Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Gisteravond een zeer korte sessie met Stephanie gedaan in een bak met troep :D

1.


2.


3.


4.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Hoe ben je in vredesnaam op dat idee gekomen?! =P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

In dit geval kwam het bij het model weg, en hadden we dit nog staan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Zo'n troep is het nook weer niet, zie veel kabeltjes waar wij nog euros per stuk voor moeten betalen, enz. Alleen opletten dat metaal is de laatste jaren niet meer zo fraai afgeslpen en ontbraamt als vroeger en dan met bloten voeten...

LittleNinja

Tja, je moet er wat voor over hebben om als model achter gelaten te worden in een bak met ITC artikelen. :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Wild_Willy

...heb wel eens beter foto's gezien....deze vind ik een beetje "niets zeggend" maar dat is puur mijn perceptie hoor! :-)
Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

J.A.F._Doorhof

Film spreekt, foto's zeggen meestal weinig ;)

Zonder gekheid gelukkig is het altijd smaak gebonden, ik probeer altijd het meer edgy af te wisselen met wat meer simpel en soms apart werk.
Je kan nooit alles mooi vinden natuurlijk en dat is gelukkig ook zo, zou anders erg saai worden .
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 30, 2010, 16:54:35
Film spreekt, foto's zeggen meestal weinig ;)


niet akkoord! je kan evengoed een nietszeggend filmpje maken en veel vertellende foto's vind ik (world press photo toestanden e.a.)

J.A.F._Doorhof

I know, vandaar de smiley.
MAW foto's hebben geen geluid.

Sterker ik ben ooit gestopt met filmen omdat ik niet verder kwam dan nietszeggende video's maar met foto's wel een verhaal kon vertellen.
Bizarre is wel dat ik met de fotografie ervaring nu bezig ben met video, en opvallend genoeg met een hele andere insteek, dus het heeft wel zin gehad weer te gaan fotograferen :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign


LittleNinja

Verblindende schoonheid.... :inlove:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

Gisteren was een spannende dag, in de namiddag was de opening van mijn expositie in www.lichtzone.nl te Groningen.
Deze expositie laat een flink aantal van mijn persoonlijke favoriete platen zien van de afgelopen jaren en neemt de hele gallerie in beslag, dus als je in de buurt bent ga zeker even langs (en teken het gasten boek :D)
De expositie loopt van 5-26 Juni

Maar voor de opening heb ik met een kleine groep cursisten een city workshop gegeven in de buurt van de galerij.
Hieronder een selectie van mijn eigen favoriete foto's die ik die dag zelf geschoten heb tussen de bedrijven door.

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


Greetings,
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

esre

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  6, 2010, 13:02:07
Gisteren was een spannende dag, in de namiddag was de opening van mijn expositie in www.lichtzone.nl te Groningen.
Deze expositie laat een flink aantal van mijn persoonlijke favoriete platen zien van de afgelopen jaren en neemt de hele gallerie in beslag, dus als je in de buurt bent ga zeker even langs (en teken het gasten boek :D)
De expositie loopt van 5-26 Juni

Maar voor de opening heb ik met een kleine groep cursisten een city workshop gegeven in de buurt van de galerij.
Hieronder een selectie van mijn eigen favoriete foto's die ik die dag zelf geschoten heb tussen de bedrijven door.

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


Greetings,
Frank

Bloedmooie foto's!
Alleen die laatste vind ik afbreuk doen aan de sfeer maar dat is mijn persoonlijke mening.


GT Design die eerste foto is ook giga!
2e foto geen gaatjes/vullingen. :D

Robbert54

Quote from: esre on June  6, 2010, 13:07:13
Bloedmooie foto's!
Alleen die laatste vind ik afbreuk doen aan de sfeer maar dat is mijn persoonlijke mening.


GT Design die eerste foto is ook giga!
2e foto geen gaatjes/vullingen. :D
zelfde mening, foto's 1 tot 8 zijn prachtig, 9 vind ik er niet zo mooi tussen staan.

@GT: mooie foto's, mooie vrouw
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

GTDesign


LittleNinja

Ehhh....

Ze lijkt ook nog eens weinig om het lijf te hebben. ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Robbert54

is dat een hint voor een andere foto? :devil:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

esre

Misschien een domme vraag maar waar haal je de modellen vandaan?
Begrijp mij niet verkeerd maar het lijkt mij niet dat een zomaar fotograaf een telefoontje pleegt en de dame in kwestie belt aan en trekt haar kledingstukken uit?

LittleNinja

#1043
Ge heeft dit effect nu eenmaal op vrouwen... het is een last waar hij mee moet leren leven. ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronin79


GTDesign

Quote from: esre on June  8, 2010, 00:42:32
Misschien een domme vraag maar waar haal je de modellen vandaan?
Begrijp mij niet verkeerd maar het lijkt mij niet dat een zomaar fotograaf een telefoontje pleegt en de dame in kwestie belt aan en trekt haar kledingstukken uit?

Is geen domme vraag hoor...
Misschien klinkt het een beetje irritant maar de modellen staan letterlijk in de rij dus het maakt het uitzoeken wat makkelijker



Deze mevrouw komt binnenkort in de Panorama te staan met een leuke italiaanse spaghetti shoot. De shoot is gedaan in de keuken van een restaurant in Sittard.



donaldk

#1046
Sittard, hoe toepasselijk voor de katholieke illustratie;-).

Maar David Hamilton en.wikipedia.org/wiki/David_Hamilton_(photographer) is der niks bij, halve pot vaseline op der fraaie lippen en de rest op de lens :P

J.A.F._Doorhof

Vandaag tussen de regenbuien door toch nog wat buiten gespeeld.

Evelien :
1.


2.


Marie :
3.


4.


5.


6.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbert54

werkelijk prachtige foto's!!

alleen Marie moet nog even aan haar uitstraling werken, ze leidt eerder af. Dat vind ik een beetje jammer
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

GTDesign

#1049
Nog wat plaatjes van Miss Panorama:








En nog iets met een lief beestje: