Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

donaldk

Geef dan de links maar naar de afbeeldingen van je dochters, eens zien waar je trots op bent;-).

"Staan in deezz rubriek... "

Ronin79

@ Peterr

Welke leeftijd. ?

Ik heb zelf ook een dochter(tje). Maar die zal denk ik wat jonger wezen als die van jou  ;)


peterrr

Was maar een vakantie fotootje, van een jaar of 3 geleden op Madeira toen we in deze rubriek nog durfden te posten.. ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=88696.475

Toen waren het nog kinderen....nu " Gooise meiden"

Ze zijn nu 16.5 en 14.5....

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

donaldk

Oh ja die brede glimlach herinner ik me nu wel weer.

Ach als ik privefoto's online zou durven/willen plaatsen, dan zouden de andere foto's hier me niet hinderen ze hier te plaatsen. De andere Peter heeft ook wel eens zijn vele lenzen uitgetest op zijn kleintjes  en de resultaten hier en elders op het forum gepost. Vraag is eerder of ik uberhaupt mijn lelijke kop online wil tonen;-). Tot voor kort was ik zo'n beetje de enige Nederlander die niet online stond, inmiddels hebben anderen mijn zweetkop (was in de tropics) online gezet, dus ben ik niet bijzonder meer;-(.

Ronin79

@ Peterr

Leuke dochters. Zo te zien hebben ze het naar hun zin.

Mijn dochter is inderdaad een heel stuk jonger ......... gisteren 1 jaar geworden  :P


@ Donaldk

De enige keer dat ik uit vrije wil online stond, was jaren geleden toen ik nog voor een Duitse (internationale) Clan speelde (BF, BF2, UT, UT2003, UT2004)
Ze wilde een foto online zetten, van de spelers uit die clan. Maar de foto staat niet meer online, de clan is officieel een tijd geleden opgeheven.


Verder zag ik net dat een van mijn jongere broers de kerst foto's in een online foto boek had gezet.

Maar normaal zul je mijn online niet kunnen vinden, zou het knap vinden als het wel zo was  ;)

Bant

Quote from: donaldk on January 10, 2011, 21:47:21
Oh ja die brede glimlach herinner ik me nu wel weer.

Ach als ik privefoto's online zou durven/willen plaatsen, dan zouden de andere foto's hier me niet hinderen ze hier te plaatsen. De andere Peter heeft ook wel eens zijn vele lenzen uitgetest op zijn kleintjes  en de resultaten hier en elders op het forum gepost. Vraag is eerder of ik uberhaupt mijn lelijke kop online wil tonen;-). Tot voor kort was ik zo'n beetje de enige Nederlander die niet online stond, inmiddels hebben anderen mijn zweetkop (was in de tropics) online gezet, dus ben ik niet bijzonder meer;-(.

Vraag is eerder of wij dat wel willen. :P

donaldk

Het antwoord op die vraag is wel bekend Bant :sneaky:.

donaldk

#1432
Quote from: SillentWolf on January 10, 2011, 23:55:18
@ Donaldk
Verder zag ik net dat een van mijn jongere broers de kerst foto's in een online foto boek had gezet.

Maar normaal zul je mijn online niet kunnen vinden, zou het knap vinden als het wel zo was  ;)

Bij mij was het ook zoiets, als je op mijn volledige naam gaat googlen zul je de plaatjes ook niet vinden. Ik heb een keertje op een afgesloten deel van een website gestaan, maar mijn gezicht was gelukkig verborgen achter dat van iemand die voor mij zat. Ooit eens stond de achterkant van me op een overzichtsfoto in een corporate newsletter, genomen op een tradeshow, was gelukkig print only.

GTDesign


peterrr

@silentwolf, Gefeliciteerd man ( de mooiste tijd on foto`s te maken want die van jou is dan toch de mooiste  ;)).

Gt-Design
De onderste kan zo in iets als "twilight" of "The vampire Diaries"  wel mooi..

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

donaldk

Huid is op (plaatsen) wel wat gedigitaliseerd, vooral de bovenrand van de bovenlip en daarboven richting het neuspuntje (tweede plaatje). Hey je wilt technisch commentaar :P.

Is het tweemaal hetzelfde model? Wat een verschil kun je dan maken met kleur, licht en pose.

Ronin79

#1436
@ Peterr

Thx.

We hebben er ook wat gemaakt. Verder hebben we ook wat op film gezet.

Je hebt idd. gelijk. je ziet toch heel wat baby's of kleine kinderen rondlopen of kruipen, maar als je er zelf een krijgt ...
is hij of zij toch wel het mooiste  ;)


Wat betreft de bovenstaande foto's; die laatste kan idd. zo bij een True Blood, Vampire Diaries of een Twilight.
Al zie je wel wat van wat Donaldk hierboven tikt
.
Hoe dan ook .... mooie sfeer volle foto.

GTDesign

Quote from: donaldk on January 11, 2011, 19:14:49
Huid is op (plaatsen) wel wat gedigitaliseerd, vooral de bovenrand van de bovenlip en daarboven richting het neuspuntje (tweede plaatje). Hey je wilt technisch commentaar :P.

Is het tweemaal hetzelfde model? Wat een verschil kun je dan maken met kleur, licht en pose.

Ik denk dat het de huid porieen zijn die je ziet. hou er rekening mee dat het origineel enorm verkleind is om op het web te zetten.
Het is inderdaad tweemaal hetzelfde model.

Ronin79

Ze heeft mooie ogen .... serieus  ;)

donaldk

Quote from: GTDesign on January 11, 2011, 19:36:25
Ik denk dat het de huid porieen zijn die je ziet. hou er rekening mee dat het origineel enorm verkleind is om op het web te zetten.
Het is inderdaad tweemaal hetzelfde model.

Bij downsampling kan dat voorkomen, maar ik zie links (mijn rechts) boven de de lip ook nog een verdwaald rood waasje.

GTDesign

Quote from: donaldk on January 11, 2011, 20:43:08
Bij downsampling kan dat voorkomen, maar ik zie links (mijn rechts) boven de de lip ook nog een verdwaald rood waasje.

Ja Donald zo kun je op elke plaat wel wat vinden. En vooral als je dan nog ff met een vergroot glas over de plaat gaat zie je dit:



Er zit snel 5 uur werk in zo'n foto en dat vond ik wel ff genoeg.

Erik

He wat leuk om eens voor en na resultaten te zien. Beide foto's trouwens elk op hun eigen manier bijzonder en mooi.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

donaldk

Ik zei alleen dat het niet puur de downsampling was. Na vijf uur ben je het ongetwijfeld zat.

Je hebt na de pancake ook digitaal nog heel wat bobbeltjes en vlekjes weggehaald, dat is duidelijk.

Wat ik mooi vind om te zien in de originele plaat is het contrast tussen de donker opgemaakte konen en hoe het poeder een witte waas (verstuifde bloem) creeert in de donshaartjes op de kaaklijn en onderwang. Dat zie je extra goed omdat je er niet haaks op maar langs kijkt.

Ronin79

Persoonlijk vind ik die grijze foto, met de rode lippen mooier.
Iets meer sfeer.

donaldk

Ja dat felle rood springt er echt uit. Zou een klassieke opmaak met wit gezicht en dieprode lippen kunnen zijn, maar met photoshop kun je dan, zoals hier, weer een zilveren gloed creeren in plaats van wit als met make-up.

J.A.F._Doorhof

Wat foto's van gisteren :

Fotograaf : Frank Doorhof
Model : Angela Bloemsaat
Assistenten Frank : Maryonne Vlasblom, Wendy Appelman
MUA : Linda Rutgers
Hairstyling : Chantal van Veenhuizen
Assistent hairstyling : Rachel
Styling : Lilian van den Heuvel

met dank aan TopVintage voor de kleding

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

1,3,4,6 en 7 zijn weer toppers.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

donaldk

#1447
Bevallige serveerster ::). Fraai roodharigenhuidje, fraai blauw badpak. 7 is inderdaad zeer geslaagd.

In een reportage door een andere fotograaf moet ik een beetje wennen aan haar gezicht en uitdrukking, maar daar heb ik hier geen last van.

In nummer 7 zijn haar jukbeenderen zo strak omspannen, dat ik het gevoel krijg dat hier ook nog iets meer aan gedaan is dan make-up alleen, dus wat nabewerking? Maar kan ook de felle belichting zijn, die je duidelijk terugziet in de wit uitslaande linker onderarm.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Zuluman

spontane foto van mijn zoon, bewerkt voor foto op linnen 60x60cm, wat lichter gemaakt, genomen met mijn fujifilm e550,