Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GTDesign


GTDesign

Tegenwoordig gebruiken de modellen je Lens al als kapstok...


Joris1971

Quote from: GTDesign on August  6, 2009, 15:21:01
Tegenwoordig gebruiken de modellen je Lens al als kapstok...


Laat dan ook de foto zien die je maakte op dat moment Gé.  ;D ;D :pompom: :clapping:

GTDesign


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

GTDesign

Grote opdrachtgever is binnen... :sigh:


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

GTDesign


reza

Die foto met dat water is erg mooi!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

GTDesign

Quote from: Joris1971 on August  6, 2009, 16:09:57
Laat dan ook de foto zien die je maakte op dat moment Gé.  ;D ;D :pompom: :clapping:


Dat was hier ergens joris... :P

J.A.F._Doorhof

pas op met logo's ge, ze zijn daar de laatste tijd HEEL fel mee.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

Ook maar een paar om te delen.
1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankB

Wauw Frank, prachtige foto's weer!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Martijn V

Een paar van de straat;
                               

                                 
                                 
                                 
                                 

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jimmy Conway

#241
Quote from: J.A.F._Doorhof on August 10, 2009, 17:07:45
Almere ?

Nee, dat kan niet dit zijn echte mensen.
In dat poldergebied wonen alleen maar poppen met strakke huidjes...  ;)

Martijn V


J.A.F._Doorhof

@Jimmy,
Als je goed kijkt zie je dat deze foto's nagenoeg niet bewerkt zijn, Corine is nu eenmaal gezegend met een zeer goede huid :D
Als je dan een beetje je licht goed afstelt en een goede camera/sensor gebruikt voila :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign


Gaeje

Frank,

is het geen ideetje om eens je actieterrein te vergroten? heb dat autokerkhof nu al wel veel zien passeren

grtjs,
Gaetan

J.A.F._Doorhof

#246
Je moet mijn werk beter volgen Gaetan, voordat je dat soort dingen zegt :D zie bv www.frankdoorhof.com/portfolio
Je vind daar foto's uit verschillende landen waar we de shoots doen, dus veel verder dan alleen maar Emmeloord of Nederland  ;)
Door de workshops die ik geef zit ik regelmatig in het buitenland en probeer dan naast de locatie workshops ook altijd 1 dag een vrij werk fotoshoot te doen op een leuke locatie.
Zijn wel hectische trips, vaak is het binnen 3 dagen heen en weer in Europa en alleen in locaties verder weg blijven we iets langer, zoals in Amerika proberen we altijd een week vakantie er aan te plakken.

Het autokerkhof ligt nog geen minuut lopen van ons huis en deze serie is geschoten gedurende een locatie workshop die ik daar geef.
Daarbij komt dat de stijl van de foto's radicaal anders is als bij vorige series, heb er trouwens in totaal 4 daar geschoten in 3 jaar tijd dus het valt wel mee denk ik.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

moeten, moeten...

ik ben gewoon geen grote fan van jouw stijl, dus ga ik automatisch ook niet je website opvolgen, maar ik zie wel wat er hier gepost wordt, omdat ik hier sowieso rondhang voor HT stuff.
Ik probeer meestal niets te posten, omdat het toch mijn genre niet is (glamour) en ik er dus weinig zinnigs aan kan toevoegen (want dat probeer je toch tenslotte, met (positief bedoelde) kritiek? Maar ik dacht heel voorzichtig eens iets te vermelden: nl dat het mij opviel dat ik deze locatie al enkele keren had zien opduiken. (is nu eenmaal heel herkenbaar) (en je geeft het zelf al aan: "het is nog geen minuut lopen van ons huis.")

Maar zoals ik wel een beetje gevreesd had wordt snel in defensieve modus gegaan, en goedbedoelde raad afgeketst.

Grtz,
G.

Madhouse

#248
Wat mij juist opvalt Gaetan is dat je altijd wel op een negatieve manier overkomt op iemands manier van fotograferen. Ik ben ook geen fan van jouw werk van wat ik gezien heb, maar hou dat voor me en respecteer je werk. Iedereen heeft namelijk een andere style op fotografie gebied en dient gewoon gerespecteerd te worden. Ik vind ook dat als je geen fan van iemands werk bent reageer je ook niet.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

beunky

Ik vind wel dat er een verschil is tussen het niet je smaak zijn of dat iets wel of niet een goede foto is.
Het werk van Frank spreekt mij over het algemeen niet zo heel erg aan, maar ik kan heel goed zien dat het hele goede foto's zijn (en ook nog wel benoemen waarom). Volgens mij is het prima om dat aan te geven.

Je kunt dus in mijn beleving prima reageren als iets niet je stijl/smaak is.

@ Gaetan: ik moet wel zeggen dat je post wat summier is waardoor het op mij niet prettig over zou komen als ik Frank zou zijn.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"