Rondje Groningen.

Started by Alex Groningen, May 31, 2009, 00:19:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sr7000

Hoi iedereen,

Het is ondertussen al weer een behoorlijke tijd geleden dat we bij elkaar zijn geweest. Misschien een leuk idee om hier eens een vervolg aan te geven? Lijkt me wel weer leuk en gezellig.


Alex Groningen

Lijkt me een erg goed idee. Ee tijdje terug is zwak uitgedrukt, inmiddels alweer ruim een jaar geleden. ;)

sr7000

Zo lang geleden al weer? Time flies :) Was erg leuk vorige keer!

Alex Groningen

Vond ik ook. Wilde er graag weer één doen deze zomer maar het weer zat niet echt mee.
Maar het lijkt me erg leuk om er dit jaar nog één te doen.
Zag dat jij weer een mooie aanwinst hebt. ;) Hint.

sr7000

Yeah: Heb er sinds vorig jaar een aantal leuke speeltjes bij gekregen O0 Ik heb nu een stuk beter beeld,en nog iets betere stereo. Als je zin heb ben je welkom voor een film/muziek avondje hoor. Lijkt me leuk!

Alex Groningen

Ik heb er zeker zin in om een keer bij je langs te komen. Ben wel benieuwd wat je er nu hebt staan.
We moeten eerdaags maar eens even wat afspreken, lijkt me gezellig.

Multimediaknaller

Mensen met een low budgetset ook welkom  ;D (zie handtekening)

Ben geen prater, maar wel een luisteraar dus dat komt dan goed uit  ;)

LuPo

Ik woon in Groningen (stad). Lijkt me leuk om eens bij andere HT-leden te luisteren. Mijn setje is niet je-van-het maar het voldoet hier prima.

Topic lijkt wel een beetje dood? :unsure:

Alex Groningen

Quote from: Bierbraker on August 17, 2012, 11:44:31
Mensen met een low budgetset ook welkom  ;D (zie handtekening)

Ben geen prater, maar wel een luisteraar dus dat komt dan goed uit  ;)

Quote from: LuPo on December 11, 2012, 18:32:51
Ik woon in Groningen (stad). Lijkt me leuk om eens bij andere HT-leden te luisteren. Mijn setje is niet je-van-het maar het voldoet hier prima.

Topic lijkt wel een beetje dood? :unsure:

Lijkt mij erg leuk om eens wat af te gaan spreken. Het gaat me niet eens zo zeer om de set (als die maar wel een beetje redelijk klinkt ;)) Maar meer om elkaar te leren kennen en wat leuke nieuwe muziek te ontdekken.

LordoftheLints

Lijkt mij ook erg gezellig Alex!
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

BJF

Voorzichtige interesse hier, ik zet hiermee de notificatie voor dit topic even aan.
NAD M10 V2
Elac FS247