Roksan's set

Started by Roksan, May 24, 2009, 07:37:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

#375
Zoals je ziet heb ik ze wel gerenamed.

T blijft apart dat t bij jou niet lekker werkt.

Ik heb de app bij zowel Monique als mijn zoon geïnstalleerd en bij ons allerdrie werkt t feilloos.... :wow:

twani

Eigen naam aan de speakers gehangen...

twani


Roksan

Zowaar de LSX app doet het zomaar!
Kan eindelijk muziek vanaf mijn Nas spelen
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Roksan

#379
Oude liefde roest niet

Mijn geliefde Troels super monitors zijn weer terug (niet degene die ik verkocht had)
Ze stonden op MP en ik kon het niet laten.  :inlove: :inlove:
Ik heb om ze te laten zingen een Marantz NR1200 gekocht.
En verdomd ze spelen er nog lekker op ook. Het mooie van de Marantz is dat echt zo'n beetje alles wat je nodig hebt er wel ingebouwd in zit en het kost ook nog eens een drol. Heb deze als open doos model gekocht voor 500 euro.

Allemaal nog houtje touwtje neergezet. De KEF's gaan overigens niet weg hoor. Die bevallen in het dagelijks gebruik veel te goed. Maar om af en toe lekker neer te zetten...  :inlove: :wub:  :wub:
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

boem

Gefeliciteerd! Het bijven prima speakertjes [emoji846]
Na heel wat up/side/down-grades: squeezebox touch- antimode dc 2.0 - audiogd dac-19 - vanmedevoort ca440 - holton nxv500 - troels super mini monitor

Roksan

Quote from: boem on August 22, 2020, 14:22:52
Gefeliciteerd! Het bijven prima speakertjes [emoji846]

Inderdaad, ze verbazen mij weer hoe fijn ze klinken. En voor deze prijs kon ik het niet laten.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

toetertje

Oh, daar kun je zo lekker voor zitten. Ze zullen wat minder detail
geven dan je kefs, maar daardoor ook minder irritatie.  :D

Ik heb ook nog een paar oude zelfbouw setjes staan, die zo nu en
dan op een regenachtige zondag........  genieten.  :inlove:

Roksan

Kwa geluid irriteren de KEF's eigenlijk niet. Het is meer de software. Als ik nu zie hoe simpel HEOS werkt. En daarvan lees je ook nog wel eens dat die niet perfect is. Maar tot nu toe geen hapering of wat dan ook.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Roksan

#384
En voor de Troels nieuw speelgoed gekocht. Was eigenlijk op zoek naar een leuke buizen versterker. Maar op MP stond een minidsp Power te koop. De prijs was heel netjes voor de slechts paar maanden oude apparaat.

Nog geen tijd gehad om alles in te meten. Door omstandigheden minder tijd en zin. Maar in ieder geval weer mooi speelgoed om mee aan de slag te gaan.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Xander32

Ik ben benieuwd wat de Minidsp je gaat brengen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT