Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

snopper

Mooie dame Gé ..... Zeker een van de favorieten ....

Snopper

J.A.F._Doorhof

Denk laat ik er ook weer een paar posten...

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

Voor het eerst dat ik een hele serie van je mooi vindt. ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Danny1981

Een paar fototjes van mijn :inlove: vrouwtje... gemaakt in Mexico.
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Ziet er goed uit, Frank ik vind de "comic" nabewerking op je foto's niet zo mooi. zit er té dik op
Gé de Woef is P E R F E C T die blik van die hond ook, echt zelden een foto gezien met zo veel karakter (ff los van het lekkere w/l ijf)  :D
JBL PRX Power!

VlisChris

@ Danny: mooie vrouw! Absoluut.
Tweede foto heeft voldoende potentie. Staat me persoonlijk net te scheef, en ik had de horizon buiten beeld gehouden zodat je iets minder snel ziet dat die zo gierend scheef staat ;) Maar voor de rest mooie foto hoor. Ohja, en iets meer definitie in d'er haar ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Danny1981

Quote from: Blue-Eyes on October 19, 2011, 13:16:58
Mooie vrouw Danny :)

Thank u... en ze heeft nog een mooi karakter ook. Alleen jammer dat ze niks van apparatuur moet hebben... bijna perfect dus  :P

Quote from: Christiaan S on October 19, 2011, 13:33:01
@ Danny: mooie vrouw! Absoluut.
Tweede foto heeft voldoende potentie. Staat me persoonlijk net te scheef, en ik had de horizon buiten beeld gehouden zodat je iets minder snel ziet dat die zo gierend scheef staat ;) Maar voor de rest mooie foto hoor. Ohja, en iets meer definitie in d'er haar ;)

Thanks. Heb zitten spelen met diverse hoeken... heb 'm ook minder scheef/extreem, maar deze variant kwam beter tot z'n recht in de gang, bij mij thuis. En wat betreft de horizon, deze heb ik bewust in beeld gelaten om het geheel meer contrast te geven. Zonder werd het totaal plaatje mij iets te saai... en dan bedoel ik niet mijn vriendin.. hehe
En d'r haar, beetje Photoshop dan maar. Heb deze foto's zo goed als niet bewerkt.
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

Tube-freak

#1710
Gister hadden we een halloween feestje georganiseerd in de kung fu school.  Was een ideetje van de amerikaanse jonges die hier zitten.  het was reuze gezellig en het was een success. Heb ik in elk geval niet voor niets al die pompoenen door de stad lopen zeulen.  Het is nog niet zo erg dat zo een ding 5 kilo weegt maar als je er een kilometer mee loopt weegt ie ineens 10 kilo.


Afijn had ik mooi de gelegenheid om de D7000 weer eens van stal te halen en ik had besloten niet te ingewikkeld te doen en gewoon de Nikkor 60mm macro lens erop gezet en verder geen lens gewissel of gezoom.
Vind ze op zich wel aardig gelukt (voor iemand die nooit mensen fotografie doet).  De cowboy is helaas een beetje ruizig.  Had de camera verkeerd ingesteld denk ik (dacht dat ie op A) stond maar stond op M, dus de Auto ISO sloeg op tilt denk ik.  Moet nog even kijken of ik ik er in zwart wit nog wat van kan bouwen, is een eerste testversie die ik er in zwart wit bij heb gedaan.

Kritiek is altijd welkom.



16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Ronin79

#1711
Die eerste foto vind ik mooi.
Hij lijkt zo uit een cowboy film (dan wel een Koreaanse variant .. de kenner weet wat ik bedoel *  ;)) te zijn gestapt.



* Zoals bijvoorbeeld de: "Good, Bad and The Weird'

Gaeje

cowboy is mooi, maar het spider-girl heeft het jammerlijke probleem dat de omgeving rond haar hoofd lichter is dan haar hoofd zelf, wat nefast is voor het onderwerp. ik zou er een dikke vignette opleggen en haar ogen binnen het spidermasker wat proberen oplichten...

@ danny: eerste fotos is vrij klassiek maar heel mooi gedaan, dus niks mis mee en de tweede is helemaal top. niks aan veranderen. een variant zonder bovenstukje was ongetwijfeld ook heel mooi geweest (maar dan misschien niet meer geschikt om in de gang te hangen :) )

grtz

VlisChris

Fotootje van vandaag gemaakt bij de herdenking van de bevrijding van Vlissingen.
Meer op mijn Flickr.


Herdenking bevrijding Vlissingen by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Tube-freak

#1714
Quote from: Gaeje on November  3, 2011, 19:28:08
cowboy is mooi, maar het spider-girl heeft het jammerlijke probleem dat de omgeving rond haar hoofd lichter is dan haar hoofd zelf, wat nefast is voor het onderwerp. ik zou er een dikke vignette opleggen en haar ogen binnen het spidermasker wat proberen oplichten..
grtz

Bedankt voor de comments,  maar het is geen spider girl maar een spider jongetje.  Ja het is soms lastig te zien hier maar al die chinese kungfu jochies hebben lang haar hier (en het zat een beetje raar want zijn haar mocht niet in de verf komen enzo, heb je gelijk de verf er weer af)..
Ja ik was ook niet helemaal blij met teveel licht bij het haar enzo bij de spider boy.  Maar wist niet precies hoe het te fixen (was met color control points in CaptureNX2 in de weer geweest maar was geen success).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Erik

Die comboy vind ik idd erg mooi, de kleuren variant dan, zwartwit vind ik vaak mooi alleen deze versie niet zo. Te weing details lijkt het.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Tube-freak

Ik ben nog bezig de zwart-wit versie goed te krijgen is toch best wel moeilijk al zeg ik het zelf.

Quote from: Erik on November  4, 2011, 00:47:53
Die comboy vind ik idd erg mooi, de kleuren variant dan, zwartwit vind ik vaak mooi alleen deze versie niet zo. Te weing details lijkt het.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

J.A.F._Doorhof

Denk doe eens wat anders dan het posten van de vrouwelijke modellen :

















www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

peterrr

mooie foto`s
Ik vind dat het model iets te veel acteert niet zo natuurlijk, meer van kijk mij eens stoer zijn.
waarbij ik dan foto 1 het meest natuurlijk vindt.


grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Starred

Mee eens. Op bepaalde foto's een overdosis make-up

J.A.F._Doorhof

makeup-up bij de mannelijke foto's ?
Apart want die is alleen afgepoederd :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

#1721
Nou ik viel ook over de extreme bronzed look.

J.A.F._Doorhof

De warme tint is photoshop, geen makeup, dat is toch wel te zien :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Ook, maar er is wel een groot verschil tussen hals en het stukje borstbeen er onder.

J.A.F._Doorhof

Zal wel iets missen maar ik zie dat niet ?
Wel lopen er natuurlijk schaduwen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"