Rondje Groningen.

Started by Alex Groningen, May 31, 2009, 00:19:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen

Quote from: sr7000 on June 27, 2009, 18:01:59
En....worden de plannen al wat concreter? :popcorn:

Plannen zijn al rond,en er is nog een plaatsje vrij. Dus als je zin hebt om mee te rijden dan hebben we 4 man vanuit Groningen.
Laat het me maar even weten.

sr7000

Lijkt me gezellig! Count me in! Laat maar weten wat de plannen zijn. :pompom:

Alex Groningen

Je staat er al op  ;D En ik hou je verder op de hoogte.

marcobuurlage

ik zie et ook wel zitten

Heb een Panasonic beamer ax 200e ofzo :P een samsung bd 1500 speler en als receiver de philips fr 980 geloof ik

tis al laat  :P
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

NielsLu

Even een topic omhoog brengen  ;) Ik wil ook wel een keer een meet en greet doen, echter is het bij mij wat lastig om mensen te ontvangen (mijn set staat op slaapkamer met hooguit 2 luisterplekken op m'n bed). Ik woon in Stadskanaal
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Alex Groningen

Quote from: NielsLu on August 18, 2009, 12:20:18
Even een topic omhoog brengen  ;) Ik wil ook wel een keer een meet en greet doen, echter is het bij mij wat lastig om mensen te ontvangen (mijn set staat op slaapkamer met hooguit 2 luisterplekken op m'n bed). Ik woon in Stadskanaal


Zodra ik hier het gewenste resultaat heb gehaald (akoestiek) wordt het hier ook wel tijd voor een meet & greet.
Dus dan ben je bij deze van harte welkom.

NielsLu

Quote from: Alex Groningen on August 18, 2009, 17:43:12
Zodra ik hier het gewenste resultaat heb gehaald (akoestiek) wordt het hier ook wel tijd voor een meet & greet.
Dus dan ben je bij deze van harte welkom.

Alvast bedankt voor de uitnodiging! Ik hoor het dan wel als het zo ver is.  ;)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Alex Groningen

Komt goed, je gaat zeker nog even van me horen.

Douma

Dit kon nog wel eens druk gaan worden.:P
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Alex Groningen

Quote from: Douma on August 20, 2009, 19:52:55
Dit kon nog wel eens druk gaan worden.:P

Wanneer ik tevreden ben met akoestiek, en mijn nieuwe meubel er is, kom je toch ook langs?

JeKa

Quote from: Alex Groningen on August 21, 2009, 07:02:31
Wanneer ik tevreden ben met akoestiek, en mijn nieuwe meubel er is, kom je toch ook langs?

En ik  :tongue2:

Douma

QuoteWanneer ik tevreden ben met akoestiek, en mijn nieuwe meubel er is, kom je toch ook langs?

Zeker weten. Maaruh... "Wanneer ik tevreden ben met akoestiek" ...hoe snel ben jij tevreden?;)
"Nothing lasts, but nothing is lost."

neptune

Quote from: Douma on August 21, 2009, 08:41:50
Zeker weten. Maaruh... "Wanneer ik tevreden ben met akoestiek" ...hoe snel ben jij tevreden?;)
rond 2015 schat ik :baaa:
zet hier iets neer

Alex Groningen


Alex Groningen


Dracoplasm

Quote from: neptune on August 21, 2009, 11:57:16
rond 2015 schat ik :baaa:

Tegen die tijd is mijn ruimte ook beschikbaar  ;)

Als ik een andere versterker/verbeterde bron heb staat mijn deur ook min of meer open!
Vind het ook leuk om bij anderen langs te komen.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

quipmk

Beetje laat.  ;D

Maar loopt dit nog. Heb anders ook wel interesse. Kom uit Kielwindeweer.

groet Marcel
MK

Maurits

Hoi!

Ik woon in de stad Groningen en heb ook wel interesse in een meet and greet. :-)
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

Alex Groningen

Durfde me eigenlijk niet meer te vertonen in deze topic. ;D Wil graag eerst thuis de punten op de i zetten en dat is op dit moment nog de akoestiek.
Zodra dat ook op orde is moet er zeker even een datum geprikt worden. Het beste lijkt mij in januari, even na de feestdagen. :xmas:

Het beste lijkt me niet meer dan 4 te gelijk.

Alex Groningen

Als het goed is heeft iedereen die in deze topic staat van mij een PM gekregen. Mocht ik iemand vergeten zijn dan hoor ik dat graag.

Alex Groningen

#45
.....

Alex Groningen

#46
Hopen dat de anderen nog reageren en we zitten met een leuk groepje. Nu hopen dat het weer in april/mei meezit, en we hebben een leuke BBQ middag/avond.

mimic

KEF LS50W - Velodyne DD12

Alex Groningen


sr7000

Lijkt me leuk! Een aantal van jullie heb ik al eens mogen ontmoeten. Heb er zin in! :pompom: