Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Madhouse

Quote from: Jimmy Conway on December  1, 2009, 23:29:48
:-X

Als je dan toch een moddergevecht wilt gaan beginnen, kom dan niet met los zand...  :omg: ;D



Mijn opa zei altijd: als je niets leuks over iemand te zeggen hebt, kun je beter zwijgen...



Ik hoef geen moddergevecht te beginnen hoor, ik vind veel van jouw foto's (en ook die van Gé) erg mooi. Als ik iets niet mooi vind mag ik daar ook mijn mening over geven en die mogen mensen ook aan mij geven. Jij begint gelijk te bashen met quotes die je elders vandaan haalt, dus kun je zo'n reactie terug verwachten! Maargoed, ik zal mijn gedachten wel voor me houden in het vervolg.

En wat je opa zegt klopt. Alleen zeg ik niets leuks over iemand maar over iemands werk. Maar in dat opzicht zal ik wel zwijgen zoals eerder aangegeven.

Ik ben wel van mening dat fotograferen een kwestie van smaak is en dat niet iedereen alles mooi hoeft te vinden! Ik vind de foto's die ik zelf maak (ben nog niet zo lang bezig) mooi, maar een ander misschien niet, die mening respecteer ik!  ;)

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


GTDesign


Arno P

GT...mooie kaart....maar dat is toch geen water in dat glas he?

GTDesign


Ronin79

Mooie kaarten  ;D

De eerste vind ik persoonlijk wat mooier  ;)

Koen K

#681
Mee eens... Nummer 1! De witbalans mag daar van mij wel wat warmer trouwens.

Interficior

Bij foto één ben ik teveel afgeleid door Patty (ofwel het mooie apparaat trekt véél te veel aandacht). Bij de tweede foto zitten er ook knopjes rechts en een mooie noodknop onder in beeld.

Moet er trouwens nog niet "toe" toegevoegd worden aan de tekst?

De bekadering op foto twee vind ik het wel net wat meer geven, maar ik moet ook wel even denken aan de sneeuwvlokjes in de hoeken. Bij foto één mist daar soms wel wat maar ziet het er wat natuurlijker uit.
Take it or lease it

Ronin79


GTDesign


Ronin79

Mooie foto's, mooie vrouw ... kan er niets anders van zeggen (al vind ik die waas iets minder)  ;)

peterrr

Ben ik met mijn bovenbuurman eens, ik denk ook zonder witte waas hele mooie foto`s

Groet Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Ghosty J

#687
GT, ik krijg het idee dat de Playboy mij wil bedanken voor de aankopen van het blad met de kerst :)  (bedoel de kerstkaart)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ronin79

Misschien gebeurt dat ook nog wel  :-X

Audiofiel

Quote from: Jimmy Conway on December  1, 2009, 23:29:48
Mijn opa zei altijd: als je niets leuks over iemand te zeggen hebt, kun je beter zwijgen...

Gezien het feit dat jij zo vaak commentaar op anderen levert, heb je het advies van je opa kennelijk naast je neergelegd. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

LittleNinja

Wat mij betreft mag het weer over het fotowerk gaan. ;)

@Gé

Inderdaad weer een mooie dame en zeker de eerste foto vind ik erg mooi ( photoshop of niet :P ).
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jimmy Conway

Quote from: Audiofiel on December  6, 2009, 13:12:16
Gezien het feit dat jij zo vaak commentaar op anderen levert, heb je het advies van je opa kennelijk naast je neergelegd. ::)

Gezien jij zo vaak vuurtjes aanwakkert, maak ik voor spuit-elf met plezier een uitzondering.  ::) ;D

blue-eyes

Heren audiofiel en Jimmy Conway,

Ik zal jullie matsen. Het had allang een optel sommetje kunnen zijn. Voor beiden......
Laatste waarschuwing bij deze. Wie het spelletje bewust op het randje speelt valt een keer van de rand af.

LN heeft duidelijk genoeg aangegeven hier mee te stoppen.

Ontopic derhalve.

Foto bekijken, plaasten en beoordelen. Verder geen " g e l u l " .
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Wat experimentjes met tonings.

Allemaal geschoten met de Elinchrom Quadra portable flitsset.

1.


2.


3.


4.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ronin79

Al heb ik niet veel verstand van de fotografie termen, mooie foto's kan ik wel onderscheiden (althans dat denk ik  ;)  )

Mooie foto;s, waarbij foto 3 er voor mij uitspringt. Wellicht iets te maken, met de kleuren (gebruik) en belichting ... maar die vind ik het mooist.

Perfectionist

Ja Frank weer helemaal top.  8)
Een beter forum begint bij jezelf.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sj0er-D


Rob Eric Blank

Mooie foto's van chantal. Ze is ook vaak promogirl bij diverse autosport evenementen.