Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Robert Toet

#825
Hahaha daar zou ik helemaal niet tegen durven zeggen wat ik van haar vind ;D Mooie foto deze en een leuke kerstkaart lijkt het me ook ;D

Jimmy Conway

Het grappige is dat ze daar honderden jaren geleden al overheen waren.
Al waren er toen vast ook wel wat zonderlinge figuren die dat nauwlettend in de gaten hielden... ;D

Een schitterende Peter Paul Rubens bijvoorbeeld:
Let op de hand en de belichting.... Je ben aardig in de buurt GTdesign 8) ;D






Robbert54

Quote from: GTDesign on February  5, 2010, 12:22:22
Excus Frank, had hem al extra met een linkje erop gezet. Mooi hé een Hasselblad... :D

@Vampire dat mag je natuurlijk altijd denken maar uit respect naar het model toe zou ik nooit zo'n uitspraak plaatsen.
sorry, had inderdaad wel iets genuanceerder gekund. ze is totaal niet mijn smaak iig. vind haar niks leuks uitstralen. inderdaad zoals Jeroen ook aangaf, te arrogant.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Koen K

Technisch mooie foto's... Maar ik vind het model wat aan de oude kant voor een "Alice in Wonderland", om heel eerlijk te zijn.

Robbert54

haha! prachtig! :clapping: erg mooi belicht ook!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

J.A.F._Doorhof

Er is dus wat horribly misgegaan :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Koen K

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  5, 2010, 18:23:22
Er is dus wat horribly misgegaan :D

Ik wilde nog toevoegen "of dat moet een deel van het idee zijn" en dat is het dus ook  ;D

Chapeau!

donaldk

Quote from: The Vampire on February  5, 2010, 17:13:02
sorry, had inderdaad wel iets genuanceerder gekund. ze is totaal niet mijn smaak iig. vind haar niks leuks uitstralen. inderdaad zoals Jeroen ook aangaf, te arrogant.

Waarschijnlijk wat Gé zocht voor deze reportages. Strak, krachtig en hard verbrand...

Koen K

#834
Vond die serie ook erg mooi, ja.

Robbert54

had het trouwens ook wel mooi gevonden wanneer alice nog zo'n heel smerig lachje op d'r gezicht zou hebben..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

J.A.F._Doorhof

Moet Alice dat wel kunnen.....
We hebben wat dingen geprobeerd maar ik kon het model verder niet.
Voor een eerste keer heeft ze het niet verkeerd gedaan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbert54

voor een eerste keer idd niet slecht
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

reza

Niet mijn smaak foto,s maar ik vind de laatste erg mooi geschoten, complimenten Frank!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

B.J.

Hoe werkt het eigenlijk? Betalen jullie de modellen om zo zelf een portfolio op te bouwen of precies andersom?

Robert Toet

#840
Ik vind het niet hebben van een duivels glimlachje ook wat hebben. Ze kijkt nu juist onschuldig (foto 1 en 2) alsof ze niet doorheeft wat ze uberhaupt gedaan heeft. Dat maakt het wat mij betreft extra spannend. Dat zijn de echte creeps :)

Ronin79

Ik vind de foto's wel wat hebben.

Misschien kan Tim Burton er een leuke film van maken.

Alice's Rampage in Wonderland  :thumbs-up:

J.A.F._Doorhof

@Bas,
Ik betaal feitelijk alleen modellen voor commerciele klussen.
Voor portfolio opbouw staan ze redelijk in de rij dus kan ik kiezen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Hmmm.. Dat klinkt goed Frank, de vrouwen voor je in de rij hebben staan. Wat kost die cursus?? :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

GTDesign


Ronin79

Mooi.  :thumbs-up:

Leuk gedaan met dat haar  ;)

GTDesign

#846
Quote from: Bas Janssen on February  6, 2010, 11:05:13
Hoe werkt het eigenlijk? Betalen jullie de modellen om zo zelf een portfolio op te bouwen of precies andersom?

In het begin kwamen de modellen op TFP basis om een leuke pf op te bouwen. Tegenwoordig betalen de modellen een X bedrag om op de plaat te mogen.
Er komen vrij veel aanvragen per dag binnen dus je kunt makelijk zelf een keuze maken uit modellen.

peterrr

Deze is prachtig, schitterende foto...

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Quote from: GTDesign on February  6, 2010, 19:12:49
Uit een shoot van vandaag...



Dat is inderdaad een gave plaat Ge. Heb je er meer uit die serie die je vrij wil/mag geven?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"