Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GTDesign

Quote from: Spacebass on September 28, 2009, 17:25:43
@Frank die eerste is super 8)
Mooi qua toning, compositie, licht wow 8)  dit is inderdaad anders

@GT
over het hoofd gezien :-[
Op een of andere manier ziet deze er anders uit, vind het mooi gedaan 8)

Spacebass, ik heb inderdaad een andere bewerking gekozen.

Op de platen van Frank reageer ik niet meer, hij lust tenslotte geen hamburgers... :P



Euh, platen van Frank zijn eigenlijk altijd goed, alleen als me iets opvalt wat minder isdan geef ik gewoon een eerlijke mening.  ;)

Spacebass

Quote from: Jimmy Conway on September 28, 2009, 18:19:54
Wordt het bij jou 's-avonds niet donker? :laugh:
;D
Available light is niet alleen daglicht ;)

Spacebass

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 28, 2009, 18:25:45
Flits licht heeft vaak model lampen (tenminste bij de studio units).
Ik gebruik de modellampen allleen om niet iedereen blind te flitsen vanuit het donker ;D
Ze hebben vaak ook een stuk minder vermogen dan de flitsbuis (igg Multiblitz en Profoto).
Heel af en toe gebruik ik die model lampen voor stilleven studies.

J.A.F._Doorhof

Met de modellampen kun je een goed idee krijgen van hoe het beeld uiteindelijk word, dat bedoelde ik er meer mee.

@Gt,
Ik eet wel eens een hamburger, maar probeer voor 95% gewoon gezond eten te krijgen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tube-freak

Nog even een klein - min of meer offtopic - vraagje.  Ik heb ergens gelezen dat je met zwart wit foto's ruimer moet belichten. ISO200 ipv ISO400 gebruiken bijvoorbeeld.  Is dit waar?  Of is dit alleen als je analoge fotos maakt?   
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

J.A.F._Doorhof

ISO heeft niets te maken met ruimer belichten.
Vaak bedoelen ze ermee dat zwart wit FILM wat meer dynamisch bereik heeft en dat je daardoor wat meer richting de highlights kunt schieten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jimmy Conway

Quote from: Tube-freak on September 29, 2009, 08:55:18
Nog even een klein - min of meer offtopic - vraagje.  Ik heb ergens gelezen dat je met zwart wit foto's ruimer moet belichten. ISO200 ipv ISO400 gebruiken bijvoorbeeld.  Is dit waar?  Of is dit alleen als je analoge fotos maakt?   

Dat kan/gebeurt met film, als je het ontwikkelproces daar op aanpast.


DD2

Ben zelf niet zo van het foto's maken (zelfkennis  :P).. maar wat een prachtige foto's staan hier tussen! in elke styl zit behoorlijk vakwerk naar mijn mening! leuk te zien dat we van die goede fotograven op het forum hebben.  O0

GTDesign

Gisteren een shoot gehad met Demi...13 jaar. Echt een super talent. Deze meid gaat het heel ver schoppen.


bmateijsen

13 jaar... hmmm, ik heb dan wel moeite met deze pose.... (met de nadruk op ik).

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jimmy Conway

Quote from: bmateijsen on September 30, 2009, 20:35:45
13 jaar... hmmm, ik heb dan wel moeite met deze pose.... (met de nadruk op ik).

Om je blik te verruimen :laugh: : is in het fotomuseum den Haag nu het werk van Sally Man te zien.  8)

Gaeje

damn die heeft witte oogbollen zeg!

bmateijsen

Quote from: Jimmy Conway on September 30, 2009, 21:31:37
Om je blik te verruimen :laugh: : is in het fotomuseum den Haag nu het werk van Sally Man te zien.  8)


Totaal andere tentoonstelling, juist wel interessant... Het is iets anders ;)

beunky

Ik kan me er iets bij voorstellen Bjorn.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Audiofiel

Ik ook. Meisjes van 13 sexy afbeelden, dat vind ik niet zo fatsoenlijk. Niet goed voor het zelfbeeld van jongeren. :confused:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

GTDesign

Quote from: Audiofiel on September 30, 2009, 22:42:04
Ik ook. Meisjes van 13 sexy afbeelden, dat vind ik niet zo fatsoenlijk. Niet goed voor het zelfbeeld van jongeren. :confused:

Onzin, ze is er zelf dolblij mee. Ik zie geen enkele aanwijzing wat jij hier sexy aan vind. Ze heeft gewoon een leuk koppie.

Jimmy Conway

Quote from: bmateijsen on September 30, 2009, 22:36:28
Totaal andere tentoonstelling, juist wel interessant... Het is iets anders ;)
De discussie die over haar werk is gevoerd lijkt toch aardig op deze hier... :laugh:

Perfectionist

Quote from: GTDesign on September 30, 2009, 23:11:59
Onzin, ze is er zelf dolblij mee. Ik zie geen enkele aanwijzing wat jij hier sexy aan vind. Ze heeft gewoon een leuk koppie.


Ik zie hier ook geen enkel probleem in. Er is niets onfatsoenlijks aan die pose.
Een beter forum begint bij jezelf.

donaldk

Quote from: GTDesign on September 30, 2009, 23:11:59
Onzin, ze is er zelf dolblij mee. Ik zie geen enkele aanwijzing wat jij hier sexy aan vind. Ze heeft gewoon een leuk koppie.


Inderdaad een heel leuk koppie.

Je hebt zelfs vermeden de lippen de klassieke glamourlook te geven, met felrood en veel gloss. Alleen door dat wit wat er nu overheen zit, lijken haar lippen weer droog en gebarsten. Alsof het al weer winter is en ze de labello is vergeten.

Als ze een beetje lengte heeft, heeft ze een goeie kans op werk, zover ik dat kan boordelen, zeker op basis van een foto.

Ik had er overigens ouder ingeschat, der gezicht is namelijk al vrij getoned.

GTDesign

Beetje lengte...whoehaha ze is nu al 1.76

donaldk

Dat bedoel ik. Een paar centimeter erbij en ze kan de catwalk op. Ondanks de ophef van de afgelopen jaren zijn jonge catwalk modellen nog steeds in trek, vanwege maatje 34/36. En ze ziet er verre van anorrexisch uit, dus...

supergijs

Even een iets minder mooi, (fysiek) persoon.



Wel een geweldige kop.  :music:

celerontje

Kwam-ie op de Norton of op de BSA? :D

Leuke foto! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

donaldk