Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

esre

Quote from: reza on July  9, 2010, 12:19:49
Waar zijn dan die foto,s van 18+  :D

Hoezo had je al een closetrol in geval van? :D

donaldk

Alle geportreteerde dames lijken mij ouder dan 18.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

J.A.F._Doorhof

Deze heeft even wat uitleg nodig.
Vandaag was het zoals jullie weten weer behoorlijk heet met een ongenadig brandende zon.
Aangezien de groep vandaag wat kleiner was in de workshop heb ik aan het eind besloten toch even 10-15 minuten naar buiten te gaan, langer was ook niet echt lekker voor het model.
Je kent allemaal wel de verhalen dat schieten in de zon niet mogelijk is, dat je dan toch echt moet wachten op de golden hours etc.....
Naar aanleiding van die uitspraken hebben we Christianne in de open zon gezet (dus geen schaduw) en deze serie gemaakt.

Maw, geen verlichting, geen modifiers, geen reflectoren gewoon 1 camera, 1 model en de felle zon op het midden van de dag (erg veel erger kan het niet).

Het is heel anders als het studio werk dat ik normaal post maar dit is nog steeds een "tak van sport" die ik enorm graag doe.
Hier gaat het echt om het leren zien van licht en het kiezen van de hoeken.
Het resultaat word ruw, op sommige punten overbelicht (niet te voorkomen) maar voor mij persoonlijk heeft dat voor 100% die charme die ik zoek in dit soort scenes.

Model : Christianne
Sessie tijd : 5 minuten

1.


2.


3.


4.


5.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbert54

vind die tweede foto toch wel heel gaaf!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

esre

sommige foto's lijken wel een scene van een cult movie.

J.A.F._Doorhof

Mooi, mijn idee was ook ERG film geïnspireerd, maw het moesten scenes uit een film kunnen zijn, beetje grindhouse achtig.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Quote from: reza on July  9, 2010, 12:19:49
Waar zijn dan die foto,s van 18+  :D
Zogenaamd tere zieltjes beschermen... :baaa:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 10, 2010, 17:45:43
Mooi, mijn idee was ook ERG film geïnspireerd, maw het moesten scenes uit een film kunnen zijn, beetje grindhouse achtig.
Ziet er inderdaad erg Amerikaans uit, zouden zo ergens aan Route 66 gefotografeerd kunnen zijn. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Mooie foto's Frank! zo te zien heeft ze een navelpiercing.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

donaldk

#1135
Jacques Bourboulon werkte ook altijd met veel zon op Ibizia, krijg je veel schaduw en contrast, dus het kan wel, zoals hierboven ook weer blijkt.


Een voorbeeldje:

http://img170.imagevenue.com/loc1146/th_64445_026_1928624469_123_1146lo.jpg
http://img131.imagevenue.com/loc695/th_64428_025_1591788581_123_695lo.jpg
http://img229.imagevenue.com/loc107/th_64437_024_1967569609_123_107lo.jpg
http://img245.imagevenue.com/loc41/th_64422_023_1281785861_123_41lo.jpg
http://img194.imagevenue.com/loc76/th_64544_041_1756014756_123_76lo.jpg
http://img258.imagevenue.com/loc192/th_64507_036_61881160_123_192lo.jpg

Erg subversieve foto's ook, zijn daardoor de laatste tijd opeens weer in opkomst als stijlmiddel, die witte schoorsteentjes...

Edit: Blijkbaar mogen Franks bollen op groot formaat wel getoond worden en deze rondingen op klein formaat en daardoor detailloos niet. Maar er staat niet het gebruikelijke 'edit door mod' bij...

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

B.J.

Quote from: J.A.F._Doorhof on July  8, 2010, 20:31:15
LET OP !!!! sommige 18+


Model : Josefien
MUA : Monique


MvrGr.
Frank

Josefien mag er wel zijn!

J.A.F._Doorhof

Model : Susanne.
Kleine 2 uurs sessie voor haar portfolio

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ronin79

Mooie vrouw, prachtige foto's.

Haar ogen  (oa. foto 6) :inlove: heel mooi  ;)

GTDesign

Frank, ik had eigenlijk wat platen van Ellena verwacht... :D

GTDesign

Wat platen van afgelopen week...






















Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Kwabbernoot

Ik moest er even een aantal pagina's voor terug bladeren maar ik heb zowaar een foto gevonden die voldoet aan de naam van dit draadje.

[ quote author=Wuppy32 link=topic=88696.msg1673372#msg1673372 date=1270151234]

[/quote ]

Groeten...

PS: Er zat na deze ook nog een foto van een klein kind welke ook nog wel voldoet aan de naamgeving van de draad.

J.A.F._Doorhof

En waarom zijn de andere foto's geen mensen ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ghosty J

ik gok post hier je modellen foto's ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Kwabbernoot

Ghosty J. zit er dichtbij. Technisch gezien zijn het inderdaad allemaal mensen. Maar daar houdt de menselijkheid in de foto ook wel mee op. Ik zie geen emotie, ik zie bijna geen mensen. Ik zie (al dan niet) lekkere wijven in vage kleding, in een omgeving waar ik ze niet zou verwachten, in houdingen waar ik de gemiddelde mens niet snel in zie staan. Al met al komt er nagenoeg geen model menselijk over.
Toegegeven, er zitten echt wel mooie foto's tussen maar om het mensen foto's te noemen gaat mij wat ver.

Groeten...

PS: ik moet trouwens zeggen dat ik die foto van die negert niet mooi vind maar hij komt wel over als een mens.

J.A.F._Doorhof

Daar ben ik het dus niet mee eens, zie het portret werk bv vooral de buiten foto's die ik de laatste tijd post zijn 100% naturel.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kwabbernoot

Dat mag. Het is ook slechts mijn mening. Daar hoeft niemand het mee eens te zijn wat mij betreft. Ik snap echter niet helemaal wat je precies bedoelt met 100% naturel.

Die eerste foto van Suzanne hierboven vind ik wel goed net zoals de zesde uit de serie. Is het toeval dat beide portretten zijn? Ik denk het niet. De rest vind ik erg kunstmatig en dus, voor mij, emotieloos. Nogmaals slechts mijn mening.

Groeten...

J.A.F._Doorhof

Ieder mag zijn mening hebben natuurlijk maar het blijven mensen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"