Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

Quote from: Rob Eric Blank on October 29, 2015, 08:03:36
Het meisje zat op een kleedje en daar zat ze niet meer op. Die lag achter haar en heb ik weg gecloned.

Dat is helaas wel goed te zien. Ik zie een spoor van 3 reflecties rechts van het meisje. Misschien iets subtieler klonen. ;)


De remote flitser lag zeker links tussen de bosjes verstopt? Erg mooi effect zo! 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

GTDesign

#2276

GTDesign


BernHardN

dat zijn een paar hele mooie weer! daar zal Eef wel blij mee zijn!

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

VTEC_genieter

Heel mooi kwaliteit lens, camera en mooi gespeeld met het licht Gé [emoji106]
En mooie modellen.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Henrie

#2281
Zijn de gezichten van die vrouwen nou zo dichtgeplamuurd, of zijn de foto's gewoon heel erg nabewerkt? ik vind het er in ieder geval erg onnatuurlijk uitzien...
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

Oud lid

Beetje Madame Tussauds dames...

Erwin B

Kjelt

Tja geen modeblad meer waarbij dit niet gebeurd, sterker nog vaak worden ook nog bepaalde proporties veranderd (langere benen bv).
Helaas de oorzaak dat veel tieners niet meer lekker in hun echte vel zitten, maar wordt wel andere offtopic discussie.

VTEC_genieter

De redactie van een modeblad let ook heel erg op de visagie: foto's met puisten/oneffenheden/poriën op de huid of wallen onder je ogen, of uitstekende neusharen willen ze niet gebruiken.

Goede visagie en retouchering helpt!! [emoji106][emoji106]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

GTDesign


GTDesign


LittleNinja

Tja Ge, dat zijn weer plaatjes waar je blij van wordt. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raphie

Ja! Mooie foto, mooie vrouw, mooie styling! top!
JBL PRX Power!

VlisChris

#2289
Snelle foto voor ik vreesde weggestuurd te worden :D

_MG_9626.jpg by Christiaan Sauer, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

Mooi moment van een harde werker [emoji106]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Oud lid

Ik vind de man net iets te ver weg zitten. Had je niet kunnen komen tot waar die pijp begint waar hij op zit? Maar nog wel die schroefgaten in beeld.

Erwin B

Rob Eric Blank

De man is wel mooi, ook de lijn door de pijpleiding. Alleen leiden de kranen rechts wat af.

beunky

Mijn zoon, net op de foto gezet met de nieuwe Batis 85mm lens, klik op de foto voor een groter formaat:

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Nahpets

Het spijt me Beunky, maar ik vind dit een hele ongelukkige foto. Doordat zijn kruin (veel) dichter bij de camera ligt is de vertekening enorm.

Als je wat verder naar links was gaan staan bij het maken van de foto had ik hem ws prachtig gevonden.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

beunky

Ok, thanks voor de feedback.
Herkansing:



"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

beunky

Nog eentje van onze zoon met de Batis 85.

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Leeuwarden


LittleNinja

Mooie plaat Leeuwarden! Ik dacht eerst waarom is die muur links schuin, maar nu ik het subject bekijk, snap ik het. (iPad, dus ik moet soms het plaatje schuiven om alles in beeld te hebben.)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"