Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Fantastisch, zelf gemaakt ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Jimmy Conway

Grappig, doet me denken aan een foto van Phil Borges.


J.A.F._Doorhof

Denk doe eens wat anders....

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


en een iets andere tint
9.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

#1604
http://www.youtube.com/watch?v=QPfnyDIp08A

De 'Live at Folsom' versie staat er helaas niet meer op, dus hier maar een duetversie uit hetzelfde jaar.

Paul Demo

Quote from: Jimmy Conway on June 25, 2011, 11:10:31
Grappig, doet me denken aan een foto van Phil Borges.



Als je een keer in Kenia bent zie je dit soort mensen redelijk vaak.

GTDesign

Quote from: Jimmy Conway on June 25, 2011, 11:10:31
Grappig, doet me denken aan een foto van Phil Borges.



Misschien zijn broer... :D

Paul Demo





Hier nog een paar. De onderste had natuurlijk ook bij de beestjes gekund maar ja.....

Jimmy Conway

Quote from: GTDesign on July  4, 2011, 11:02:29
Misschien zijn broer... :D

Ware het niet dat het een vrouw is....
Maar sinds jij alleen in jouw beperkte begrip vrouwen fotografeert, vergeef ik het je dat je moeite hebt onderscheid te maken.... :D

GTDesign

Quote from: Jimmy Conway on July  5, 2011, 22:55:31
Ware het niet dat het een vrouw is....
Maar sinds jij alleen in jouw beperkte begrip vrouwen fotografeert, vergeef ik het je dat je moeite hebt onderscheid te maken.... :D

Dank je dat je mij dat vergeeft.  ;D

GTDesign


Tube-freak

Beetje respectloos om op een paar grafzerken rond te gaan banjeren voor een paar fotos.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

GTDesign


johan79

#1613
Ben begonnen met model fotografie en begin het steeds leuker te vinden.

Model: Melissa Houben
Musical Fidelity KW550 - Marantz NA-7004 - Usher Dancer BE-8571mkII

Ronin79

Melissa is in ieder geval geen verkeerd model om mee te beginnen  ;)

johan79

En nog 2.
Musical Fidelity KW550 - Marantz NA-7004 - Usher Dancer BE-8571mkII

GTDesign

#1616
Quote from: SillentWolf on July  6, 2011, 15:15:57
Melissa is in ieder geval geen verkeerd model om mee te beginnen  ;)

Melissa is zelfs een vrij bekent veel gevraagd model in deze wereld en ze doet het erg goed.

johan79

@GT,

Wat vind je van de foto's, ben wel benieuwd, daar ik jouw werk erg mooi vind en misschien nog iets kan leren van je.
Musical Fidelity KW550 - Marantz NA-7004 - Usher Dancer BE-8571mkII

GTDesign

Hoi Johan,

Ik vind dat een hele moeilijke vraag eerlijk gezegd. Ik weet dus niet in hoeverre jij met modellen fotografie bezig bent en hoe lang je dat doet.
Als je net gestart bent met modellen fotografie dan kan ik spreken over vol lof van je foto's. Ook de nabewerking is dan prima in orde.

Als je zelf wat verder bent ga je steeds kritischer kijken naar je werk en dan ga je ontdekken wat je de volgende keer anders zou doen.

Persoonlijk zou ik het licht iets hoger hebben gezet zodat je netjes een rembrand of butterfly belichting krijgt.

Dus ik ben een beetje voorzichtig met mijn uitspraak omdat je iemand moet beoordelen op zijn kennis en ervaring.
Iemand met een mavo opleiding laat je tenslotte ook geen examen doen op een TU niveau. Snap je een beetje wat ik bedoel ?






J.A.F._Doorhof

@Tube,
Als je even goed de blogpost leest merk je dat we juist met het grootste respect met de locatie zijn omgegaan.
En zou niet weten hoe we dit zouden moeten doen in een studio zonder enorme budgetten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tube-freak

Wat is een blogpost? Waar moet ik dat vinden?

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Gaeje

Quote from: GTDesign on July  6, 2011, 09:56:34


misschien toch even proberen de klem en het daarbij horende statief achter het model te stoppen?

GTDesign

Quote from: Gaeje on July  6, 2011, 21:21:29
misschien toch even proberen de klem en het daarbij horende statief achter het model te stoppen?

Nee, ik heb dat bewust gedaan. Heel snel word er geroepen dat tegenlicht fake is en in de foto is geshopt.

Gaeje

bewust je statiefklem in beeld? om te tonen dat je tegenlicht geen photoshop is ? :-s

speciaal...

johan79

Quote from: GTDesign on July  6, 2011, 18:38:31
Hoi Johan,

Ik vind dat een hele moeilijke vraag eerlijk gezegd. Ik weet dus niet in hoeverre jij met modellen fotografie bezig bent en hoe lang je dat doet.
Als je net gestart bent met modellen fotografie dan kan ik spreken over vol lof van je foto's. Ook de nabewerking is dan prima in orde.

Als je zelf wat verder bent ga je steeds kritischer kijken naar je werk en dan ga je ontdekken wat je de volgende keer anders zou doen.

Persoonlijk zou ik het licht iets hoger hebben gezet zodat je netjes een rembrand of butterfly belichting krijgt.

Dus ik ben een beetje voorzichtig met mijn uitspraak omdat je iemand moet beoordelen op zijn kennis en ervaring.
Iemand met een mavo opleiding laat je tenslotte ook geen examen doen op een TU niveau. Snap je een beetje wat ik bedoel ?


Ben inderdaad een beginner, dus bedankt dat je wilde reageren.

Musical Fidelity KW550 - Marantz NA-7004 - Usher Dancer BE-8571mkII