Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

spotmatic

In de studio fotograferen is leuk, maar er gaat NIETS boven echte mensen, gefotografeerd bij echt daglicht. Maar ja, da's mijn mening ;)

Uiteraard met een oud objectief gefotografeerd (in dit geval eentje uit 1956). Als dat niet opvalt dan heb ik mijn doel bereikt ;)

BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Audiofiel

Inderdaad weer een hele fraaie plaat. Eén puntje van kritiek: het is jammer dat de bovenkant van zijn bril zijn ogen afdekt. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

spotmatic

Quote from: Audiofiel on October  5, 2009, 22:30:39
Inderdaad weer een hele fraaie plaat. Eén puntje van kritiek: het is jammer dat de bovenkant van zijn bril zijn ogen afdekt. ;)

Inderdaad, ik had net op het verkeerde moment afgedrukt. Maar ja, het is dan ook niet in de studio ;) Ter compensatie een aantal portretten waar de ogen wel op zichtbaar zijn. Zelfde lens, zelfde camera en zelfde plek.



BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Gaeje

wat jammer dat je deze niet analoog schiet spotmatic. deze fotos lenen zich daar perfect toe! zou zoveel beter geven (in dit geval)

J.A.F._Doorhof

Verschillende mogelijkheden met 1 flitser en natuurlijk licht.
Geschoten gedurende een workshop dus niet echt de tijd genomen voor meer poses etc. was meer als voorbeeld en in de trend van de studio uit :D

1.


2.


3.


4.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

spotmatic

Quote from: Gaetan on October  5, 2009, 23:09:09
wat jammer dat je deze niet analoog schiet spotmatic. deze fotos lenen zich daar perfect toe! zou zoveel beter geven (in dit geval)

Daar wordt aan gewerkt! Ik heb pas nog een mooie Chinon CE-3 Memotron gekocht (voor een appel en een ei) en da's een M42 camera met diafragmavoorkeuze (met normale autopin M42 lenzen). De truc is dat de camera vlak voor de opname het diafragma sluit en dan pas een meting doet. Ik ben nu een rolletje aan het belichten...
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

donaldk

Was je op een sproetenfestival, Peter?

GTDesign


GTDesign


Icarus314

#511
Zo  :o

Zowel Frank als Ge geweldig mooie foto's zeg echt leuk om dit topic te volgen!

Gaeje

Quote from: spotmatic on October  6, 2009, 10:16:57
Daar wordt aan gewerkt! Ik heb pas nog een mooie Chinon CE-3 Memotron gekocht (voor een appel en een ei) en da's een M42 camera met diafragmavoorkeuze (met normale autopin M42 lenzen). De truc is dat de camera vlak voor de opname het diafragma sluit en dan pas een meting doet. Ik ben nu een rolletje aan het belichten...

ben benieuwd!

peterrr

Spotmatic, Mooie prachtige foto`s

Die kerel met die bril.. :clapping:
Juiste klik op juiste moment ..

Prachtig peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

GTDesign

Quote from: Audiofiel on October  5, 2009, 22:30:39
Inderdaad weer een hele fraaie plaat. Eén puntje van kritiek: het is jammer dat de bovenkant van zijn bril zijn ogen afdekt. ;)

Dat is nu net de kracht van de plaat.

Audiofiel

Quote from: GTDesign on October  6, 2009, 20:57:13
Dat is nu net de kracht van de plaat.

Laat ik nou zelf denken dat dat het moment was.... ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

J.A.F._Doorhof

Denk doe eens wat anders....

Zal wel voor discussies leiden.
Eerste echte experimenten met wat meer photoshop based "art"

1.


2.


3.


4.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

beunky

De derde vind ik erg nep overkomen, maar de overige drie vind ik erg mooi gedaan.
Erg sfeervol, vooral de eerste twee.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Perfectionist

Quote from: J.A.F._Doorhof on October  7, 2009, 12:30:51
Denk doe eens wat anders....

Zal wel voor discussies leiden.
Eerste echte experimenten met wat meer photoshop based "art"

1.


2.


3.


4.


Netjes, bijzondere dame ook.
Een beter forum begint bij jezelf.

Tube-freak

#519
Ik weet niet of dit het goede topic is.  Vanvond is er bij "het uur van de Wolf"  een documentaire over Erwin Olaf.
Het wordt vast nog wel herhaalt of je kan het terug vinden op uitzending gemist.

http://www.nps.nl/page/programma/238/het-uur-van-de-wolf

Ik ga er zelf niet naar kijken maar ik denk dat er wel wat mensen hier zitten die dat wel intressant vinden.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

GTDesign


celerontje

Wie heeft je studio achteraf gedweild? ;) ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

GTDesign

Quote from: J.A.F._Doorhof on October  7, 2009, 12:30:51
Denk doe eens wat anders....

Zal wel voor discussies leiden.
Eerste echte experimenten met wat meer photoshop based "art"

1.


2.


3.


4.


Hé Frank je befaamde kreet klopt niet meer helemaal.  ;)

Ghosty J

Quote from: GTDesign on October  7, 2009, 23:43:10



zo te zien was er meer dan genoeg ruimte onder de douche...waarom maar 1 dame? :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

donaldk

Quote from: beunky on October  7, 2009, 16:33:37
De derde vind ik erg nep overkomen, maar de overige drie vind ik erg mooi gedaan.
Erg sfeervol, vooral de eerste twee.

Frank moet maar eens een betere scanner kopen, of leren hoe er mee om te gaan, denk dat ie met die eerste scan al op Windy City niet meer mee had kunnen komen, LOL.