Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marsh

#650
Quote from: donaldk on November 13, 2009, 03:25:03
En nog een dubbele naam ook, volgens Marsh online portfolio, dus echt een dame;-).

Uhmm, snap jij het of snap ik het?   :satisfied:
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


donaldk

'Ben ik nou zo slim...' :devil:

http://www.egasproductions.com/fotografie_portfolio.html
http://www.egasproductions.com/naomi.html

N.E. ten Bokkel Huinink

"titel in het algemeen gegeven aan vrouwen van den fatsoenlijken stand die men niet kent"

En besef dat je website het visitekaartje is van je bedrijf, dus neem je openingstekst, alsook de andere teksten op je site nog eens door...

Marsh

#652
Quote from: donaldk on November 13, 2009, 19:52:20
'Ben ik nou zo slim...' :devil:

http://www.egasproductions.com/fotografie_portfolio.html
http://www.egasproductions.com/naomi.html

N.E. ten Bokkel Huinink

"titel in het algemeen gegeven aan vrouwen van den fatsoenlijken stand die men niet kent"

En besef dat je website het visitekaartje is van je bedrijf, dus neem je openingstekst, alsook de andere teksten op je site nog eens door...

Nee, je bent gewoon vaag.
Zeg gewoon waar je het in hemelsnaam over hebt zonder er met vreselijk vage zinnen om heen te draaien.
Ik snap namelijk nog steeds niet waar je het in vredesnaam over hebt?  ;D

En wat betreft mijn openingstekst en de "rest van de teksten", daar vind ik persoonlijk niks mis mee, dus voordat je begint te klagen over iets waar je je blijkbaar aan stoort, onderbouw eerst even je mening?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


GTDesign


peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

reza

Frank of Ge,

Komt La Paai nog bij jullie langs :baaa: :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Rob Eric Blank


J.A.F._Doorhof

@Reza,
Nee wel Penney de Jager maar niet voor dat soort foto's :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign

#658
Quote from: reza on November 16, 2009, 23:25:53
Frank of Ge,

Komt La Paai nog bij jullie langs :baaa: :D

Gelukkig niet... ;D moet ik weer allemaal die verhalen van Adam aanhoren... :D

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

GTDesign


Rob Eric Blank


roeleken

Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

reza

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 17, 2009, 08:03:42
@Reza,
Nee wel Penney de Jager maar niet voor dat soort foto's :D



:D

Quote from: GTDesign on November 17, 2009, 10:39:57
Gelukkig niet... ;D moet ik weer allemaal die verhalen van Adam aanhoren... :D

:D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign


Arno P


LittleNinja

Je hebt smaak zat Gé... Wat een enorme mooie vrou....eh foto's. ( Sorry, verkeerde topic in gedachten. :P )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Madhouse

#668
Ik vind er niets moois aan. Onder de neus (vleugel) zit een heel klein stukje storend iets (lijkt wel een neushaar) Ook vind ik haar gezicht er niet mooier op geworden door de make-up en photoshop. Ik vind het gezicht daardoor erg nep overkomen. De huid zoals die is bij de boezem is juist weer erg natuurlijk, als het gezicht zo is dan komt het naar mijn mening veel mooier over.

Niets ten nadele van je werk Gé, je hebt namelijk mooiere gemaakt  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LittleNinja

De basis ( de dame zelf ) is in ieder geval geen verkeerde. Hoe het fototechnisch in elkaar steekt was ik niet mee bezig. :laugh:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jimmy Conway

Quote from: Madhouse on November 30, 2009, 16:38:32
Ik vind er niets moois aan.
...
...
Niets ten nadele van je werk Gé, je hebt namelijk mooiere gemaakt  ;)


Beste Madhouse, als ik op je linkje van je webpagina kijk dan staat er op de voorpagina onder een portretfoto van jou het volgende :

QuoteTijdens de Zoom Experience in de Jaarbeurs in Utrecht heb ik deze foto gemaakt. Expres een beetje met hoge ISO waarden gespeelt en dit was één van de resultaten. Nu ben ik absoluut geen kenner van portretten en stel het op prijs als er een mening word gegeven over deze foto!

Hoe komt het nou dat je wel een hard oordeel kunt geven over GT's foto (die 100x beter is dan de jouwe) en dat je bij je eigen foto geen enkel inzicht hebt hoe vreselijk slecht deze is?





Madhouse

#671
Quote from: Jimmy Conway on December  1, 2009, 20:57:47

Beste Madhouse, als ik op je linkje van je webpagina kijk dan staat er op de voorpagina onder een portretfoto van jou het volgende :

Hoe komt het nou dat je wel een hard oordeel kunt geven over GT's foto (die 100x beter is dan de jouwe) en dat je bij je eigen foto geen enkel inzicht hebt hoe vreselijk slecht deze is?

Of mijn foto goed of slecht is dat maakt niet uit. Ik geef alleen een mening over een foto die ik zie, aangezien hier wel vaker meningen worden gegeven.
Of zijn foto 100x beter is dan de mijne gaat het ook niet om. Het blijft een kwestie van smaak en ik vind mijn foto wel mooi. Jij vind hem slecht, maar dat straatwerk van jou is ook niet altijd alles, al vind je zelf van wel!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

mikeske

Mijn vriendin heeft zaterdag een photoshoot gedaan.
We hebben al 2 foto's gekregen ( van de 20 ) als voorproefje:



Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jimmy Conway

Quote from: Madhouse on December  1, 2009, 22:24:10
Of mijn foto goed of slecht is dat maakt niet uit, daar vraag ik ook niet om.

QuoteNu ben ik absoluut geen kenner van portretten en stel het op prijs als er een mening word gegeven over deze foto!

:-X


QuoteJij vind hem slecht, maar dat straatwerk van jou is ook niet alles, al vind je zelf van wel! ;)
Als je dan toch een moddergevecht wilt gaan beginnen, kom dan niet met los zand...  :omg: ;D



Mijn opa zei altijd: als je niets leuks over iemand te zeggen hebt, kun je beter zwijgen...