Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rob Eric Blank


Bama

Quote from: Rob Eric Blank on October 24, 2015, 11:11:56
Scary one, nice

Even een plaatje van de herfst.
Forrest exploration by Rob Blank, on Flickr

demotiverend mooie foto ;)

Nahpets

Quote from: Bama on October 26, 2015, 20:33:22
demotiverend mooie foto ;)

Wel een beetje. Dat is een niveau dat ik never nooit niet ga redden. Wel prachtig om te zien.

En dus ook maar even volgen op Flickr.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

vieze freddie

heel mooi, spijtig van de jas (maar het is dan ook geen studio opname neem ik aan ;D )
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Rob Eric Blank

Quote from: vieze freddie on October 27, 2015, 08:27:57
heel mooi, spijtig van de jas (maar het is dan ook geen studio opname neem ik aan ;D )
haha....Als het een studio opname was, had ik er met die bomen wel werk van gemaakt ;)
Was vorige week donderdag, regenachtig en koud voor het kleine meisje. Dus de dikke winterjas aan. OOk nog een sjaal, maar die had ze binnen een seconde af. Dat was stilistisch wel beter....

Ps dank voor de commentaren!

eddy135

Quote from: vieze freddie on October 27, 2015, 08:27:57
heel mooi, spijtig van de jas (maar het is dan ook geen studio opname neem ik aan ;D )
Wat is er mis met de jas?  :blink:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

VTEC_genieter

Mooie plaat Rob!
Je hebt zomerse kleuren en herfstkleuren [emoji106]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Quote from: eddy135 on October 27, 2015, 17:33:38
Wat is er mis met de jas?  :blink:

Dat zit ik me dus ook af te vragen. Zo is de plaat veel realistischer. Als ze daar in een jurkje had gezeten had ik het veel opvallender gevonden.
Dit klopt wel in mijn ogen.

Mooie plaat btw!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

vieze freddie

ik kan (bijna) geen armen en benen onderscheiden, 't is nu meer jas dan kind
had imho nòg mooier geweest zonder jas, maar ik begrijp het wel, heb zelf een kind :P
slappekoorddansen tss stiekeme en geposeerde kiekjes
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Raphie

Mooie foto, de blurr is elliptisch, de focus is zeg maar een "platte circel" maar de belchting zit weer links van de circel. Ik vind de kleuren en scherpe schitterend, maar vind zo de "compositie" tussen licht, focus en onderwerp nogal kunstmatig overkomen. Als dit zo onbewerkt uit de camera is komen rollen: fantastische foto! Wanneer dit nabewerkt is ben ik benieuwd hoe je tot deze keuze gekomen bent, het geeft nogal een "scheve tunnel idee"
JBL PRX Power!

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Rob Eric Blank

Quote from: Raphie on October 28, 2015, 08:31:18
Mooie foto, de blurr is elliptisch, de focus is zeg maar een "platte circel" maar de belchting zit weer links van de circel. Ik vind de kleuren en scherpe schitterend, maar vind zo de "compositie" tussen licht, focus en onderwerp nogal kunstmatig overkomen. Als dit zo onbewerkt uit de camera is komen rollen: fantastische foto! Wanneer dit nabewerkt is ben ik benieuwd hoe je tot deze keuze gekomen bent, het geeft nogal een "scheve tunnel idee"
Het licht (door een flits) en DOF zijn niet nabewerkt (de kleuren wel iets meer geel en bruin gemaakt). Het meisje zat op een kleedje en daar zat ze niet meer op. Die lag achter haar en heb ik weg gecloned. Dit heeft wel een beetje invloed op de scherpte cirkel. Ik heb er geen bewuste onscherpte in gemaakt met postprocessing.

GTDesign

#2262
Tijdje geleden dat ik iets gepost heb...

GTDesign


audionut

Mooi hoor...paar druppeltjes bloedspoor had het helemaal te gek gemaakt :)
Men neme een paar maggies, doen daar wat minipodjes bij en hebbe.... een kamer vol speakers!

Erik

Heel mooi die kwaliteit hoop ik ooit nog eens te maken. Jammer dat je niet meer post, hoop dat je weer eens wat vaker wat post.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

GTDesign


snopper

@Gé. Leuk en heel mooi je fotos weer te zien.
Keep them coming  :worship:

Snopper

Cyrus·

#2269
Mag weg, verkeerde topic
Groeten,
Edwin

Kjelt

Mooi echter ik zie geen mens, verkeerde topic  :D

Cyrus·

Groeten,
Edwin

Siddartha

Dit is een foto van mijn dochter vlak na de geboorte... vind em vooral zelf erg mooi  :minlove:

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Trabuca

Quote from: Siddartha on March 31, 2016, 21:25:41
Dit is een foto van mijn dochter vlak na de geboorte... vind em vooral zelf erg mooi  :minlove:


Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, scherpe foto ook. Ik ben mijn dochter van 7 weken aan het wiegen terwijl ik dit type. Goed scherpe foto's maken van zo'n beweeglijk meisje valt nog niet mee merk ik.
Denon AVC-X3800h | NCore500mp | Kef R3, R2C | Sony 85X95L | JL Audio 12W6 DIY Sub

Siddartha

#2274
Thanx, ze is inmiddels al 9 weken... En inderdaad ze zitten niet makkelijk stil!
En jullie ook proficiat!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2