Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Hing ze echt aan die touwen, of heb je het krukje weggefotoshopt? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign


blue-eyes

#604
Quote from: Spacebass on October 27, 2009, 20:05:20
Als dit voor jouw een goedbedoelde en opbouwende manier van kritiek leveren is, aan een forumgenoot die
tenminste nog met enige regelmaat de moeite neemt om überhaupt foto's te posten, dan ben ik bang dat
ik de intenties van het posten van foto's op dit forum verkeerd begrepen heb.

En laat ik heel duidelijk stellen dat als je geen mod functie had gehad, dat ik je dan heeel wat strenger had
aangesproken.


eeej Space, even relaxen ;) .

Ik weet dat het al eerder gevraagd is, maar nog niet door mij :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

GTDesign


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ghosty J

sterke kettingen :D
op foto 6 lijkt het net alsof haar buste er uit hangt als je er snel over de foto heen kijkt :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jeroen de Waal

Schitterende fotoshoot Frank,

Vind dit soort foto's met mooie voluptueuse modellen een stuk mooier dan het stereotype slanke model.
Erg goed!


Jeroen.

reza

Hele mooie foto,s Frank. Ook een leuk model!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

peterrr

Heren Leuke en en mooie foto`s weer..

De laatste Dame is volgens mij ook "actrice" kan niet anders, prachtig!!

groet peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Robert Toet

Ik kan foto zes nu ook niet normaal meer bekijken ghosty ;D

GTDesign


donaldk

Quote from: peterrr on November  4, 2009, 19:38:13
Heren Leuke en en mooie foto`s weer..

De laatste Dame is volgens mij ook "actrice" kan niet anders, prachtig!!

groet peterr



Meestal vermeld Frank naam van het model en soms ook visagie en styling, ik herken de dame in ieder geval niet van een TV serie opzo, ze draagt dan ook een verhullende pruik.

Sk

#615
Ik heb nog niet zo heel lang mijn camera en ben druk aan het oefenen en echt een complete beginner. Maar wat ik tijdje terug uit mijn camera kreeg vond ik toch wel de moeite waard om te posten.

Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

J.A.F._Doorhof

Erg leuk.
Pak een heel klein beetje flits erbij en je hebt een topper.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sk

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  6, 2009, 08:04:13
Erg leuk.
Pak een heel klein beetje flits erbij en je hebt een topper.

Flits? Ik zou zeggen licht zat  ;D Wat zou er veranderen als ik een flitser gebruikt zou hebben? En dan is natuurlijk de hamvraag hoe je de flitser dan instelt.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

J.A.F._Doorhof

Ben ik niet met je eens.
Het gezicht is wat onderbelicht en je mist de catchlights in de ogen.
Je kunt een flitser gebruiken op 1 stop onderbelichting en ik denk dat je dan ziet dat het een ENORM stuk scheelt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sk

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  6, 2009, 09:22:35
Ben ik niet met je eens.
Het gezicht is wat onderbelicht en je mist de catchlights in de ogen.
Je kunt een flitser gebruiken op 1 stop onderbelichting en ik denk dat je dan ziet dat het een ENORM stuk scheelt.

Ok dank voor de tip. Kan dit ook met de standaard flitser in de Canon 40D? Een echte flitser heb ik nog niet.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

J.A.F._Doorhof

#620
Geen probleem, je kan de flash compensation op -1 zetten, speel een beetje met -1 en -2 en je ziet wel wat werkt.
Bij veel tegenlicht kun je hem op -0.5 zetten of op 1, ligt er een beetje aan waar je onderwerp zich in het frame bevindt.
De meter gebruikt namelijk het centrum.

Heb je geen flits voor handen kies dan spot metering (zie manual), centreer je model in de zoeker, druk het sterretje (exposure lock) en maak de compositie en druk af.
Je hebt dan een betere belichting op je onderwerp maar een beetje vul in flits is mooier.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sk

Flash compensation is zeker te vinden in het menu? Lijkt me niet echt handig als je eerst hiernaar moet zoeken en instellen voordat je de foto maakt. Misschien kan ik dit onder een programmeer knop zetten.

Spotmetering heb ik wel is gebruikt, exposure lock niet. Ik zal dit ook eens uitproberen.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

J.A.F._Doorhof

Flash compensation zit op een knopje bij je display volgens mij, je ziet een + en een - en een bliksemstraaltje.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Het rechterknopje is je flashcompensatie. Met het grote draaiwiel stel je hem in.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sk

Super ik wist niet dat dit er mee bedoeld werd. Ik ga het eens proberen.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9