Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ghosty J

Dat vraagt om meer foto's :D

Quote from: John03 on February 17, 2010, 03:09:01
@ Sillentwolf, dat is ze ook!  :angel:

Nog een behind de scenes:

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Interficior

Is het trouwens normaal dat je in dit topic, of in de fotografiewereld in het algemeen foto's van iemand anders post? Ik zie nu meerdere members steevast bij elke foto vermelden dat zij de fotograaf zijn. Buiten het watermerk nog zou dat logisch zijn in mijn ogen, maar wellicht werkt dat anders in die wereld? Kan er iemand mij duidelijkheid geven?
Take it or lease it

John03

@ Interficior, het is niet gebruikelijk dat je zomaar foto's plaatst van andere mensen, echter heb ik toestemming dat ik de foto's mag plaatsen (de foto's staan ook op mijn hyves)
Ik plaats ze ook niet overal op het net, maar alleen op mijn eigen site en hyves (met toestemming hoe en wat, naamsvermelding bv)

Ik post in deze topic liever geen foto's van mijzelf  ;)

Interficior

Heu, ik doorzag al dat het geen waterdichte formulering van mij was. Ik doelde met foto's van iemand anders foto's van een andere fotograaf.
Take it or lease it

donaldk

Quote from: SillentWolf on February 17, 2010, 00:37:55
Heeft Debora echte tatoo's ?

Zo te zien wel, jammer toch... en zo te zien ook nog plastic 'nageltjes'.

Madhouse

Quote from: John03 on February 17, 2010, 21:51:32
Ik post in deze topic liever geen foto's van mijzelf  ;)

Why not?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Koen K

#906
Misschien is John geen mens. Dan is het offtopic als 'ie foto's van zichzelf plaatst  :laugh:

Madhouse

Quote from: Koen K on February 18, 2010, 09:31:10
Misschien is John geen mens. Dan is het offtopic als 'ie foto's van zichzelf plaatst  :laugh:

Doelde meer op eigen werk  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

sj0er-D

Quote from: Madhouse on February 18, 2010, 09:47:36
Doelde meer op eigen werk  ;)
zijn werk staat hier al uitgebreid. alleen geen zelfportret :)

Madhouse

Quote from: sj0er-D on February 18, 2010, 10:00:47
zijn werk staat hier al uitgebreid. alleen geen zelfportret :)

Ik zat ook te slapen  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LittleNinja

Quote from: John03 on February 17, 2010, 21:23:37
Ik doe niet alleen mooie jonge modellen, maar ook mooie ouderen.  ;)

Fotograaf: John Neumann






Die eerste foto vind ik de mooiste. "Spreekt" het meest de verliefde sfeer uit.

Quote from: peterrr on February 17, 2010, 19:42:42
Nou, ik mag graag naar een vrouw kijken, maar een "goede Mensen" foto zoals dit topic heet.
Mag van mij van elke sekse,kleur,leeftijd......... we hebben nog een "plaboy topic"  ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=88644.0;topicseen

leef je uit ;D

grt Peterr

Mee eens. Het is leuk dat er een mooie dame op staat, maar het leidt wel een beetje af van de foto zelf ( dat geef ik in mijn geval wel toe :P ).
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

peterrr

Foto`5 vind ik zeer mooi..

( ze zijn alle wel mooi maar die springt er voor als mij niet fotograaf   uit  ;D)

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Caris

Ik vind ze allemaal wel mooi.
Vind de lokatie ook erg chique, heeft altijd iets mysterieus.
De 5e foto springt er voor mij niet echt uit maar dat ze langs een deur naar buiten kijkt, ga je je wel afvragen waar ze aan denkt.

Jeroen de Waal

Ik had het mooier gevonden als ze naar de lucht boven keek op de foto waarbij ze naar buiten kijkt.
Het geeft mij op deze manier niet het gevoel dat ze ergens over aan het denken/fantaseren is, maar dat ze iets op de grond ziet lopen/bewegen/rijden/enz.

Foto 7 vind ik het minst mooi, omdat het daarop lijkt alsof ze een wel heel uitgemergeld gezicht heeft.


Jeroen.

CoSo

Quote from: Jeroen de Waal on February 23, 2010, 17:49:40
Ik had het mooier gevonden als ze naar de lucht boven keek op de foto waarbij ze naar buiten kijkt.
Het geeft mij op deze manier niet het gevoel dat ze ergens over aan het denken/fantaseren is, maar dat ze iets op de grond ziet lopen/bewegen/rijden/enz.

Foto 7 vind ik het minst mooi, omdat het daarop lijkt alsof ze een wel heel uitgemergeld gezicht heeft.


Jeroen.
zo bedoel je



Jeroen de Waal

Ja zoiets alleen vind ik de pose van de dame in het voorbeeld een stuk minder geslaagd.


Jeroen.

donaldk

Quote from: Jeroen de Waal on February 23, 2010, 17:49:40
Ik had het mooier gevonden als ze naar de lucht boven keek op de foto waarbij ze naar buiten kijkt.
Het geeft mij op deze manier niet het gevoel dat ze ergens over aan het denken/fantaseren is, maar dat ze iets op de grond ziet lopen/bewegen/rijden/enz.

De prins op 't witte paard of in de open bolide komt net het grind voor de deur op rijden...

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Ronin79

idd. mooie foto.  ;)

De rest van de boven genoemde foto's vind ik ook mooi geschoten.

J.A.F._Doorhof

Naar beneden kijken is inderdaad bij mij ook de meest normale pose.
Er komen geen mensen uit de lucht vallen meestal :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Model : Angelle
MUA : Linda Rutgers
Fotograaf : Frank Doorhof

Omdat soms aanwezig licht gewoon simpelweg het beste werkt.

1.


2.


En natuurlijk ook flits gebruikt.

3.


4.


5.


video in HD is te vinden op www.youtube.com/frankdoorhof

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marsh

Weer eens wat anders als een bak met goudvissen.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Gaeje

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 25, 2010, 11:35:13


Omdat soms aanwezig licht gewoon simpelweg het beste werkt.



ik vind dat aanwezig licht bijna altijd het beste werkt. tenzij er geen is natuurlijk  :)

maar Frank, met alle respect, maar wie maakt die video's  :o dat is niet meer van deze tijd. Ik weet dat ik waarschijnlijk een opmerking zal krijgen in de zin van 'dat is niet onze hoofdactiviteit' en het is maar een blik achter de schermen. en ja, dat is wel allemaal waar, maar dit is echt van het type amateurvideo met handycam. Hier zit zowat alles in wat ze je op filmschool in de eerste week afleren; dus hier een paar gratis tips en nogmaals niet om te stoken, maar gewoon goed bedoeld.

1) die trage hobbelige pano's.... sorry, werkt niet. (zelfde voor tilt up/down). vaste shots + montage.
2) zoom: idem. het is natuurlijk om als kijker als je je fixeert op een onderwerp om daarop in te zoomen, maar zet tijdens het zoomen even die camera uit en draai dan even een vast shotje als je ingezoomd bent. je kan een ruim & close perfect na elkaar monteren
3) jumpcuts (tijdens de schmink sessie). cutten tussen dezelfde beeldgrootte's gaat niet. ruim/close of andere hoek gaat wel perfect.
4) lengte. de video is zooo traaag. ik heb ongeveer 3 minuten gekeken en dan de rest al skippend. De dag van vandaag mag het wat vooruit gaan. met dank aan MTV en moderne TV en film cultuur.

dit zijn dingen die je waarschijnlijk al allemaal weet, maar deel het gewoon ff met de persoon die die video's maakt. het maakt je algehele uitstraling als fotograaf/studio enz NOG professioneler. (kijk naar chase jarvis videos; snedig interessant, blik achter de schermen...)

J.A.F._Doorhof

Je mag altijd een keer komen filmen natuurlijk :D

Nee, ik snap wat je bedoeld, maar ik zet de filmpjes letterlijk in de vrije minuten die ik heb in elkaar.
Filmen deed in dit geval Wendy (mijn assistent/stagaire) en normaal Annewiek.
Editen doe ik zelf.

Vergeet niet dat Chase Jarvis een team om zich heen heeft staan van een man of 12-15 met professionele filmers, dit is echt puur bedoeld als backstage kijkje zoals je aangeeft.
Elke tip is handig, Annewiek zelf filmt anders (zie de andere filmpjes) maar het doel is simpel mensen een blik te gunnen backstage.

Ik sta open voor ELKE samenwerking dus als je het leuk vind, kom langs en film mee en we maken er wat moois van.
Tot die tijd ben ik overgeleverd aan wat mijn mensen kunnen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"