Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

B.J.

Quote from: GTDesign on January  7, 2010, 09:45:01


Ik vind het zo ontzettend geplamuurd overkomen, net alsof het niet eens een foto is maar gecreerd door de computer?

Vincent P

Quote from: LittleNinja on January  7, 2010, 15:38:46
Gé, wat post je toch weer mooie vrouwen. ( Absoluut vrouwvriendelijk bedoeld! )


Het zijn inderdaad elke keer weer mooie vrouwen, je kan er in ieder geval beter onder liggen dan onder de trein.......

Grtz. Vincent.
Denon, B&W, Philips, Ixos

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Valkyrie

Mooie foto's Frank, vooral foto 1 en 5 (behalve dat die piercing zo erg opvalt en/of raar bewerkt is). Bij foto 2 en 6 vind ik de belichting teveel op haar gericht, waardoor het mijn inziens een onrealistisch foto is geworden.
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

donaldk

De eerste leek inderdaad echt een product van STUDIO Doorhof;-).

J.A.F._Doorhof

@DonaldK,
En wat bedoel je daarmee ?

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ronin79

idd mooie foto's

Ik vind 1 en 2 het mooist  ;)

sj0er-D

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  9, 2010, 08:14:03
@DonaldK,
En wat bedoel je daarmee ?


ik denk dat hij bedoelt dat het lijkt of hij in de studio is geschoten en er een achtergrond in is nabewerkt?


J.A.F._Doorhof

Vreemd want dat doe ik nooit, vandaar dat ik het hem vroeg.
Ik denk dat hij wat anders bedoeld, vandaar dat ik het hem vroeg.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign


donaldk

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  9, 2010, 17:03:41
Vreemd want dat doe ik nooit, vandaar dat ik het hem vroeg.
Ik denk dat hij wat anders bedoeld, vandaar dat ik het hem vroeg.

Een post erboven werd echter hetzelfde geconstateerd, dus ik ging mee in die reactie in mijn reactie. Tuurlijk zien we ook wel dat het geen shopwerk is, maar helemaal natuurlijk was het in mijn eerste indruk ook niet, ten minste die ene afbeelding waar ik naar verwees.

En inderdaad die ene piercing leek in de close up net een sneeuwvlekje.

J.A.F._Doorhof

Ligt eraan wat je natuurlijk noemt.
Voor een flitser op locatie is het heel natuurlijk :D

Kijk ik ben niet iemand die aanhangt dat er maar 1 zon is en dat je dus nooit wat kan doen wat afwijkt.
Een model uitlichten doe ik ook op locatie, en tja dat is niet schieten zonder flits dus het ziet er anders uit, het is een voorkeur.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jeroen de Waal

Frank,

Ik vind dit persoonlijk de mooiste shoot die ik van je gezien heb.
Het contrast met het landschap en het model zijn waanzinnig.


Jeroen.

Rob Eric Blank

@Frank, vooral de tweede foto spreekt mij erg aan. Juist erg mooi belicht

GTDesign


Arno P

GT die tweede is top zeg

(Ben een fan van je werk en je modellenkeuze  ;) )

Ronin79

Die 2e ziet er idd erg mooi uit.
Vooral dat water op een donkere (zwarte) achtergrond. Natuurlijk misstaat het model op de foto, ook niet  ;)

CoSo

schitterende foto nr 2 incl model  ;)

Herjan

Niet zo professioneel als de heren boven mij, maar toch ben ik wel blij met het resultaat van mijn allereerste shoot in mijn eigen zolderstudiootje.









J.A.F._Doorhof

laatste is subliem :D
1-2 zijn erg leuk maar je kan proberen iets meer kleurbalans erin te zetten, ze zijn nu redelijk gelig.
3e even opletten op de huidplooi onder de armen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign


J.A.F._Doorhof

1.


2.


3.


4.


En op reserve.
5.


6.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbert54

gé jou model lijkt wel heel erg op die meid uit Transformers 2 of ligt dat aan mij?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

CoSo

Quote from: The Vampire on January 14, 2010, 23:37:57
gé jou model lijkt wel heel erg op die meid uit Transformers 2 of ligt dat aan mij?
lijkt meer op Sylvie Meis

LittleNinja

Frank,

Prachtige omgeving (het sneeuwlandschap). Het contrast maakt het inderdaad erg mooi.

Ge,

Ik denk dat ik ga verhuizen naar jouw omgeving want hier zie ik er te weinig van dat kaliber. :P
Gave foto's ook! De foto met het water is inderdaad erg mooi. Lijkt een beetje een shot van een hi speed camera zoals op discovery.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"