Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GTDesign


donaldk

#576
Eerste plaatje, door schaduwplekje aan de bovenkant van het neusgat links, lijkt het net of ze een uitgescheurd neusgat heeft. gezicht is centraal in de afbeelding dus trok m'n aandacht. Toen ik even beter keek, zag ik in deze geschaalde versie ook wat stairecasing ínterlacing'artfacts, ofwel lijntjes in de rand van het schaduwvlakje naast genoemde neusvleugel.

Oh ja, echte nageltjes is altijd :pompom:.

J.A.F._Doorhof

Iedereen word blijkbaar wat banger voor de griep....

1.


2.


3.


4.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Het roept bij mij niet zoveel op... behalve dan dat ik de te glossy foto raar vind met zo'n mondkapje.

Jeroen de Waal

Vind 2 wel mooi...
Ik zie in haar de angst voor het virus. Vind het een mooi contrast de naaktheid en het masker.
Mocht van mij wel wat meer naakt te zien zijn.


Jeroen.

GTDesign


Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Spacebass


R

Ha ha top! Improvisatie blijft leuk!

Madhouse

Quote from: Spacebass on October 27, 2009, 19:06:54
Doe is ff normaal man!  :o

Wat is er verkeerd aan mijn reactie dan? Ze staat er echt zo bij namelijk. Ik vind dit echt geen mooie foto daardoor!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Spacebass

Als dit voor jouw een goedbedoelde en opbouwende manier van kritiek leveren is, aan een forumgenoot die
tenminste nog met enige regelmaat de moeite neemt om überhaupt foto's te posten, dan ben ik bang dat
ik de intenties van het posten van foto's op dit forum verkeerd begrepen heb.

En laat ik heel duidelijk stellen dat als je geen mod functie had gehad, dat ik je dan heeel wat strenger had
aangesproken.

GTDesign


Interficior

En wie van de drie heren was daar verantwoordelijk voor? :D (Of stond 'ie op een timer?)
Take it or lease it

Madhouse

#588
Quote from: Spacebass on October 27, 2009, 20:05:20
Als dit voor jouw een goedbedoelde en opbouwende manier van kritiek leveren is, aan een forumgenoot die
tenminste nog met enige regelmaat de moeite neemt om überhaupt foto's te posten, dan ben ik bang dat
ik de intenties van het posten van foto's op dit forum verkeerd begrepen heb.

En laat ik heel duidelijk stellen dat als je geen mod functie had gehad, dat ik je dan heeel wat strenger had
aangesproken.


Ik denk dat je hier een beetje overdrijft. En waar slaat het op dat als ik geen mod functie had gehad? Ik ben ook een normaal gebruiker van het forum, net als ieder ander hier en sta dus open voor de discussie. Daarbij heb ik dus ook de vrijheid om te reageren op foto's! Als ik dit vind dan mag ik dat gewoon zeggen! Dit is ook helemaal geen kritiek maar gewoon een mening die ik vind dat dat meisje op de foto uitstraalt! Kritiek op Gé zijn foto's ga ik verder niet hebben want de foto's die hij maakt zijn prachtig. Niet helemaal mijn smaak, maar wel prachtig!

Kortom, ik vind dat je weer eens overtrokken reageerd! Misschien moet je eens proberen ergens de humor van in te zien! Net zoals Gé zijn opmerking hierover  ;)

Quote from: GTDesign on October 27, 2009, 20:44:25
Nee hoor ze was gewoon geil.  :P



Kijk, dat is een mooi antwoord  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Perfectionist

Posts verwijderd, we zetten nu een strikt punt achter deze discussie, per PB mag verder gegaan worden. We gaan nu weer ontopic!
Een beter forum begint bij jezelf.

Rob Eric Blank

Glamour plaatjes met mondkapje zie ik ook niet.
Dat zou ik eerder schieten in een wat hardere meer urban setting.

GTDesign


kermit


Ghosty J

jammer dat die piercings nep zijn... :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

B.J.

Quote from: Ghosty J on October 29, 2009, 13:13:34
jammer dat die piercings nep zijn... :)

Is het niet gewoon vier keer een anticonceptie pil  ;D  (dan is het bruine haar wel nep)  ;D

GTDesign

Quote from: Ghosty J on October 29, 2009, 13:13:34
jammer dat die piercings nep zijn... :)

Dan zit je er toch langs...

donaldk

Quote from: Ghosty J on October 29, 2009, 13:13:34
jammer dat die piercings nep zijn... :)

Oei doorboringen, dacht dat ze er op gelegd waren voor de foto. Zoveel verminking durf ik niet eens bij stil te staan, vandaar.

R


J.A.F._Doorhof

Vandaag even een paar uurtjes tijd gehad voor wat ontspanning :D

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Perfectionist

Ik denk dat ik ook maar modellen ga fotograferen.  :D
Een beter forum begint bij jezelf.