Rondje Groningen.

Started by Alex Groningen, May 31, 2009, 00:19:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

S@m

Volgens de voorspelling komt het slechte weer pas vanavond in Groningen...

Alex Groningen

Komt dan mooi uit. Was al bang dat ik het vlees kon weggooien. Zal de volgende keer ook maar weer buienradar gaan raadplegen.

NielsLu

Quote from: Alex Groningen on May 29, 2010, 08:50:17
Komt dan mooi uit. Was al bang dat ik het vlees kon weggooien. Zal de volgende keer ook maar weer buienradar gaan raadplegen.

We gaan dus wel bbq-en? Want ik moet nog wat vlees ophalen namelijk  ;)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Alex Groningen

Quote from: NielsLu on May 29, 2010, 10:53:59
We gaan dus wel bbq-en? Want ik moet nog wat vlees ophalen namelijk  ;)

Ja we gaan lekker bbq-en. Ga zo nog even naar de supermartkt om fris, bier en sausjes te halen en dan heb ik dacht ik alles in huis.

JeKa

De sateh staat al sinds gisteren in de marinade en de pindasaus ga ik zo maken, tot straks dus!


mimic

Jongens, ik doe niet mee. Het lijkt me hardstikke leuk lekker en gezellig. Ik heb naast een aantal andere verplichtingen een beetje examenstress ( gewoon te weinig tijd in gestoken ). Na 7 jaar weer een opleiding is eh.... wennen.

Ik wens jullie veel plezier.
KEF LS50W - Velodyne DD12

Alex Groningen

Quote from: JeKa on May 29, 2010, 12:41:14
De sateh staat al sinds gisteren in de marinade en de pindasaus ga ik zo maken, tot straks dus!




Lijkt me erg lekker. Hoop dat ik nu ook genoeg in huis heb, en anders is appie hier om de hoek. Tot zo.

Alex Groningen

Quote from: mimic on May 29, 2010, 12:55:49
Jongens, ik doe niet mee. Het lijkt me hardstikke leuk lekker en gezellig. Ik heb naast een aantal andere verplichtingen een beetje examenstress ( gewoon te weinig tijd in gestoken ). Na 7 jaar weer een opleiding is eh.... wennen.

Ik wens jullie veel plezier.


Jammer. Maar er zal nog wel een volgende keer komen, hopen dat je er dan bij bent. Succes met je examen.

sr7000

Hoi hoi! De salade is helaas mislukt, en ik heb een lekke band, maar ik kom wel  :pompom: Even uitzoeken hoe die bussen werken!

JeKa

Quote from: sr7000 on May 29, 2010, 14:38:37
Hoi hoi! De salade is helaas mislukt, en ik heb een lekke band, maar ik kom wel  :pompom: Even uitzoeken hoe die bussen werken!
Hahahah, als ik een bagagedrager had mocht je achterop! Gewoon lijn 3 pakken op de Oosterhamrikbaan.  ;)


Nosferatu

Hoop dat jullie een geslaagde dag hebben. Zelf zit ik (alweer  :crazy:) bij de chinees.  :yin-yang:
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

sr7000

Was enorm gezellig! Allereerst Alex bedankt voor de gastvrijheid! En nog de complimenten voor je geweldige set. Verder heerlijk muziek geluisterd en gekletst. Zeker voor herhaling vatbaar  O0

Alex Groningen

Quote from: Nosferatu on May 29, 2010, 16:09:50
Hoop dat jullie een geslaagde dag hebben.


Was een super geslaagde dag.


Quote from: Nosferatu on May 29, 2010, 16:09:50
Zelf zit ik (alweer  :crazy:) bij de chinees.  :yin-yang:

Waarom verbaasd me dit niet als je in China zit. ;) ;D Hoop dat je het daar leuk hebt. Als je halverwege juni terug bent moet je hier zeker even weer langs komen.



Alex Groningen

Quote from: sr7000 on May 30, 2010, 00:14:56
Was enorm gezellig! Allereerst Alex bedankt voor de gastvrijheid! En nog de complimenten voor je geweldige set. Verder heerlijk muziek geluisterd en gekletst. Zeker voor herhaling vatbaar  O0

Graag gedaan. Vond het gisteren ook super. Leuk om op deze manier leuke mensen te ontmoeten. Ben alweer van plan om dit over een paar weekjes weer opnieuw te doen. Alleen dan hopen op een lange zomer avond, al mochten we qua weer gisteren ook niet klagen.

Nog bedankt voor de leuke muziek die je had meegenomen. Ga morgen gelijk naar Hemmes om de cd's te halen die je voor me hebt opgeschreven.

NielsLu

Ik vond het ook erg gezellig, altijd leuk om nieuwe mensen van het forum te ontmoeten. Ook veel nieuwe leuke muziek gehoord (ga ook echt even zoeken op internet naar deze muziek).
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

sr7000

Quote from: Alex Groningen on May 30, 2010, 07:53:13
Graag gedaan. Vond het gisteren ook super. Leuk om op deze manier leuke mensen te ontmoeten. Ben alweer van plan om dit over een paar weekjes weer opnieuw te doen. Alleen dan hopen op een lange zomer avond, al mochten we qua weer gisteren ook niet klagen.

Nog bedankt voor de leuke muziek die je had meegenomen. Ga morgen gelijk naar Hemmes om de cd's te halen die je voor me hebt opgeschreven.

Als je iets van Oberon wil, kun je dat het beste rechtstreeks bestellen:
http://www.futurewhirl.com/music.html

Heb ik ook gedaan met mijn broer: gewoon twee keer zijn hele repetoir gekocht. Ik zie alleen dat hij sindsdien ook al weer wat dingen heeft uitgebracht. Dus misschien kunnen we er een powerbuy van maken. Gewoon met het hele forum tegelijk komen. Ik zou z'n gezicht wel willen zien als hij opeens een bestelling binnen krijgt van 20x zijn hele repetoir  :o :pompom:

JeKa

Het was erg gezellig, zeker voor herhaling vatbaar!

Alex Groningen

Quote from: sr7000 on May 30, 2010, 11:16:05
Als je iets van Oberon wil, kun je dat het beste rechtstreeks bestellen:
http://www.futurewhirl.com/music.html

Heb ik ook gedaan met mijn broer: gewoon twee keer zijn hele repetoir gekocht. Ik zie alleen dat hij sindsdien ook al weer wat dingen heeft uitgebracht. Dus misschien kunnen we er een powerbuy van maken. Gewoon met het hele forum tegelijk komen. Ik zou z'n gezicht wel willen zien als hij opeens een bestelling binnen krijgt van 20x zijn hele repetoir  :o :pompom:


Ik zal zeggen regel maar een powerbuy. Ik ben van de partij. ;D

Alex Groningen

Quote from: NielsLu on May 30, 2010, 11:02:00
Ik vond het ook erg gezellig, altijd leuk om nieuwe mensen van het forum te ontmoeten. Ook veel nieuwe leuke muziek gehoord (ga ook echt even zoeken op internet naar deze muziek).


Quote from: JeKa on May 30, 2010, 12:37:02
Het was erg gezellig, zeker voor herhaling vatbaar!


Zal binnenkort even een nieuwe datum hier neerzetten. Is zeker voor herhaling vatbaar. Vond het gisteren namelijk erg leuk en gezellig.

quipmk

Ha die Alex.

Ik denk dat ik wat gemist heb. Tijdje niet zo actief geweest op het forum. Als er nog een 2 keer komt hoor ik het graag.

groet Marcel
MK

Alex Groningen

Quote from: quipmk on June  8, 2010, 22:13:28
Ha die Alex.

Ik denk dat ik wat gemist heb. Tijdje niet zo actief geweest op het forum. Als er nog een 2 keer komt hoor ik het graag.

groet Marcel


Hey Marcel. Was de vorige keer erg gezellig. Als het aan mij ligt wil ik aankomende zomer best wel weer een meet & greet hier thuis hebben.

Dracoplasm

Uhm, ik heb ook wat gemist. Ondertussen hele set de deur uit dus ben niet beschikbaar, maar zou het wel leuk vinden eens elders wat te beluisteren.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Alex Groningen

Volgens mij heb ik dan ook wat gemist. Hoezo je hele set de deur uit?

Dracoplasm

Na veel luisteren kwam het er op neer dat ik meer geld in de set moest steken dan ik wil/wilde op het moment.
De dure luidsprekers wonnen het mondjes maat van de twintig jaar oude zelfbouw luidsprekers.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Dracoplasm

Luidsprekers blijken wat problemen te hebben, en het kriebelt natuurlijk weer.
Dus ga weer voor wat anders...
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream