Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Gaeje

als je mijn dagprijs betaalt en km vergoeding vanuit belgie graag  :) ik ben terug vrij vanaf 19 april!


J.A.F._Doorhof

Ik denk dat je een leuk portfolio voor jezelf kan opbouwen als je hier een paar dagen zou draaien :D
En voor je eigen portfolio moet je zelf investeren natuurlijk.
Ik heb geen commercieel belang bij video, maar wil altijd iemand de "kans" geven mee te draaien voor zijn/haar eigen portfolio.
Voor mij is het video gedeelte puur en alleen bedoeld om mensen een backstage kijkje te geven.

Ik investeer zelf ook in mijn portfolio, of wel er zijn dingen die ik betaald doe en dingen die ik gratis doe omdat ik denk er zelf wat aan te hebben.
Ik word betaald ingehuurd op de foto's die ik gratis gemaakt heb bv :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

John03

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 25, 2010, 11:35:13

video in HD is te vinden op www.youtube.com/frankdoorhof

MvrGr.
Frank


Dat kan ik zelfs beter, Frank.

Buiten video heb je ook backstage pictures nodig?  Of beide?


Groet, John.

Gaeje

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 28, 2010, 10:19:05
Ik denk dat je een leuk portfolio voor jezelf kan opbouwen als je hier een paar dagen zou draaien :D
En voor je eigen portfolio moet je zelf investeren natuurlijk.


is er een zo'n grote markt voor backstage photoshoot video's dan?

ik zal het maar zelf beantwoorden: ik vrees van niet... maar nogmaals, in eerste instantie zou ik zelf gedacht hebben dat het compleet overbodig was, maar na enkele van de chase jarvis videootjes te zien ben ik er anders over gaan denken... ik vind het eerlijk gezegd geniaal hoe hij het hele web/sociale netwerk/blog gedoe naar z'n hand gezet heeft en ik vermoed dat het hem veel meer jobs oplevert op die manier dan met z'n fotos alleen.

maar het is iets leuker om naar te kijken, je wordt aangesproken als kijker, tis héél kort en bondig en je leert er iets uit bij. maar het werkt ook net alléén maar omdat het intern gemaakt is (al zijn ze dan misschien met meer mensen dan jij)

J.A.F._Doorhof

Ik doe alles alleen inderdaad. Hoewel annewiek meestal filmt en bij de laatste Wendy.
Het team van chase heb ik niet maar vergis je niet in wat we aan het opbouwen zijn en hoever we al zijn ;).
Alleen loop ik er hier niet mee te koop. Een beetje googlen helpt soms.

Ikheb me voornamelijk gericht op het geven van workshops en instructiedvds waar er nu 6 van zijn waarvan 5 wereldwijd verkocht worden.
Het gaat bij die releases om content en dat is goed.

Natuurlijk zou ik me in 2e willen delen en zelf filmen zoals ik fotografeer maar jammer genoeg zitten er maar 24 uur in een dag.

Heb wel een video opdracht deze maand die ik zelf doe. Dat is voor mij een ijk punt om te zien hoever ik ben. In mijn hoofd zit het wel mijn fotografie is erg op beeld en licht gebaseerd video heb ik alleen totaal geenbtijd voor gedurende shoots. Je moet eens weten hoe hectisch een set kan zijn je moet dan echt 100% aandacht hebben voor de foto.

Vandaar mijn aanbod om een keer bij een grotere shoot mee te lopen.
Markt voor backstage materiaal ?
Laten we het zo zeggen JA
ondanks mijn kluns video werk draaien er vier video's al een paar jaar op fashion tv Europe/USA/Rusland/China dus ja er is markt.
Maar alleen als je er open voor staat   

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

@John
ik sta altijd open voor samenwerkingen.
Echter ik zoek een creatief en open team.
Ik heb al aangegecen dat de filmpjes niet door mij zijn gemaakt maar door mensen die feitelijk niets met filmen hebben als achtergrond.

Opmerkingen als zelfs ik kan dat beter passen niet echt binnen die denkwijze.
Je werkt samen naar een eindresultaat er is geen plek voor ego of beter kunnen dan. Je bent samen verantwoordelijk ;) 
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

John03

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 28, 2010, 21:09:21
@John
ik sta altijd open voor samenwerkingen.
Echter ik zoek een creatief en open team.
Ik heb al aangegecen dat de filmpjes niet door mij zijn gemaakt maar door mensen die feitelijk niets met filmen hebben als achtergrond.

Opmerkingen als zelfs ik kan dat beter passen niet echt binnen die denkwijze.
Je werkt samen naar een eindresultaat er is geen plek voor ego of beter kunnen dan. Je bent samen verantwoordelijk ;) 


Was ook grappig bedoelt Frank ;)  :angel:

Opzich vond ik het filmpje niet verkeerd, het laat duidelijk zien waar je mee bezig bent, het kan natuurlijk altijd beter of anders.
Zelf ben ik van, laat maar eens zien wat je kan, voordat je wat zegt! ;)

Ik heb iniedergeval wel interesse en sta open voor creatief samenwerken!  (leer ik ook weer van) :smile:


J.A.F._Doorhof

Wilde het net veranderen omdat het misschien harder overkwam dan ik bedoelde.
Probleem is een beetje dat we de filmpjes maken omdat er vraag naar is van de bezoekers.
Het China filmpje heb ik letterlijk in een uurtje in elkaar gezet inclusief edits.
Op de instructie filmpjes zit veel meer werk.

Het kan zeker beter maar vind het jammer dat ze als echte video's worden beoordeeld want dat is zeker niet waarvoor ze er zijn.
Maar het lijkt me leuk eens te zien wat er mogelijk is. Ik heb een contract met FTV dus als er wat uit komt is er airtime (betaling 0 maar goed dat is gebruikelijk met dat soort zenders maar het levert wel opdrachten uit het buitenland op)

ik sta over al voor open maar alleen op basis van creative eenheid anders werkt het niet in die wereld. Je zit continue met zeer creative mensen in een wisselend team en dat werkt alleen als iedereen denkt aan het geheel zonder iets te willen bewijzen.

Dat bedoelde ik meer.
Het gaat om de foto de video is bijzaak en dat kan verdraait lastig zijn voor de filmer vooral voor een goede.


www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

nope...en weer geen foto
= hint  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

John03

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 28, 2010, 21:31:22
Wilde het net veranderen omdat het misschien harder overkwam dan ik bedoelde.
Probleem is een beetje dat we de filmpjes maken omdat er vraag naar is van de bezoekers.
Het China filmpje heb ik letterlijk in een uurtje in elkaar gezet inclusief edits.
Op de instructie filmpjes zit veel meer werk.

Het kan zeker beter maar vind het jammer dat ze als echte video's worden beoordeeld want dat is zeker niet waarvoor ze er zijn.
Maar het lijkt me leuk eens te zien wat er mogelijk is. Ik heb een contract met FTV dus als er wat uit komt is er airtime (betaling 0 maar goed dat is gebruikelijk met dat soort zenders maar het levert wel opdrachten uit het buitenland op)

ik sta over al voor open maar alleen op basis van creative eenheid anders werkt het niet in die wereld. Je zit continue met zeer creative mensen in een wisselend team en dat werkt alleen als iedereen denkt aan het geheel zonder iets te willen bewijzen.

Dat bedoelde ik meer.
Het gaat om de foto de video is bijzaak en dat kan verdraait lastig zijn voor de filmer vooral voor een goede.




Laat me een keer "meedraaien" en kijken hoe het uitpakt en klikt ;)

Het liefst in het weekend of 's avonds, ivm mijn normale baan, anders wil ik wel een keertje dag vrij nemen  :smile:

J.A.F._Doorhof

De meeste sessies zijn door de weeks maar ik hou het in de gaten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#936
Zaterdag middag een zeer snelle sessie gedaan voor de New Yorkse rapper G.O.D.father prtIII van Infamous mobb.
Jammer genoeg door vertraging in zijn reistijd maar 45 minuten de tijd gehad en we hebben er voor gekozen om toch zoveel mogelijk te doen ipv alles te scrappen en voor 1-2 goede platen te gaan.
Maar toch wel wat favorieten gevonden.

Foto's zullen gebruikt worden voor een nieuwe CD release en poster materiaal.

1.


2.


www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

WickedGame

Zo dit is even wat anders dan wat vrouwelijke modellen...

Lekker ruig en duister, in iedergeval het eerste wat me bij me opkomt "daar wil je geen ruzie mee met die badboy".

En ik denk dat dat juist de bedoeling is. Alleen de zwart/wit vind ik minder aangezien het een getint persoon is, dan vind ik kleur wat beter overkomen.

Icarus314

Mooie foto's maar ze vallen verkeerd als je net 5 seizoenen van 'The Wire' hebt gezien  :D

J.A.F._Doorhof

Nog maar een paar dan

1.


2.


3.


4.


5.


7.


Greetings,
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Koen K

Wow, Frank... Wat een prachtige foto's. Vooral nummers 1 en 3 vind ik erg veel aantrekkingskracht hebben.

Robbert54

volledig met koen eens, laatste vind ik ook erg stoer.

wat betreft mr, bad boy, vind ik 1, 5 en 9 erg mooi. die anderen vind ik net iets te donker geworden of meneer staat er gewoon niet mooi op.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

donaldk

Die tweede foto met een van Frank's vaste modellen, doet haar gelijk ook heel anders lijken, door de manier van kijken, zo olijk boven het boek uit.

GTDesign


brinkie


Ronin79


GTDesign

#947

Interficior

Heeft ze zichzelf opgemaakt of heeft ze een familielid met dezelfde beginletter in de voornaam? :)

Take it or lease it

Jeroen de Waal

Mooie foto GT.
Was nog mooier geweest als haar rechterarm niet zo tussen haar benen geplet werd, dat zorgt nu voor een "afwijkend" stukje.


Jeroen.