Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

GTDesign


donaldk

Gé dis toch wel een eigen ontwerp bouw van je ::).

Twee is jouw variatie op de Suitsupply reclame;-).

Wat staat ze ongemakkelijk gebukt te turen, moet wel iets heel interessants te zien zijn, derde plaatje toont duidelijk dat ze niet ongerust hoefde te zijn, het jurkje kruipt immers amper op;-).

Je hebt veel nabewerkt rond die jukbeenderen in plaatje twee? Staat nogal strak dat huidje om die jukbeenderen. Terwijl het fijne aderpatroon boven en rond de elleboog juist wel te zien is.

Fraai gezichtje.

GTDesign

Quote from: donaldk on March 14, 2011, 23:13:01
Gé dis toch wel een eigen ontwerp bouw van je ::).

Twee is jouw variatie op de Suitsupply reclame;-).

Wat staat ze ongemakkelijk gebukt te turen, moet wel iets heel interessants te zien zijn, derde plaatje toont duidelijk dat ze niet ongerust hoefde te zijn, het jurkje kruipt immers amper op;-).

Je hebt veel nabewerkt rond die jukbeenderen in plaatje twee? Staat nogal strak dat huidje om die jukbeenderen. Terwijl het fijne aderpatroon boven en rond de elleboog juist wel te zien is.

Fraai gezichtje.

Keuken inderdaad ontworpen, vervaardigd en geplaatst door ikke.. ;D
Nabewerking is niet veel aan gedaan, alleen wat kleurtoning.

donaldk

#1478
Mooi lakwerk zeg.

Keuken ziet er strak uit, net als de dunne jonge dame.

Al zie ik nu dat het laatste deurtje onder dat eiland/voorsteblok, ietsjes lager hangt dan de eerste drie, is het soms een scharnierend deurtje terwijl de anderen laden zijn of zo, of is er een andere reden voor?

Heb jij toevallig wat kijk op PU lakken? http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=110594

GTDesign

#1479
Hoi Donald,

Je kunt daar gewoon Glitsa voor gebruiken


donaldk

Ik zie dat ze ook kurklak hebben, al zie ik die niet op de Glitsa site staan, daar hebben ze weer deze: http://www.glitsa.nl/producten/vloeren/vloerlak.

Terwijl ik o.a. hier Glitsa kurklak vind: http://www.verfenbehangloods.nl/a-12057553/glitsa/glitsa-acryl-kurklak-2-5-liter-heel-veel-kleuren.

Beide geheel waterbasis :(.

Die vloerlak op de Glitsasite is helaas voor 'normaal' gebruik, nou dat kennen we, dus ik keek liever naar de in mijn topic genoemde varianten voor intensief gebruik. Ook al gebruiken we de vloer naar mijn bescheiden mening niet intensief.

Kwabbernoot

Wat vond ze zelf van de vierde foto?



Ze lijkt hier ineens een klein dik propje. Jammer. Het deed mij eigenlijk direct denken aan die bekende foto van Diana Krall.



Groeten...

eddy135

Quote from: Kwabbernoot on March 16, 2011, 20:27:40
Wat vond ze zelf van de vierde foto?

Even better than the real thing!
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

J.A.F._Doorhof

Altijd moeilijk om te schieten op een beurs, maar hier toch een paar leuke beelden (of wel ik vind ze leuk) geschoten gedurende de Professional Imaging.

1.


2.


3.


4.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

2 en 3 weer erg mooi Frank.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris


IMG_9896 by Sauer Fotografie, on Flickr

Snapshot van mijn meisje :)
Ben er zelf redelijk tevreden mee. Redelijk zoals ze is ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

GTDesign


GTDesign


donaldk

Als je die eerste in paarstinten doet, kan ie zo op een 80s singlehoesje. Met al die diagonale lijnen/veegstrepen.

Vincent P

Foto van m`n dochter Amara, ze is hier 5 dagen oud...
Denon, B&W, Philips, Ixos

Ronin79

#1490
Gefeliciteerd, welkom bij de Club  :pompom:

Echt leuk die kleintjes. :inlove:

Onze dochter is nu bijna 15 maanden oud.
Desondanks sommige lastige factoren, zou ik het niet hebben willen missen.
De geboorte was ook heel bijzonder om te zien. Heerlijk ontspannen staan kijken (nergens last van) naar de geboorte van onze dochter.
Heerlijk toch zo'n wonder.

Mooi kindje, geniet er maar van  ;)

Vincent P

Quote from: SillentWolf on March 22, 2011, 21:57:20
Echt leuk die kleintjes. :inlove:

Onze dochter is nu bijna 15 maanden oud.
Desondanks sommige lastige factoren, zou ik het niet hebben willen missen.
De geboorte was ook heel bijzonder om te zien. Heerlijk ontspannen staan kijken (nergens last van) naar de geboorte van onze dochter.
Heerlijk toch zo'n wonder.

Mooi kindje, geniet er maar van  ;)

We gaan zeker van onze dochter genieten, het is overigens wel zo dat we ook al 2 zonen hebben, de oudste van de 2 wordt in juli 10 en de jongste is nu 7 1/2.
Er is dus al wel enige ervaring hier (voor zover je ervaring kan hebben in het opvoeden.....!)
Een wonder blijft het toch wel ja, als je dan weer zo`n geboorte meemaakt.....toch wel respect voor de vrouw !!

Grtz. Vincent.
Denon, B&W, Philips, Ixos

Ronin79

#1492
Dus je was al vader, dan heb je al wat ervaring op kunnen doen.
Bij een 3e kunnen we dan spreken van Routine  ;)

Bij een eerste is het toch altijd, zeker in het begin wennen.
Dat was bij ons ook zo. Gelukkig werkt mijn partner in de kraamzorg, en we
kregen tijdens de kraamzorg, dan ook haar vriendin en collega over de vloer om te helpen.
Ik moet wel zeggen; dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Zeker omdat we mensen in dat wereldje (goed) kennen.

Hoe dan ook .... nog een hele mooie tijd gewenst.  ;)

VlisChris


Walking the dog by Sauer Fotografie, on Flickr

Tijdens het uitlaten van de hond kwam ik een bekende onder aan de dijk tegen, en hij heeft een vrij markante kop vind ik. Dus het werd tijd om een portret van hem te nemen. Belichting een simpele straatlantaarn.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

eddy135

Quote from: Christiaan S on March 28, 2011, 08:08:49

Walking the dog by Sauer Fotografie, on Flickr

Tijdens het uitlaten van de hond kwam ik een bekende onder aan de dijk tegen, en hij heeft een vrij markante kop vind ik. Dus het werd tijd om een portret van hem te nemen. Belichting een simpele straatlantaarn.

Mooi portret, maar die molen vind ik storend...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Gaeje

Quote from: eddy135 on March 28, 2011, 13:49:11
Mooi portret, maar die molen vind ik storend...

vind ik juist leuk. een beetje diepte. mocht misschien wel wat donkerder, maar dat is persoonlijke smaak

J.A.F._Doorhof

Een paar foto's op een leuke locatie....

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


Voor een omschrijving van deze sessie zie :
http://www.frankdoorhof.com/site/?p=1680
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ghosty J

Mooie sfeer in je foto's Frank
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

VlisChris

Hi,

Je zal bij 1 en 3 vast en zeker bewust voor die achtergrond gekozen hebben, maar ik zie niet helemaal waarom.
Wat is daar de reden van? Ik vind hem eerder afleiden dan wat toevoegen om eerlijk te zijn.
Voor de rest de kwaliteit die we van je gewend zijn :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

sterker heb die express met de 100-400 geschoten om de billboards nog duidelijker in beeld te krijgen.
De bedoeling van schieten op locatie is natuurlijk ook wat van de locatie te laten zien en de billboards en "cluther" zijn natuurlijk puur Amerika.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"