


VlisChris

Portretje van iemand bij de opening van een tentoonstelling.


_MG_6635 by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

ik vind m wat te ruim en te centraal gekadreerd, en hij kijkt niet écht geïnteresseerd, dus ... misschien niet zo leuk voor de organisatoren van de tentoonstelling?

VlisChris

Ruim ben ik wel wat met je eens ja. Zat te twijfelen of ik hem ging croppen of niet. Kan altijd nog :)
De blik is zijn eigen blik :) Is geen ongebruikelijke blik in zijn ogen; volgens mij vooral als die geconcentreerd luisterd of bezig is.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

De blik zou het voor mij geen interessante plaat maken. Bijna een blik van afkeur.

J.A.F._Doorhof

Mooie diepte, alleen mijn oog gaat meteen naar de vlek boven zijn hoofd, zou die eruit halen of croppen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Check.

Neem ik mee bij het bijcroppen vd foto 1 dezer dagen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

skyfox

Ik vind de blik van de man juist interessant. Enerzijds misschien verveeld, anderzijds wellicht wat uit de hoogte. Het maakt mij nieuwsgierig naar de man en de reden waarom.

Qua foto zou ik deze bijsnijden zodat het stuk rechts van hem wegvalt en er alleen wat open ruimte overblijft in het gebied waarnaar hij kijkt. En dan ben je meteen dat zwarte vlekje kwijt :)

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Robbert54

Vind de blik ook wel interessant, maar zou het bijsnijden juist andersom doen. kort snijden aan de kant waar hij naartoe kijkt. maakt het wat interessanter om in te vullen waar hij naar kijkt. en ik zou de kleur eruit halen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Kjelt

Mooie foto's die zwart/wit kapper foto's , ga je nu voor volgend jaar de mensen groen,rood,blauw etc. schminken en hun haar laten zoals het is?  :D

VlisChris

#1836
Quote from: Robbert54 on June 14, 2012, 10:52:53
Vind de blik ook wel interessant, maar zou het bijsnijden juist andersom doen. kort snijden aan de kant waar hij naartoe kijkt. maakt het wat interessanter om in te vullen waar hij naar kijkt. en ik zou de kleur eruit halen

Hm, vind ik persoonlijk wat minder mooi eigenlijk. Leuk zoals men verschillende meningen heeft :)
Heb hem net iets bijgesneden. Heeft zijn voor- en nadelen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kjelt

#1837
.

VlisChris

Haha, toch maar geen mening Kjelt?
Als die negatief is kan ik daar ook wel tegen hoor ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

#1839
ok, als dit een bijeenkomst was en je had een "opdracht" dan zou ik lachende enthousiaste mensen willen zien a'la stockphoto's
ik zou niet zitten te wachten op een "diepzinnig portret" waarbij iemand een kop trekt van "jou krijg ik nog wel ventje"

Qua scherpte en schaduw is dit denk ik wel je beste gestoken foto tot nu toe gepost hier op het forum, de meeste van je vorige foto's zijn altijd soft/wazig net er naast focus.
JBL PRX Power!

Kjelt

Quote from: Christiaan S on June 14, 2012, 12:11:58
Haha, toch maar geen mening Kjelt?
Als die negatief is kan ik daar ook wel tegen hoor ;)
Ach was een slome internetverbinding waarop de foto die je bijgesneden had halverwege zijn nek stopte. Ik merkte toen op dat het wel leek alsof hij onder de guillotine was terechtgekomen maar na het posten kreeg ik de hele foto te zien  :D Dus heb ik mijn (onterechte) commentaar maar snel weer ingetrokken  ;)

VlisChris

Quote from: Raphie on June 14, 2012, 13:23:30
i
k zou niet zitten te wachten op een "diepzinnig portret" waarbij iemand een kop trekt van "jou krijg ik nog wel ventje"

Even voor de lol de letterlijke tekst van een email van het museum waar de foto's voor gemaakt zijn :)

QuoteHallo Christiaan,

Prachtige foto's van de opening! Ik moet zeggen dat je de mooiste foto van XXXX hebt gemaakt die ik ooit gezien heb. Ik ben erg heel erg blij mee dat je dit voor ons wilt doen, bedankt!


Groeten,

Danielle

marketing & communicatie
Zo zie je maar dat iedereen weer anders naar foto's kijkt.
Quote
Qua scherpte en schaduw is dit denk ik wel je beste gestoken foto tot nu toe gepost hier op het forum, de meeste van je vorige foto's zijn altijd soft/wazig net er naast focus.
Oh? Ik ben me daar (op mijn zelfportret na) niet echt bewust van? Bij deze ben ik juist van mening dat die niet ragscherp is :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

peterrr

 Ik vind het ook best een mooie foto, en hij roept gelijk vragen op..

Waar kijkt  hij naar, is het afkeuring, beschouwend.

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

GTDesign

nog wat plaatjes van de laatste shoot...










Raphie

Deze vind ik helemaal niks. Lelijk model, lelijke make-up en veel te geposeerd. Heb veel beter van je gezien hier.

en wat is op foto 1 dat complete zilveren "licht" vlak links in het haar geshopped, ziet er niet uit
JBL PRX Power!

GTDesign

Quote from: Raphie on June 20, 2012, 07:49:21
Deze vind ik helemaal niks. Lelijk model, lelijke make-up en veel te geposeerd. Heb veel beter van je gezien hier.

en wat is op foto 1 dat complete zilveren "licht" vlak links in het haar geshopped, ziet er niet uit

Een beetje respect voor het model graag Raphie.

Dat zilveren licht is gewoon een flitser en niet geshopt.

Raphie

#1846
Je hebt gelijk, excuse.  i.d.d niet het model zelf, maar ze is opgemaakt als een doorgesnoven heks....
JBL PRX Power!

VlisChris

#1847
Ik neem aan dat je dat zelf ook niet als respectvol ziet? Al helemaal nietnaar de MUA.
Ben zelf ook geen fan van de foto's.

Maar reageer of normaal, of reageer niet.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

#1848
Quote from: Raphie on June 20, 2012, 08:38:05
Je hebt gelijk, excuse.  i.d.d niet het model zelf, maar ze is opgemaakt als een doorgesnoven heks....
;D Je bent me er eentje R. Altijd even aan die stoelpoten zagen
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raphie

Wat is een MUA?



Quote from: Christiaan S on June 20, 2012, 09:47:13
Ik neem aan dat je dat zelf ook niet als respectvol ziet? Al helemaal nietnaar de MUA.
Ben zelf ook geen fan van de foto's.

Maar reageer of normaal, of reageer niet.
JBL PRX Power!