Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

@ Interficior

Ik hoop het tweede  ;)

GTDesign


LittleNinja

Wow Ge... Hele mooie en sexy foto's. Gaaf gedaan.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Heel eerlijk maar bij zo'n sessie zou ik moeite hebben om mijn aandacht bij het vak te houden... :p
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

GTDesign


celerontje

Quote from: LittleNinja on March  7, 2010, 20:25:13
Heel eerlijk maar bij zo'n sessie zou ik moeite hebben om mijn aandacht bij het vak te houden... :p
Handjes thuis, he? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WickedGame

HEt zijn wel weer hele mooie dames euhm foto's :D

GTDesign

Quote from: Interficior on March  7, 2010, 17:25:44
Heeft ze zichzelf opgemaakt of heeft ze een familielid met dezelfde beginletter in de voornaam? :)



De visa heeft ze zelf gedaan verder mocht ik haar insmeren met babyolie... :P

Robbert54

Quote from: LittleNinja on March  7, 2010, 20:25:13
Heel eerlijk maar bij zo'n sessie zou ik moeite hebben om mijn aandacht bij het vak te houden... :p
zou er bij haar geen moeite mee hebben moet ik zeggen :yawnee:

GE: mooi geschoten foto, vind alleen het model wat minder, ze komt in mijn ogen wat geforceerd over
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

Quote from: GTDesign on March  8, 2010, 08:56:40
De visa heeft ze zelf gedaan verder mocht ik haar insmeren met babyolie... :P

Hahaha!! Rot voor je.

Van die laatste foto vind ik die kleuren echt mooi uitkomen, die verschillende groentinten. 8)

Quote from: The Vampire on March  8, 2010, 13:33:49
zou er bij haar geen moeite mee hebben moet ik zeggen :yawnee:

...

Ik vind het een zeer mooie vrouw. Absoluut bedoeld op een niet sexistische manier.

Quote from: celerontje on March  7, 2010, 22:11:11
Handjes thuis, he? :D

Zoveel zelfbeheersing heb ik gelukkig wel. Hahaha!! :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

GTDesign


Ronin79

Mooie foto's

Lekkere ananas  ;)

Dirk

nice fruit indeed
...en ik probeerde nog zo hard om geen sexueel getinte opmerkingen te maken, maar zo wordt het me wel erg onmogelijk gemaakt  ;D ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

donaldk

Met een dergelijke krachtige kaak en schouderlijn lijkt dit me een geschikt model voor een klassieke Amazone shoot.

J.A.F._Doorhof

Zoals meestal op de Professional Imaging 2010 heb ik weer kleine demo's gegeven op de Elinchrom/Fotoflits stand.
De gemaakte foto's zijn met maximaal 2 flitsers gemaakt, let wel op een stand zijn de mogelijkheden ZEER beperkt, maar toch denk ik dat deze wel de moeite van het delen waard zijn.

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.



Voor een leuk stukje over de pro-imaging zie ook :
http://www.scottkelby.com/blog/2010/archives/8867
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Wow... De effecten zijn echt geweldig Frank! :o

Die laatste drie vind ik het "doek" bijna onwerkelijk mooi in beeld springen en vooral op de tweede. 8)
Foto 7 is stijlvol maar ook mysterieus. En het "See through" effect van foto 6 is ook gaaf, met die staar in haar grote ogen.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

peterrr

Heel gaaf gedaan, heel apart
grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

donaldk

Een backlight voor plaatje 1?

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Ja iets om het hoofd van de achtergrond te scheiden en er detail in te brengen? Is een beetje klassieke Black & White Film belichting, maar zou je dat doen of overwegen als je niet op een stand stond maar in de studio met alle lichten en tijd tot je beschikking? Ik vind het zo er niet bepaald aanlokkelijk uitzien, vandaar.

J.A.F._Doorhof

Jij niet, ik wel :D
Waarom altijd afscheiding zien ?
Schaduwen zijn niet iets om voor te schrikken, sterker foto1 vind ik ronduit te gek zoals hij is, voeg achtergrond licht toe en hij word weer "overgeflitst"
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

#971
Zelfs met brightness even omhoog geknalt naar 100 op mijn Philips 107P-tje zie ik geen schaduw effect noch schaduw detail (misschien wel op high rez (bitdiepte) plaatje?).

Je kunt ook de achtergrond verlichten in plaats van een backlight.

Nee, je hoeft niet altijd een schaduw te zien, ik vraag niet voor niets naar je motivatie, keuze voor wegvallen van achterkant hoofd in zwart vlak. In plaatje twee licht je haar weer wel uit.

In plaatje vier is het veel subtieler je ziet nog wat in de schaduw, vind ik mooier.

Plaatje acht is inderdaad wel alles egaal zwart, maar dat krachtige rood van de sluier steekt daar bij af.

Plaatje zeven met de twee zijkanten belicht vind ik mooi. Heel subtiel belicht, dus ook daar valt in en om het gezicht hier en daar wat weg, alsook in de onderkant van de broek, maar er blijft voldoende over van al dat bruin (haar, huid, kleding) op dat zwart.

J.A.F._Doorhof

Hi,
Er is ook geen detail in de bewerking te zien, helemaal correct, dat is exact zo bedoeld.
En op de andere foto's niet.

In mijn optiek moet het beeld werken, en voor MIJ werkt het beeld als het wegloopt in het zwart, maar het is een ander beeld als de andere die je aanhaalt inderdaad. Maar goed fotografie is ook persoonlijk natuurlijk en iedereen doet het anders, daarom ben ik ik en jij jij zullen we maar zeggen.
Er is geen goed of fout, er is alleen maar persoonlijke smaak (of iets dat overduidelijk fout is).
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

'De bedoeling', dat begrijp ik, maar in andere plaatjes maak je een andere keuze, het contrast met plaatje twee van hetzelfde model kan niet groter zijn, dus waarom maak je deze keuze. Vast grotendeels intuitief, maar als demonstrator en instructeur ben je ook doordacht bezig.

esre

Frank jij hebt ooit foto's geplaatst van een dame of dames die met verf waren ondergedompeld waar kan ik die vinden en is het mogelijk dat ik die kan downloaden voor een mooie wallpaper, groot formaat dus. ;)