Post hier je sport foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 22, 2009, 09:07:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rob Eric Blank

Quote from: VTEC_genieter on November 13, 2017, 21:03:27
Een mooie veteraan die Jan Lammers, die nog steeds met goede/juiste mensen een team heeft gebouwd/kunnen bouwen voor de participatie van het legendarische 24uurs evenement! [emoji106][emoji122]

Lammers, Van Eerd en Barrichello.
Jan is nog steeds een rijdende veteraan [emoji119][emoji119] Vind dat heel heel knap. [emoji122][emoji122]
Het is meer dat Frits van Eerd dat heeft gedaan. Die heeft Jan uitgenodigd vanwege zijn ervaring. Maar een bijzonder team. Ze gaan niet voor de prijzen in de LMP2, daar missen ze de snelheid voor maar de droom van Van Eerd is waarheid geworden. Tel daarbij op dat het aansprekend is voor Nederland om met een eigen team te hebben, dus we gaan ze terugzien in 2018.

Rob Eric Blank

In plaats van praatjes....nog even een prachtige bolide. De maserati MC12 GT1. Dit is chassis 7 (van de 13), die namens de fabriek is gerund. Een prachtige V12 aan boord en een beauty van een racewagen.

Maserati MC12 GT1 by Rob Blank, on Flickr

VTEC_genieter

Kan zijn dat ik hem al lang geleden op Spa ben tegengekomen. Bij de FIA GT.
Ik stond toen bij een bocht in de binnenkant en maakte daar een panning shot van die MC12.

Ik heb alleen maar praatjes: de harde schijf met de oude foto's zit nog ergens in een hele oude computer....
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rob Eric Blank

Quote from: VTEC_genieter on November 14, 2017, 19:55:49
Kan zijn dat ik hem al lang geleden op Spa ben tegengekomen. Bij de FIA GT.
Ik stond toen bij een bocht in de binnenkant en maakte daar een panning shot van die MC12.

Ik heb alleen maar praatjes: de harde schijf met de oude foto's zit nog ergens in een hele oude computer....
Dat kan zeker.....Deze wagen reed FIA GT kampioenschap en ook de 24 uur van Spa. In het begin was deze niet gehomologeerd en kreeg de wagen geen punten (te weinig straatversies gebouwd.....50). Uiteindelijk wel. Zijn nu redelijk prijzige machines en komen nu weer terug op de circuits. Als het goed is gaat deze wagen dit voorjaar rijden. Eerst een aantal tests en mogelijk zelfs weer racen.

Rob Eric Blank


VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Hele mooie platen... maar in deze toestand niet echt sportfoto's. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Rob Eric Blank

Quote from: LittleNinja on November 20, 2017, 11:08:39
Hele mooie platen... maar in deze toestand niet echt sportfoto's. ;)
Als ze de motor hadden gestart....dan wel? ;)

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Rob Eric Blank

Lekker racen in de kou...ja op de voorgrond een dichtgevroren meertje.

When it feezes....just go racing by Rob Blank, on Flickr

LittleNinja

Quote from: Rob Eric Blank on March  4, 2018, 10:06:48
Lekker racen in de kou...ja op de voorgrond een dichtgevroren meertje.

When it feezes....just go racing by Rob Blank, on Flickr

Yep, "i like it" want de motor loopt.. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Rob Eric Blank

Quote from: LittleNinja on March  5, 2018, 10:43:36
Yep, "i like it" want de motor loopt.. :D
En het is een best dikke V8 onder de kap!

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VTEC_genieter

Mooie pan! [emoji106]

En heb je ook portretten gemaakt van de coureurs in de pits?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rob Eric Blank

Quote from: VTEC_genieter on March  8, 2018, 19:16:14
Mooie pan! [emoji106]

En heb je ook portretten gemaakt van de coureurs in de pits?
Van een aantal wel. Doorgaans ook de platen van in- en uitstappen van de auto.

VTEC_genieter

En heb je de afgelopen dagen ook de nieuwe Civic Type R van Tom Coronel gezien, op Zandvoort?

Zo ja, foto's??
(ben Honda fan)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Quote from: Rob Eric Blank on March 14, 2018, 09:30:20
Van een aantal wel. Doorgaans ook de platen van in- en uitstappen van de auto.

Cool, die mag je ook plaatsen!

Ik vind zo'n silhouet foto ook gaaf (zoals Frits van Eldijk vandaag postte op IG).
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Quote from: VTEC_genieter on March 14, 2018, 19:37:10
En heb je de afgelopen dagen ook de nieuwe Civic Type R van Tom Coronel gezien, op Zandvoort?

Zo ja, foto's??
(ben Honda fan)

Ik werd een tijd geleden door zo'n kreng ingehaald.. Mijn god wat kan dat ding lekker blerren zeg!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VTEC_genieter

#618
Das ook de reden waarom ik Civic rijd.
Alleen zijn versie is een Type R met turbo [emoji123][emoji123]  Een hele moderne!

Wordt een mooi jaar voor Tom!
Hij rijdt dit jaar in een Civic die kan strijden voor het kampioenschap [emoji120]

https://youtu.be/LXct-HZlWmE
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rob Eric Blank

Quote from: VTEC_genieter on March 14, 2018, 19:37:10
En heb je de afgelopen dagen ook de nieuwe Civic Type R van Tom Coronel gezien, op Zandvoort?

Zo ja, foto's??
(ben Honda fan)
Nee ik heb er geen foto's van. Komt in mei wel.

Rob Eric Blank


VTEC_genieter

Mooie kleuren, goed scherp.
Mooi! [emoji106][emoji106]

Porsche...I LOVE IT!!!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rob Eric Blank

Quote from: VTEC_genieter on June  6, 2018, 00:57:05
Mooie kleuren, goed scherp.
Mooi! [emoji106][emoji106]

Porsche...I LOVE IT!!!
Thanx

Rob Eric Blank

#623
Excuus

noot87

NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP