Post hier je sport foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 22, 2009, 09:07:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rob Eric Blank

@Hoekie,Speelde ze op een scheef veld? Op je foto's lijkt dat wel het geval te zijn en vind ik bij voetbal wel storend. Voor de rest aardige platen die goed scherp zijn!

hoekie

Quote from: Rob Eric Blank on July 22, 2009, 10:20:17
@Hoekie,Speelde ze op een scheef veld? Op je foto's lijkt dat wel het geval te zijn en vind ik bij voetbal wel storend. Voor de rest aardige platen die goed scherp zijn!

Hahaha... nou een veld is niet altijd recht/vlak ... maar ik zal ze nog eens goed bekijken.
Hoekie zal ze scheef genomen hebben misschien ? tijd voor een fotocursus :-)
(ik heb de foto's al spelend met de camera genomen.... dit is allemaal nieuw voor mij)

hoekie

snap wat je bedoeld! zal de orginele eens bekijken want deze zijn hier en daar geknipt en dat heb ik niet gedaan maar de webmaster van de site.... ;)

Rob Eric Blank

Quote from: hoekie on July 22, 2009, 10:39:22
snap wat je bedoeld! zal de orginele eens bekijken want deze zijn hier en daar geknipt en dat heb ik niet gedaan maar de webmaster van de site.... ;)
Moet je dan zeker even in eigen beheer doen 8)

Rob Eric Blank

Even wat plaatjes van de races van afgelopen weekend op Zandvoort.






















Doompie

leuke plaatjes van zondag heb je geschoten  :thumbs-up:

Ben zelf nog bezig met mijn foto's uitzoeken..

heb wat plaatjes gemaakt rondom het circuit..








Misschien een appart Auto topic maken ??


Rob Eric Blank

Quote from: Doompie on August  4, 2009, 11:54:36
leuke plaatjes van zondag heb je geschoten  :thumbs-up:

Ben zelf nog bezig met mijn foto's uitzoeken..

heb wat plaatjes gemaakt rondom het circuit..
Thanx,

Ik vind de Sirocco erg mooi geschoten en nabewerkt, deze wel zien staan maar ik richt mij doorgaans iets meer op het sport aspect.

Ik begrijp alleen niet dat je de AM met selective color heb gemaakt, aangezien die wagen zelf zwart is.

Doompie

thnx..
heb ik eigelijk meer gedaan omdat het toch metallic is.. plus de auto's op de achtergrond zijn de race swiftjes.. die leiden anders echt TE veel af..
Een compositie andersom heb ik ook een, maar daar was de achtergrond NOG slechter, vandaar deze keuze..

Rob Eric Blank

Quote from: Doompie on August  4, 2009, 13:31:20
heb ik eigelijk meer gedaan omdat het toch metallic is.. plus de auto's op de achtergrond zijn de race swiftjes.. die
Staat maar 1 Swift, maar zijn meer Clio's.

hoekie

#34
Ik heb vandaag ook weer een poging gedaan.
Maar oh oh oh wat heb ik genoten van deze speler!

There's only 1 Dennis Bergkamp!

Rob Eric Blank

Bergkamp is een grote! Mooie voetballer en goed vastgelegd.

Madhouse

Bergkamp is inderdaad een grote! Held  :worship:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

denoontje

Niemand nog geen foto's van bava* city racing?

AllStar

Quote from: denoontje on August 17, 2009, 12:47:04
Niemand nog geen foto's van bava* city racing?

Jup, ik ga weer lekker cross-fora-posten:


DC had het naar zijn zin


Zij ook . .


Het was druk op het Hofplein


Klik hier voor meer . .

Rob Eric Blank

Quote from: denoontje on August 17, 2009, 12:47:04
Niemand nog geen foto's van bava* city racing?
Dat is geen sport, dat is een parade ;)

AllStar

Quote from: Rob Eric Blank on August 18, 2009, 09:10:51
Dat is geen sport, dat is een parade ;)

Je bent wel negatief hoor  :P Natuurlijk heb je gelijk, maar vergeet niet dat het voor veel mensen de eerste kennismaking met de autosport is, nog sterker: de enige manier waarop ze ooit deze machines kunnen bekijken. Als je ziet hoeveel mensen er staan en vol ongeloof kijken (maar vooral luisteren) naar die F1 bolides, prima toch?

Gratis wallpaper van DC voor de geïnteresseerden   O0


1680 x 1050
1920x1200

Rob Eric Blank

Quote from: AllStar on August 18, 2009, 13:43:14
Je bent wel negatief hoor  :P Natuurlijk heb je gelijk, maar vergeet niet dat het voor veel mensen de eerste kennismaking met de autosport is, nog sterker: de enige manier waarop ze ooit deze machines kunnen bekijken. Als je ziet hoeveel mensen er staan en vol ongeloof kijken (maar vooral luisteren) naar die F1 bolides, prima toch?


Iedereen zijn plezier, net zoals mensen naar optochten zoals Zomer Carnaval of Bloemencorso gaan kijken. Komen ook vele duizenden mensen op af. Iemand die op straat een balletje hooghoud is toch ook geen voetbal wedstrijd?  ;)  Is wel mooi om te zien, maar niet het echte werk.

Wat mij vooral ergert aan de BCR is dat een groot aantal mensen zich autosportfan noemen en dan de BCR als het autosport evenement van het jaar noemen. Ga dan autosport kijken langs het circuit (nationaal of internationaal).

Je DC foto is erg mooi. Ik kan de F1 foto's wel waarderen van de BCR, maar is mijn evenement niet.

Rielplayer

Quote from: Rob Eric Blank on August 18, 2009, 21:52:45
Iedereen zijn plezier, net zoals mensen naar optochten zoals Zomer Carnaval of Bloemencorso gaan kijken. Komen ook vele duizenden mensen op af. Iemand die op straat een balletje hooghoud is toch ook geen voetbal wedstrijd?  ;)  Is wel mooi om te zien, maar niet het echte werk.

Wat mij vooral ergert aan de BCR is dat een groot aantal mensen zich autosportfan noemen en dan de BCR als het autosport evenement van het jaar noemen. Ga dan autosport kijken langs het circuit (nationaal of internationaal).

Je DC foto is erg mooi. Ik kan de F1 foto's wel waarderen van de BCR, maar is mijn evenement niet.

volgens mij vergeet je dat her voor veel mensen financieel niet haalbaar is om de formule 1 van dichtbij te zien....buiten deze evenementen. Je verhaal komt een tikkeltje arrogant over op mij :-*
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

snopper

zoooo, nu zijn we weer aardig voor elkaar en zijn we weer on-topic. Nu een autosport die misschien wel betaalbaar is.
Echt een mega-event hier ..... Stockcar racing. Foto's geschoten afgelopen zondag in Buschdorf in Luxemburg.
1. Stockcar team "The Dukes"


2. Helaas geen katalysator


3. Wegligging zonder schokbrekers


4. 25 punten extra voor een auto op zijn dak gooien


5. daarna een biertje om de aarde weg te spoelen


6. OPRUIMEN, EINDE OEFENING


opmerkingen: De bestuurder van foto 4 heeft geen schrammetje opgelopen en op foto 2 was de waterkoeler kapot die achterin gemonteerd wordt.

Hopelijk na 30 augustus nog iets andere foto's; in Rambrouch wordt er een maaidorser wedstrijd gehouden.
om hiervan een beeld te geven:



Snopper

Rob Eric Blank

#44
Quote from: Rielplayer on August 18, 2009, 21:56:00
volgens mij vergeet je dat her voor veel mensen financieel niet haalbaar is om de formule 1 van dichtbij te zien....buiten deze evenementen. Je verhaal komt een tikkeltje arrogant over op mij :-*
Het gaat niet alleen om Formule 1, maar autosport is meer dan alleen Formule 1. Je kunt naar autocross gaan en naar andere races, die in prijs vergelijkbaar zijn met de BCR (hoewel de 70 euro voor een tribune kaartje bij de BCR duurder is dan een duinkaart voor de DTM op Zandvoort).

@Snopper,
Erg lekkere platen, dit is autosport. Vooral die vliegende plaat van nummer 4 is mooi.

oliverken


J.A.F._Doorhof

Ben er een hele tijd uitgeweest maar vandaag weer de eerste keer buiten geschoten voor voetbal.
Moet ik weer vaker gaan doen was weer erg leuk :D

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob Eric Blank

Mooie platen, nummer 9 vind ik goed gelukt

R


Rob Eric Blank

Foto's van afgelopen oktober. De finalerace op het circuit park Zandvoort

RB01


RB02


RB03


RB04


RB05


RB06


RB07


RB08


RB09


RB10