Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Jimmy Conway

#1550
Van al dat gekibbel hier over fashion en hoe en met welke megapixels je het beste kan doen, moest ik meteen denken aan Jeanloup Sieff (één van de grotere fashion fotografen uit de vorige eeuw die fotografeerde voor Esquire, Vogue, Harper's Bazaar, etc.) die in de jaren '60 al lak had aan zgn. regeltjes. Hij staat stond bekend om zijn merkwaardige foto's, inclusief grote hand in de rechter onderhoek.
Dus Christiaan, laat je niet van de wijs brengen door iedereen die proberen kwaliteit af te meten aan techniek, en doe gewoon je ding 8).



[edit: gramma dingetje]


VlisChris

QuoteDus Christiaan, laat je niet van de wijs brengen door iedereen die proberen kwaliteit af te meten aan techniek, en doe gewoon je ding .

Haha, thanx. Gelukkig doe ik dat ook al vaak. Soms tot wanhoop van mijn ouders en vriendin die me daarin niet altijd snappen, maar met je eigen ding kom je uiteindelijk het verst ;)
Bedankt voor je reactie. Coole foto btw!!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Fotografen zijn "storytellers" en de camera maakt niet uit.
Ik werk BV met analoog, DLSRL, MF maar ook met mijn iPhone of PS camera.
Uiteindelijk gaat het om de plaat.

Bij fashion is het verhaal soms ver te zoeken en gaat het meer om de vormen, belichting en natuurlijk kleding, dat is echt een vak apart ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Chris...

Ik wil niet weten hoe ver jij komt met "je eigen ding"... :P

Quote from: Christiaan S on May 21, 2011, 00:20:18
...maar met je eigen ding kom je uiteindelijk het verst...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Echt veel standpunten heb je niet als iemand op 4 meter boven je in een klein bakje achter een flinke stalen balk aan het werk is, maar met geduld kom je nog wel een eind.
Zoals Gaeje al eerder omschreef: geen World Press materiaal, maar ben er zelf zeker tevreden mee.


Spoorzone_25052011_083 by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

Hey Christiaan, je bent te bescheiden man. Alweer een topplaat. Hoeveel uitdrukking je toch kan hebben zonder ogen te zien! Die gasten gaan nog een fancy brochure krijgen als je zo doorgaat!

Erik

Die blauwe is idd erg mooi, al had z'n rechterhand (zijn linkerhand) wel wat blauwer gemogen, zei iemand die er geen verstand van heeft ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Een paar van mijn kant:

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Quote from: Gaeje on May 25, 2011, 15:54:49
Hey Christiaan, je bent te bescheiden man. Alweer een topplaat. Hoeveel uitdrukking je toch kan hebben zonder ogen te zien! Die gasten gaan nog een fancy brochure krijgen als je zo doorgaat!

Dank :)
Ben nooit echt tevreden over mijn eigen werk. Heeft wel als voordeel dat je jezelf de volgende keer gewoon probeert te verbeteren ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

celerontje

Wist niet dat een lasapparaat zo mooi gezichten kon belichten! Prachtige plaat, kan meteen in een krantenartikel over de metaalsector! :worship:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Gaeje

Quote from: Erik on May 25, 2011, 18:53:38
Die blauwe is idd erg mooi, al had z'n rechterhand (zijn linkerhand) wel wat blauwer gemogen, zei iemand die er geen verstand van heeft ;D
ik vind het eerlijk gezegd mooier zo.

Heb je al geprobeerd wat het geeft als je de zwarte balk onderaan eraf snijdt? Zag m de eerste keer op m'n iphone en dacht eerst dat het een soort widescreen ding was dat je gedaan had, maar dan zag ik dat er bovenaan geen was, en toen pas zag ik de sparks in het zwart.
nu op computer valt het minder op

VlisChris

Ik heb zelfs al een stukje van het zwart afgesneden.
Maar zal straks (zit nu achter laptop, en staat op gewone mac) eens kijken hoe die er dan uitziet.
Ben er wel een beetje bang voor dat die dan erg afgesneden overkomt. Vind persoonlijk de kleine sparks bij de zwarte balk ook een toegevoegde waarde. Puur vanwege iets kleins, en kleurrijks. Maar zal straks even voor je kijken :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Quote from: celerontje on May 25, 2011, 19:52:33
Wist niet dat een lasapparaat zo mooi gezichten kon belichten! Prachtige plaat, kan meteen in een krantenartikel over de metaalsector! :worship:

Haha, thanx! Ben er vereerd mee.
Je brengt me wel op idee ;) Eens kijken of ik hem mag doosturen naar een vakblad van mijn opdrachtgever. Geen idee.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Net even gekeken, maar vind hem er niet beter op worden; je ziet niet wat die aan het lassen is, en daardoor vind ik dat de foto een verkeerde uitsnede krijgt.
Vind hem zelf duidelijk beter op deze manier :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

donaldk

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 25, 2011, 19:38:24
Een paar van mijn kant:

1.


Wow, wat een verschil tussen de huid van de onder en bovenlijf.

J.A.F._Doorhof

Kan ik heel weinig aan doen. Ga er geen dingen in shoppen die er niet zijn n
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Christiaan, ik vind vooral die opstaande plukjes leuk, mooi, grappig en waar.

VlisChris

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 26, 2011, 00:38:18
Kan ik heel weinig aan doen. Ga er geen dingen in shoppen die er niet zijn n

Vind ik juist ook weer de charme van die vrouw. Knappe meid ook overigens!
Bewust zo krap gekaderd van boven Frank?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Kadering is bewust inderdaad.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Quote from: Christiaan S on May 26, 2011, 00:42:47
Vind ik juist ook weer de charme van die vrouw. Knappe meid ook overigens!

Maakt het contrast tussen de huid van haar bovenlijf en dat van het onderlijf en het gezicht niet minder groot en opvallend. Tuurlijk ga je geen sproetendeken op der benen shoppen;-).

J.A.F._Doorhof

Denk doe eens wat anders:

1.


2.


3.


4.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kwabbernoot

WTF. Een hele bloemkool op de BBQ!  :blink:

Leuke foto's btw.

@Christiaan: Mooie foto van die lassert. Top.

eddy135

Quote from: Kwabbernoot on June  4, 2011, 19:47:11
WTF. Een hele bloemkool op de BBQ!  :blink:


Ja, en aan haar gezicht te zien heeft ze zich gebrand ofzo. :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Erik

Grappig Frank, doet me denken aan die jaren 50/60 advertenties. Die look wat is dat er lijkt iets plasticachtigs over/in te zitten. Weet niet hoe anders te omschrijven.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill