Rondje Groningen.

Started by Alex Groningen, May 31, 2009, 00:19:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen

Jammer dat je er niet bij bent. Maar familie gaat natuurlijk voor. Maar mocht het 29mei een regenachtige dag worden dan stellen we het gewoon een week uit. Het zal jammer zijn als de BBQ verpest zal worden door een regenachtige dag.

Douma

Ik hou dit topic rond die tijd wel even in de gaten.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

mimic

He douma, moet dat nou! :(
KEF LS50W - Velodyne DD12

Douma

Tja, prioriteiten stellen. En dan is mijn familie nog altijd leuker dan jullie stelletje audio- en videofreaks. :P
"Nothing lasts, but nothing is lost."

mimic

 :sly:

Uiteraard joh :) Was meer zo van;

jammer, je bent een gezellige aanwinst!
KEF LS50W - Velodyne DD12

Douma

Quote:sly:
Uiteraard joh  :) Was meer zo van;

jammer, je bent een gezellige aanwinst!

Haha, die boodschap kwam over hoor. Ik bedoelde dus:

QuoteTja, prioriteiten stellen. :P En dan is mijn familie nog altijd leuker dan jullie stelletje audio- en videofreaks. :P
:D

Ach, ik zal de komende tijd iedere dag een regendans doen zodat de 29ste verzet moet worden. :devil:
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Alex Groningen

Zal leuk zijn al je er bij zou zijn. Loop wel met het idee om het een weekje uit te stellen, maar dan zal er wel weer iemand anders zijn die niet kan. Ik hou het gewoon op 29mei, en mocht het regenachtig weer zijn dan stellen we het een weekje uit.


En laat dat regendansje maar achterwege. Net weer een weekje vakantie gehad met genoeg grijs en regenachtig weer. :(

JeKa

Wat is de bedoeling zaterdag? Hoe laat worden we verwacht, wie neemt wat mee etc.?

Ik wil wel sateh met pindasaus maken.  :popcorn:

Alex Groningen

#83
Zaterdag zo rond een uurtje of twee, drie? Zeg het maar.

JeKa

Quote from: Alex Groningen on May 26, 2010, 15:02:34
Zaterdag zo rond een uurtje of twee, drie? Zeg het maar.

Uur of 3 is prima wat mij betreft! Hoe zit het met de rest? Wie neemt wat mee en schikt 3 uur jullie ook?

NielsLu

Ik vind 3 uur prima, ik neem wel wat bbq-vlees mee (moet ik alleen nog even weten hoeveel mensen er exact gaan komen).
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Alex Groningen

#86
Blijft een beetje stil hier. Zal ook wat vlees en sausjes in huis halen en bier en fris. Kijk eerst nog even wat de anderen mee gaan nemen, en zal dan even bekijken wat ik nog meer in huis haal.

mimic

Ik ben het helemaal vergeten!  :blink:

Even ehh inventariseren bij de wederhelft naar de plannen.

Wat gaan we eigenlijk doen? :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

sr7000

Quote from: mimic on May 27, 2010, 18:22:07
Ik ben het helemaal vergeten!  :blink:

Even ehh inventariseren bij de wederhelft naar de plannen.

Wat gaan we eigenlijk doen? :)

Lijkt me leuk als je ook komt! Ik zal er in elk geval zijn! Tenminste als Alex zijn adres nog even kan pm-en zodat ik weet waar ik naar toe moet  ;) Ik heb zelf alleen niet heel veel tijd om wat lekkers klaar te maken. Kan namelijk geen verse ingrediĆ«nten meer kopen van te voren. Ander maak ik wel een simpele salade of zo  :coffee:

Drie uur is trouwens prima voor mij! Ik zal ook wat muziekjes meenemen!

Alex Groningen

Zal vanavond even mijn adres doorgeven.

Alex Groningen

Net even het RTL weer zitten kijken. Nu maar hopen dat we het droog houden.

sr7000

Een beetje lekker weer zou fijn zijn inderdaad. Hoewel binnen schuilen en muziek luisteren me ook geen straf lijkt  O0

Alex Groningen

Quote from: sr7000 on May 27, 2010, 23:02:25
Een beetje lekker weer zou fijn zijn inderdaad. Hoewel binnen schuilen en muziek luisteren me ook geen straf lijkt  O0


Dat is dan ook weer zo. Maar het zou jammer zijn van het vlees en andere producten.


mimic

Alex, als we het verplaatsen vind ik het niet erg hoor  ::) ::)
KEF LS50W - Velodyne DD12

Maurits

Heren,

Ik vindt het erg spijtig maar ik moet helaas afzeggen vanwege een last-minute wijziging in de planning :(
Ik baal er erg van aangezien ik me al maanden hierop verheug.
Ik wens jullie allemaal erg veel plezier en misschien kan ik een keertje een BBQ organiseren ofzo...

Groet,
Maurits
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

Alex Groningen

Quote from: mimic on May 28, 2010, 07:45:12
Alex, als we het verplaatsen vind ik het niet erg hoor  ::) ::)


Wat mij betreft gaat het gewoon door, of de anderen moeten zeggen dat ze het ook willen uitstellen zodat we een andere keer met meer zijn.

NielsLu

Quote from: Alex Groningen on May 28, 2010, 16:52:57

Wat mij betreft gaat het gewoon door, of de anderen moeten zeggen dat ze het ook willen uitstellen zodat we een andere keer met meer zijn.

Wat mij betreft gaat het ook gewoon door hoor, heb er inmiddels al wel op gerekend...
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Alex Groningen

#97
Het gaat gewoon door, al zal het wel geen BBQ gaan worden. Net even txt 703 gelezen   >:(  Maar haal wel hapjes en drankjes op die we dan binnen kunnen nuttigen. Iemand nog wensen wat die graag wil drinken?

S@m

Kan je binnen geen vuurtje stoken, hout zat... :smile:

Goedemorgen en veel plezier vanmiddag!

Alex Groningen

Quote from: S@m on May 29, 2010, 08:07:53
Kan je binnen geen vuurtje stoken, hout zat... :smile:

Goedemorgen en veel plezier vanmiddag!


Goedemorgen en bedankt. Beetje balen met de voorspellingen. Nu schijnt de zon heerlijk, en eigenlijk heb ik de stille/valse hoop dat die dat vanmiddag ook nog doet.