Post hier je sport foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 22, 2009, 09:07:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Misschien handig om de threads wat te splitsen.
Hier mag je alles wat met sport te maken heeft posten:

Ik zal dan maar beginnen:

Gisteren geschoten in een uurtje motocross, moet vaker tijd maken voor dit soort dingen :D

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

BernHardN

mooie acties, bij 4 is het wel mooi dat er nog wat opspattend modder bij op staat

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

AllStar


sj0er-D

mooie actiefoto's die voetballers! er mooie foto Frank, nr4. moddereffect erbij etc :D

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Ik noem deze fotoserie:
''Zak & strak pak'' ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ACQUA

Genomen met een Canon S3 IS, niet echt super dus.

Voetbaltoernooi Promat-Eternit-Soudomeca



only1nékes

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 22, 2009, 09:07:19

Gisteren geschoten in een uurtje motocross, moet vaker tijd maken voor dit soort dingen :D




omwille van grote motorcross famillie en vrienden probeer ik soms ook zulke foto's te maken maar het lukt me nooit  :withstupid:  :devil:
hoe doe je dat  ???   :worship:
sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)

J.A.F._Doorhof

goed standpunt kiezen en goed timen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

hifihenk

Nu ik die motorcross foto's zie kriebelt het weer.
Als motorrijder en hobby fotograaf heb ik in het verleden foto's gemaakt o.a. voor een supermotard website.
Toen schoot ik nog op dia film met een Nikon F90x.

Hier een paar voorbeelden.

1.


2.


3.


De laatste vond ik later nog terug in een aantal blaadjes van de KNMV zonder vermelding van mijn naam en / of bron. Ik wilde er nog werk van maken, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.

Groet Henk.

Linn Akurate DS - Linn Majik Kontrol - Linn Majik 2100 - Harbeth M30 - Velodyne DD10 - MIT MI330 Series2 - Linn Black interlinks - Linn K20

only1nékes

nr 3 is een machtige foto Henk
proficiat
hier ééntje van mij die ik verleden week genomen heb (achter het watergordijn is ons bootje  ;D)

de fotokwaliteit trekt op niks maar het is de actie die hier telt hé  :)
sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)

hoekie

Nou een paar van mij dan... gisteren gemaakt, voor het eerst!










beunky

Ik zou in principe alles op 2.8 of 4.0 schieten als ik jou was, als alles (of veel) scherp is, is dat behoorlijk afleidend imho.
De eerste is wel een heel gaaf moment trouwens!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

hoekie

Eerste keer dat ik met een fotocamera gespeeld heb.... had de camera van een vriend die normaal tijdens lucky Ajax foto's maakt. Hij had m zo ingesteld en ik alleen nog op het knopje drukken ;)

maar dit heeft mij wel nieuwsgierig gemaakt!

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Audiofiel

#15
Een paar kanofoto's van 3 jaar terug. De dag voor de opening van Dutch Water Dreams in Zoetermeer, NK Kayak Freestyle.
Ik heb deze keer zelf niet meegedaan. Bijna alles is geschoten in vrijwel donker, dus alles moest geflitst.
Nikon D200 met 70-200VR, soms met 1,7xTC er tussen en SB-800.

















Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hoekie

Poging 2 ;)
Nog een paar foto's dan....

Rob Eric Blank

Superleague Formula op Zolder


Marcos van Cor Euser op het Belgische circuit van Zolder

Madhouse

Quote from: Rob Eric Blank on July 21, 2009, 11:39:58
Superleague Formula op Zolder


Marcos van Cor Euser op het Belgische circuit van Zolder


Mooie foto's zeg! Doe je veel met autosport? Vind het ook wel interessant om eens te doen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rob Eric Blank

Quote from: Madhouse on July 21, 2009, 15:45:19
Mooie foto's zeg! Doe je veel met autosport? Vind het ook wel interessant om eens te doen.
Ja ik doe veel met autosport. Heb een groot aantal klanten waarvoor onder andere foto's worden gemaakt, maar ook persberichten worden geschreven. Wij werken in een team om dit te bewerkstelligen, waardoor je wel verplichtingen hebt. Ook minder interssante evenementen en als het een keer regent moet je er staan. Ook kom je wat minder toe aan andere fotografische dingetje.......kun je moeilijk opdelen. Maar voor de rest is het erg leuk!

Madhouse

Quote from: Rob Eric Blank on July 21, 2009, 15:48:16
Ja ik doe veel met autosport. Heb een groot aantal klanten waarvoor onder andere foto's worden gemaakt, maar ook persberichten worden geschreven. Wij werken in een team om dit te bewerkstelligen, waardoor je wel verplichtingen hebt. Ook minder interssante evenementen en als het een keer regent moet je er staan. Ook kom je wat minder toe aan andere fotografische dingetje.......kun je moeilijk opdelen. Maar voor de rest is het erg leuk!

Ik weet dat dat het risico is van sport fotografie in het algemeen. Je komt niet aan je fotografische dingetjes toe. Maargoed, op mooie dagen staat er wel een hoop tegenover. Neem aan dat je een plek krijgt aangewezen bij dat soort evenementen?

Ik ben jaloers op je! Je hebt al een D700 en nu doe je ook nog autosportfotografie!  ;)

Probleem is als 'amateur' dat je vanaf de tribunes moet gaan fotograferen...lijkt me erg cool om eens langs de lijn te staan  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rob Eric Blank

Quote from: Madhouse on July 21, 2009, 15:51:27
Ik weet dat dat het risico is van sport fotografie in het algemeen. Je komt niet aan je fotografische dingetjes toe. Maargoed, op mooie dagen staat er wel een hoop tegenover. Neem aan dat je een plek krijgt aangewezen bij dat soort evenementen?

Ik ben jaloers op je! Je hebt al een D700 en nu doe je ook nog autosportfotografie!  ;)

Probleem is als 'amateur' dat je vanaf de tribunes moet gaan fotograferen...lijkt me erg cool om eens langs de lijn te staan  ;D
Ik heb doorgaan track acces, maar beetje afhankelijk van het evenement (Formule 1, Le Mans en andere hele grote evenementen zijn onmogelijk).

Madhouse

Quote from: Rob Eric Blank on July 21, 2009, 16:03:50
Ik heb doorgaan track acces, maar beetje afhankelijk van het evenement (Formule 1, Le Mans en andere hele grote evenementen zijn onmogelijk).

Is daar voor een 'amateur' ook aan te komen of moeten wij echt vanaf de tribunes schieten?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rob Eric Blank

Quote from: Madhouse on July 21, 2009, 16:05:40
Is daar voor een 'amateur' ook aan te komen of moeten wij echt vanaf de tribunes schieten?
Dat worden de tribunes, maar als je je best doet zijn daar ook wel aangename plekken te vinden. Soms sta ik daar ook nog te schieten omdat het mooie platen kan opleveren.

hoekie

#24
onlangs ook nog ff wat geschoten ....













en nu stop ik ermee... :-)