Rondje Groningen.

Started by Alex Groningen, May 31, 2009, 00:19:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen

Weet dat er een aantal mensen zijn die hier uit Groningen komen.Nu lijkt het mij leuk om een rondje provincie(stad) te doen,weet dat er 2a3 forum leden zijn die het leukt lijkt om bij elkaar langs te komen.Wie o wie lijkt het leuk om ook eens leuk en gezellig bij elkaar langs te gaan,en elkaars set te gaan beluisteren? Ook de rest van het land is natuurlijk welkom (mocht je in de buurt zijn)

Douma

You can count me in! Maar dat wist je waarschijnlijk al.:)

En voor zover ik weet is JeKa hier ook wel voor te porren.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

JeKa

Quote from: Douma on May 31, 2009, 11:57:31
You can count me in! Maar dat wist je waarschijnlijk al.:)

En voor zover ik weet is JeKa hier ook wel voor te porren.

Klopt helemaal. Alex en ik hebben het er ook al over gehad. Nou, wie trapt er af? Moet wel zeggen dat ik niet heel veel ruimte heb, dus dat 4 man eigenlijk wel de max is.

Douma

QuoteMoet wel zeggen dat ik niet heel veel ruimte heb, dus dat 4 man eigenlijk wel de max is.

Met 4 man wordt het bij mij wel erg gezellig.:P Wat betreft ruimte laat het bij mij nogal te wensen over.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Alex Groningen

De 2 eersten hebben gereageerd,en van jullie 2 wist ik het  ;) Wil wel aftrappen hoor.Nog 2 a 3 week en ben dan bijna klaar hier.
Zoals eerder gezegd krijgen jullie 2 dan een PM van me. 

S@m

Quote from: Alex Groningen on May 31, 2009, 17:44:54
De 2 eersten hebben gereageerd,en van jullie 2 wist ik het  ;) Wil wel aftrappen hoor.

Met wat als bron... :smile:

Alex Groningen

Quote from: S@m on May 31, 2009, 19:41:34
Met wat als bron... :smile:

Tja nog zoekende he, ;) Zet er maar eerst de Denon cd speler tussen,net zolang tot ik heb wat ik zoek. :biggrin:

Alex Groningen

#7
Quote from: Douma on May 31, 2009, 11:57:31
You can count me in! Maar dat wist je waarschijnlijk al.:)

En voor zover ik weet is JeKa hier ook wel voor te porren.

Wist ik zeker al.Neem je dan ook even wat cd s mee waar we het een tijdje geleden over hadden? :biggrin: je weet vast wel wat ik dan bedoel.

Douma

QuoteDe 2 eersten hebben gereageerd,en van jullie 2 wist ik het  ;) Wil wel aftrappen hoor.Nog 2 a 3 week en ben dan bijna klaar hier.
Zoals eerder gezegd krijgen jullie 2 dan een PM van me. 

Leuk. Ach, nog 3 weken. Voldoende tijd om een mooie bron te regelen. en anders doe je maar wat meer je best.:P

Nog meer groningers hier? Mick wat zeg jij ervan? :) Ben namelijk wel benieuwd naar het nieuwe huis voor mijn oude Audio Nirvana's.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Alex Groningen

Quote from: Douma on June  1, 2009, 07:46:59
Leuk. Ach, nog 3 weken. Voldoende tijd om een mooie bron te regelen. en anders doe je maar wat meer je best.:P


Ben al druk bezig,maar mensen reageren niet altijd terug bij een bod,mocht het te laag zijn dan hoor ik dat ook graag.
Maar ik blijf zoeken. :biggrin:

S@m

Quote from: Alex Groningen on June  1, 2009, 07:54:18


Ben al druk bezig,maar mensen reageren niet altijd terug bij een bod,mocht het te laag zijn dan hoor ik dat ook graag.
Maar ik blijf zoeken.

Of je moet een onfatsoenlijk lage bieding hebben gedaan...

€ 1050,- is een erg nette prijs voor een Musical Fidelity A5 cd speler dus ik denk dat lager bieden weinig zin heeft en je al blij mag zijn 'm voor dat bedrag mee te mogen nemen.

Alex Groningen

Quote from: S@m on June  2, 2009, 11:32:01
Of je moet een onfatsoenlijk lage bieding hebben gedaan...

€ 1050,- is een erg nette prijs voor een Musical Fidelity A5 cd speler dus ik denk dat lager bieden weinig zin heeft en je al blij mag zijn 'm voor dat bedrag mee te mogen nemen.

Ik begin altijd met een lage bod,en hoor dan vanzelf wat er bij moet.9 van de 10 keer kom ik er wel uit met de koper/verkoper. En weet dat €1050,-een nette prijs is.

S@m

Quote from: Alex Groningen on June  2, 2009, 13:55:11
Ik begin altijd met een lage bod

Dat gaat vaak goed, maar kan ook als een belediging opgevat worden. Zozeer zelfs dat de moeite van een reactie geven niet wordt genomen en zelfs het artikel kan je misgund worden... ;)



Alex Groningen

Quote from: S@m on June  2, 2009, 15:20:22
Dat gaat vaak goed, maar kan ook als een belediging opgevat worden. Zozeer zelfs dat de moeite van een reactie geven niet wordt genomen en zelfs het artikel kan je misgund worden... ;)





Bij het laatste zinnetje,dat gevoel heb ik nu al.Heb er nog keurig een email heen gestuurd,van mocht ie het te laag vinden dat ik het dan ook graag hoor,en dat we er samen wel uit zullen komen,maar zelfs dan geen reactie.

S@m

Quote from: Alex Groningen on June  3, 2009, 06:17:42
zelfs dan geen reactie.

Waarom bel je hem niet, bij zijn advertentie(s) vermeldt hij z'n telefoonnummer..... ;)

mimic

Leuk plan dit :) Ik wil ook wel mensen ontvangen, en uiteraard bezoeken!!!

Wel graag ruim van te voren een planning maken o.i.d. :) :) :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

Alex Groningen

Quote from: mimic on June  3, 2009, 10:17:17
Leuk plan dit :) Ik wil ook wel mensen ontvangen, en uiteraard bezoeken!!!

Wel graag ruim van te voren een planning maken o.i.d. :) :) :)
Toevallig ook uit Groningen? Kan het niet zien in je profiel. Bij deze ben je welkom wanneer het zover is.

Alex Groningen

Quote from: S@m on June  3, 2009, 08:46:49
Waarom bel je hem niet, bij zijn advertentie(s) vermeldt hij z'n telefoonnummer..... ;)

Heb nog wel even geduld.Ben op dit moment druk bezig na me werk,dus echt  tijd om door het land te rijden heb ik even niet. Wacht eigenlijk tot er wat in de buurt is,wil hem toch graag eerst beluisteren. Maar blijf je op de hoogte houden.

S@m

Quote from: Alex Groningen on June  3, 2009, 16:36:20
tijd om door het land te rijden heb ik even niet. Wacht eigenlijk tot er wat in de buurt is

Waarom woon je dan ook in zo'n uithoek... :P


Alex Groningen

Quote from: S@m on June  3, 2009, 16:39:31
Waarom woon je dan ook in zo'n uithoek... :P



Waarom ligt de rest van het land hier zo ver vanaf. ;) :biggrin: En ach wat zeuren we over afstanden in dit kleine landje, van hier naar eindhoven in nog geen 3 uur en in 7 uurtje in Parijs. Afstanden vind ik dus geen probleem,alleen heb er op dit moment even geen tijd voor.

mimic

Quote from: Alex Groningen on June  3, 2009, 16:31:54
Toevallig ook uit Groningen? Kan het niet zien in je profiel. Bij deze ben je welkom wanneer het zover is.

winschoten :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

Alex Groningen

Quote from: mimic on June  3, 2009, 17:19:55
winschoten :)

Wanneer het zover is zal ik je even een PM sturen.

sr7000

Grappig: ik had dit topic op de een of andere manier volledig over het hoofd gezien. Werd er op geattendeerd door iemand die helemaal niet in Groningen woont..... :-[

Anyways: lijkt me erg leuk om eens een Groninger Meeting te houden. Ik had sowieso nog plannen om bij een aantal Groningers langs te komen. Altijd leuk  O0

Alex Groningen

Wanneer het zover is krijg je ook even een PM van me.

sr7000

En....worden de plannen al wat concreter? :popcorn: