Rondje Groningen.

Started by Alex Groningen, May 31, 2009, 00:19:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen

Op dit moment staat de teller op 10 personen. Gaat vast gezellig worden. Zodra het mooie weer aanbreekt zal ik jullie via een PM op de hoogte brengen van hoe en wat en wanneer. Laat me dan ook even weten wat jullie graag willen drinken, zal zorgen voor genoeg vlees op de BBQ. 8)

Alex Groningen

#51
Zal even gaan bijhouden wie er heeft gereageerd op de PM, en langskomt.

1 - JeKa
2 - Douma
3 - Nosferatu
4 - sr7000
6 - NielsLu
7 - Maurits
8 - Mimic
9 - Dracoplasm
10- quipmk

Douma

QuoteOp dit moment staat de teller op 10 personen. Gaat vast gezellig worden. Zodra het mooie weer aanbreekt zal ik jullie via een PM op de hoogte brengen van hoe en wat en wanneer. Laat me dan ook even weten wat jullie graag willen drinken, zal zorgen voor genoeg vlees op de BBQ.  8)

Leuk! Heb er zin in.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

JeKa

We kunnen ook allemaal wat meenemen. Jij hoeft niet in alles te voorzien wat mij betreft (of we delen de rekening achteraf).

sr7000

Ik wil ook best wat meenemen hoor. Voor de mensen die tegen een beetje pittig kunnen. Ik kook voornamelijk Aziatisch  :wub: Lijkt me leuk als iedereen wat meeneemt. Want Jeka kan ook erg goed koken heb ik me laten vertellen  O0

Alex Groningen

Mee betalen is niet nodig. Maar als jullie lekker kunnen koken, dan zal het leuk zijn als we daar van kunnen proeven. ;D
En pittig eten gaat er bij mij altijd wel in.

Douma

Jeka staat zijn mannetje wel in de keuken en ik hou ook zeker van pittig eten. Daarnaast is het te gek voor woorden dat je voor negen man eten gaat betalen, Alex.
Laten we als het zover is eens kijken wie wat maakt.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

JeKa

Jongens wat een lof weer! Ik hou ook zeker van pittig eten, kook bijna dagelijks met Thaise/Spaanse/Surinaamse pepers, heerlijk! We brengen mooi allemaal wat in hoor en wie niet kan koken neemt maar een kratje Hertog-Jan mee.  :D
Mijn Saté en pindasaus zijn verrukkelijk al zeg ik het zelf, dus grote kans dat ik die ga maken!

Ps; ook Douma kan goed koken, dus dit zal een topbbq worden!

NielsLu

Hmmm... Ik ben zelf niet zo van het hele pittige eten :withstupid:, maar ik vind ook dat Alex niet zelf voor alle kosten van de bbq hoeft op te draaien. En anders neem ik wel wat vlees mee of zo.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Alex Groningen

Vind dit helemaal top van jullie. Hoor dan wel van jullie wat er zoal meegenomen wordt. Zal zelf ook zorgen dat er genoeg in huis is.

Alex Groningen

Iedereen die een PM heeft ontvangen heeft nu ook gereageerd. Zo te zien zijn we met een leuk groepje van 11man.

Dracoplasm

Quote from: JeKa on January 21, 2010, 13:07:00
Jongens wat een lof weer! Ik hou ook zeker van pittig eten, kook bijna dagelijks met Thaise/Spaanse/Surinaamse pepers, heerlijk! We brengen mooi allemaal wat in hoor en wie niet kan koken neemt maar een kratje Hertog-Jan mee.  :D
Mijn Saté en pindasaus zijn verrukkelijk al zeg ik het zelf, dus grote kans dat ik die ga maken!

Ps; ook Douma kan goed koken, dus dit zal een topbbq worden!

Als koken geen probleem is maar de luiheid toeslaat, mag ik dan ook een kratje Gulpener, HJ of Grolsch meenemen?
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Alex Groningen

Quote from: Dracoplasm on February  7, 2010, 22:26:44
Als koken geen probleem is maar de luiheid toeslaat, mag ik dan ook een kratje Gulpener, HJ of Grolsch meenemen?


Een kratje Hertogh Jan is altijd goed.  ;D

mimic

ennn nog een kok in spé!!!
KEF LS50W - Velodyne DD12

Maurits

Het weer gaat de goede kant op! :-)
Afgelopen weekend ook een meet and greet gehad met een werknemer van een hifi zaak hier in de stad. Toch geweldig hoor zo'n sessie! In mijn directe vriendgroep zit maar een "freak" helaas. :P
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

Alex Groningen

Zal binnenkort eens een datum gaan prikken. Hoor dan wel of het jullie uitkomt.

Alex Groningen

Heb bij deze even een datum geprikt, zaterdag 29 mei. Hoop dat iedereen dan kan en dat het dan goed weer is. Laat me maar weten of dit een geschikte datum is, of dat je een andere datum beter vind. Nu maar hopen op goed weer, en anders doen we het een weekje later.

Ik verheug me er op. ;D

JeKa

Quote from: Alex Groningen on April  1, 2010, 19:24:10
Heb bij deze even een datum geprikt, zaterdag 29 mei. Hoop dat iedereen dan kan en dat het dan goed weer is. Laat me maar weten of dit een geschikte datum is, of dat je een andere datum beter vind. Nu maar hopen op goed weer, en anders doen we het een weekje later.

Ik verheug me er op. ;D

Staat genoteerd!

mimic

KEF LS50W - Velodyne DD12

sr7000

**krabbelt ook wat in zijn agenda**

NielsLu

Volgens mij kan ik dan ook wel  :)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Douma

"Nothing lasts, but nothing is lost."

Alex Groningen

Hartstikke leuk. Nu maar hopen dat de anderen ook kunnen.

Maurits

#73
mooi op tijd. Ik heb de datum genoteerd in mijn Agenda.
M.a.w Present! :-)
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

Douma

Ik zal moeten afhaken voor deze gezellige samenkomst. Nou ja, moeten... De 29ste is net een 'neven- en nichtendag' vastgelegd. Aangezien het alweer twee jaar geleden is, terwijl we daarvoor 2x per jaar afspraken, ga ik hier voorrang aan geven.
"Nothing lasts, but nothing is lost."