Bij wie kan ik de SVSound PB12-NSD DSP beluisteren?

Started by frank2, October 21, 2012, 13:49:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frank2

Ik zou graag ik contact komen met een forum member die bovengenoemde sub heeft of eventueel een ander type van SVS. Ik wil ze graag beluisteren, om te horen hoe de klank is en de toegevoegde waarde.  Graag indien mogelijk in overijssel en/of gelderland, of max. 50 km rondom Almelo.

Hoor graag van jullie...

mvrgrt
Frank2

nb: is ondertussen al geregeld...
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

bluemagics

Ik ben ook opzoek naar een locatie waar ik de PB12-NSD zou kunnen beluisteren. Ik woon in Den Haag. Heeft iemand (of een winkel) in de buurt deze sub? Dan ben ik je heel erg dankbaar!

PS: Wilde een aparte topic openen, maar deze staat nog open met hetzelfde onderwerp. :)
Gearlist: Monitor Audio RX6 - Onkyo TX-NR508 - SVS PB12-NSD (=in bestelling)

GPO

Hoi,

Ik heb een SVS PB12-NSD staan hier, maar ik woon niet in de buurt van Den Haag, maar in de buurt van Eindhoven.

Een demo geven kan altijd als je in de buurt ben....

Ik heb overigens nog geen moment spijt gehad van de aankoop van deze sub (paar jaar geleden nieuw gekocht) en mocht het je niet bevallen, deze subs ben je 2e hands meestal vrij snel kwijt.

groeten,

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

bluemagics

Eindhoven is idd net iets te ver, maar mocht ik binnenkort in de buurt moeten zijn, dan laat ik het weten! Heel erg bedankt voor je aanbod!

Ik hoor idd goede verhalen over deze sub. Goed teken!
Gearlist: Monitor Audio RX6 - Onkyo TX-NR508 - SVS PB12-NSD (=in bestelling)

dchris

Ik gebruik zelf nu 2 jaar een SVS PC-12-NSD, de cyllinder versie dus.
Ik heb deze blind gekocht omdat ze alleen via internet te verkrijgen zijn, en omdat ik niemand kon die er één had.

Kopen op deze manier raad ik normaal altijd ten strengste af!! MAAR.......ik ben ontzettend blij met de SVS  :clapping:
De bang for the buck is enorm. Ik heb ook nog een REL  Q100E staan, die is mijn inziens wat meer muzikaal, de woofer is sneller door zijn gesloten design wat de muziekweergave ten goede komt.

De SVS is superstrak in de lage regionen, en 17hz kan hij theoretisch halen. Je hoort dingen die je bij andere subs niet hoort.
Een goede afstelling is wel vereist evenals de plaatsing, stel de levels in, en je kan aan de slag.
Mocht je nog iemand kunnen vinden om je een demo te geven zou ik dat zeker doen, dan snap je wat ik bedoel.
Almelo is helaas te ver weg van mij vandaan, anders had je ook bij mij mogen luisteren.
Mvg,

Dchris